Anketa:
HONDA BIKE DAY 4
ZdieľaťPridané: 22.07.2004 Autor: Tomáš Hajduch - Awia
Čitatelia: 25041 [Mototuristika - Západné Slovensko - Moto-akcia]
MOTOMAGAZÍN a SLOVENSKÉ MOTOCYKLOVÉ NOVINY pozývajú všetkých na STREETFIGHTER SHOW pod názvom HONDA BIKE DAY 4
HONDA BIKE DAY 4
15. 08. 2004 (nedeľa)
Letisko Žilina Dolný Hričov
09.00 – 17.00 hod.
![]() |
100 % NAJVÄČŠIA STREETFIGHTER SHOW NA SLOVENSKU
Oficiálne súťaže:
- M SR O KASKADÉRA ROKA
- M SR V ŠPRINTE MOTOCYKLOV
![]() |
Dôležité:
Každý účastník do počtu 10. prihlášky v súťaži o Kaskadéra roka bude honorovaný sumou 1000.- Sk.
- Do súťaže sa môže zaradiť každý, kto si myslí, že má čo ukázať!!!
- Do súťaže sú zaradené všetky typy motoriek bez rozdielu.
- Podstatné je aby si vedel jazdiť na zadnom, prednom kolese a gumovať v stúpačkách.
- Hodnotíme celkové vystúpenie.
- Máš na to 5 až 10 minút. (Záleží od počtu prihlásených)
![]() |
!!!Exhibície českých a slovenských kaskadérskych špičiek!!!:
- Marek Matoušek – 1. krát na Slovensku
- Jozef Šiler s partnerkou
- Pavel Hanzlík s partnerkou
- Milan Rozsypal s partnerkou
- Dixo, ak nebude makať na lodi
- Prekvapenie: Angyal Zoltán (H) s neuveriteľnou show (jazda na prednom kolese, počas ktorej mu vypadne zadné koleso + úžasná ukážka citu, videli sme len DVD, ale boli sme z tohto vedľa )
![]() |
Marek Matoušek – 1. krát na Slovensku |
Program:
09.00- 10.00 hod. technická prebierka motocyklov -šprint
09.00-10.30 hod. skúšobné jazdy s Hondou v tandeme (vyhradená trať)
10.00-11.00 hod. tréning všetky kategórie - šprint
11.15 -13.15 hod. M SR v šprinte motocyklov
13.30 –16.30 hod. M SR o Kaskadéra roka (priebežne)
13.15- 13.30 hod. exhibičné vystúpenie
14.15 –14.30 hod. exhibičné vystúpenie
15.00-15.15 hod. exhibičné vystúpenie
15.15-15.35 hod. motosalón Honda
15.45-16.40 hod. exhibičné vystúpenie
16.40. vyhlasovanie víťazov, odovzdávanie cien, tombola
Program sa môže ešte mierne zmeniť.
Sprievodný program:
- Terénne štvorkolky (detské i dospelé) – jazdy v teréne za poplatok.
- Cestné skútre (HONDA) - zdarma skúšobné jazdy.
- AEROTRIM
- Plastové motorky pre deti – jazdy za poplatok.
- Horolezecká stena
![]() |
Angyal Zoltán |
Technické informácie:
Parkovanie motoriek i automobilov je zabezpečené priamo na letisku až do naplnenia kapacity. Prosíme vás, aby ste počúvali pokyny usporiadateľov a riadili sa podľa nich.
Vstupné:
100.- Sk, deti do 12 rokov zdarma. Vstupenka je očíslovaná a po odtrhnutí ústrižku zaradená do žrebovania. Zlosovanie bude po odovzdaní cien v závere podujatia.
Ceny v tombole:
Elektrický skúter v hodnote 5000 Sk, horský bicykel VECTOR v hodnote 4000 Sk, ostatné ceny: 2 x fotoaparát CANON, autokozmetika...
Tešíme sa na vás a na super spoločnú zábavu.
Kontakty:
Tel: 042/432 70 91, 0905 983 477, e-mail: motomagazin@stonline.sk, smn@stonline.sk
Prihlášky do súťaží – priamo v depe, alebo telefonicky, alebo mailom..
Pridané: 22.07.2004 Autor: Tomáš Hajduch - Awia Zdieľať
Súvisiace články:
- HONDA BIKE DAY 2003 - Awia
- HONDA BIKE DAY 18.08.2002 - Awia
- HONDA BIKE DAY Žilina - Letisko Dolný Hričov 12.08.2001 - Aurel
- HONDA BIKE DAY 5 - Awia
- HMC Moto Show - Awia
- Wilde Bike Day 2004 - Harly
- Motocyklový trh na Slovensku po dlhých rokoch rastie - Redakcia
- Súťaž: Začni sledovať Honda Slovensko na Instagrame a vyhraj originálne tričko - Redakcia
- Ako sa u nás predávali nové motorky v prvom polroku 2016? - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Bezpečnosť na cestách: sezóna 2025 už klope na dvere - dávajte pozor
- Report: 9. Stretko ľadových medveďov 2025
- Dakar 2025 vyhral pre KTM Sanders, Svitko po tesnom boji 10-ty - 12. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Dakar 2025: 11. etapa SHUBAYTAH -SHUBAYTAH
- Už tento víkend: 9. Stretko ľadových medveďov 25. - 26. 1. 2025
- Dakar 2025: Svitko v dunovej 10. etape štvrtý - HARADH - SHUBAYTAH
- Naživo: Testujeme nový TransAlp a NC750X 2025
- Dakar 2025: 9. etapa vyhral L. Benavides, Svitko pomahal zranenému jazdcovi -RIYADH - HARADH
- Dakar 2025: 8. etapa: Svitko sa posúva do TOP10 celkovo - AL DUWADIMI - RIYADH
- Dakar 2025: 7. etapu ovládol znovu Sanders, Svitko 14-ty - AL DUWADIMI - AL DUWADIMI
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!