Anketa:
Test pneumatík Continental: Prvý kontakt s motokrosom
ZdieľaťPridané: 05.10.2008 Autor: Cacao
Čitatelia: 13559 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Koncom septembra sa na Slovensko dostalo pár nových motokrosových pneumatík Gelände-Sport od Continentalu vďaka firme Conti-Moto s.r.o.
Tieto nové gumy vám predstavil už Agressor, tak sa teraz poďme pozrieť ako sa s novými pneumatikami jazdilo. Dovozca zorganizoval prvé testovanie vo Sverepci a lepšie podmienky na vyskúšanie si jazdci nemohli priať – tvrdý podklad so šmykľavou a lepivou vrstvou blata na povrchu.
Viac o nových gumách: Dve novinky pre ďalšiu sezónu od Continentalu.. My sme pre vás vyspovedali popredných jazdcov slovenského motokrosu a endura.
Názory jazdcov:
Zlatko Novosad:
"Zadná pneu je v blate dobrá, stálo by za to, vyskúšať správanie aj na suchu. V zákrutách drží, na rovinkách nepláva, keď je vyhádzaný dezén pri rýchlej jazde tak je to vpohode. Predný dezén je dosť hustý a pri spomaľovaní sa na ňu lepí blato a šmýka, zadok drži aj v pomaľších rýchlostiach. Na countrycross je zadná vpohode, predná bude dobrá na suchu, do blata by to chcelo redší dezén, prípadne tenšie štuple."
Tomáš Šimko:
"Zadná pneu na rovinkách aj v zákrutach drží stopu prekvapivo dobre, tak isto aj výjazdy a vracáky sú bezproblémové. Pri pomaľšej jazde na blate sa zanáša každá guma, takže s tým som rátal. Viac ma prekvapila predná, pri rýchlej jazde v tiahlych zákrutách nešmýkala aj napriek hustejšiemu dezénu, ktorý je určený predovšetkým na sucho."
Martin Kohút:
"Zadná pneu je dosť vydarená, ale chcelo by to vyskúšať na suchu. Ako sa chová táto intermedialka, keď sa zohreje. Čo to robí so štupľami, ako sa ohýbajú a koľko vlatne vydrží. Predok sa v blate obaľuje, nestíha sa vyhadzovať, takže pri brzdení šmýka, zadná drží aj v agresívnejších výjazdoch."
Juraj Dozsa:
"Nečakal som ohromujúce výkony od prednej gumy na tomto teréne. V dlhších tiahlych zákrutách pri väčšom náklone začala motorka mierne plávať, ale inak drží veľmi dobre, na to že ide o gumu na sucho. So zadnou som spokojný, drží stopu, dá san a ňu spoľahnúť."
Peter Králik:
"Dnes sme mali ideálne podmienky na testovanie pneu - tvrdý podklad a na vrchu blato. Keď trať trochu preschla, tak predná guma držala stopu a zlepšilo sa aj dobrzďovanie. Zadná sa určite nestratí v blatistom teréne, kde má dobrý záber ako na rovinkách tak aj v zákrutách. Najlepšie sa s týmto obutím jazdilo pri vyšších rýchlostiach."
Toto krátkodobé testovanie určite neodhalí všetky výhody a nedostatky nemeckej pneumatiky, ale ide o ďalšiu zaujímavú ponuku na slovenskom trhu.
Pridané: 05.10.2008 Autor: Cacao Zdieľať
Ďalšie články tohto autora:
- UKONČENÉ PRIHLASOVANIE!!!: Voľné jazdy na motokárovom okruhu v Dunajskej Strede, 11.6.2016
- Taká obyčajná výstava motoriek v Nemecku - Motorradwelt Friedrichshafen 2014
- Ako vzniká kombinéza 4SR RR Edition EVO
- Kráľ na každý deň - Suzuki DL 650 V-Strom 2012
- Video: Test GORE-TEX® oblečenia Held Carese a Torno
- S Kawami na trati - Versys vs. Z1000 - časť 2.
- Antistres na dvoch kolesách - Husqvarna SMS 630
- S univerzálom na trati - Kawasaki Versys
- (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission v Alpách
- Športová turistika a Kawasaki VN 900 Light Tourer?!?
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Najsledovanejšie videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!