ISSN 1336-6491 | Online: 2301 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29846
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17636)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12210)
Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (44)  [Verzia pre tlač] Tlač

Už neni som motorkár!

 Zdieľať

Pridané: 15.03.2005 Autor: TTom
Čitatelia: 15537 [Novinky - Oznam]

Redakcia motoride.sk obdržala mail od Agentosovho suseda. Po zdĺhavom zasadnutí redakčnej rady sme sa rozhodli tento mail uverejniť...

Tuninguvanie môjho pioniera pokračuje úspešne. Ale posledná jazda okolo kultúráku nedopadla dobre. No lebo som testuval môj najnovší tuning – chromuázny späťák zo sprchy. To tú sprchu daruval susedovi drsný čoperák XJ900. No a ja som mu ju ukradol. Ale k veci. Ako som tak kukal do späťáku či sa kozenky po mne obzerajú, nadrbal som do susedovej šopy. No takže bolo treba trocha pogituvať blatník. Naplácau som tam git, ale nemal som to čím zarovnať a vyhladiť. Vhodný nástroj bol na to môj vodičák. Pekne som to porobel, akurát vodičák ostal od teho gitu velice moc zasratý. A tak som ho mosel poumývať. No ale vodu máme odstavenú no lebo latrína spadla a montujem teraz nový záchod. Akurát v ňom ostalo trocha vody. Tak som ho teda mosel poumývať v tej hajzlovej mise. Nehal som ho v tej mise odmočiť a išol čosi potuninguvať. No ale medzitým majster vylial do misy kýbel s vápnom, a môj vodičák tak zmizol v odtoku. Tri dni som plával v žumpe, ale nenašiel som.

No takže som išol vybavuvať nový. Nový vodičák som dostau, ale bol nejaký iný. Hlavne vzadu nebolo napísané A/50 ako predtým, ale bolo tam napísané AM. No ale A/50 bolo do 50 ccm. A to ukrutné AM je do 50 ccm ale aj do 45 km/h. No ale mój čoper je rýchlejší. A tak som im tam vysvetluval že mój krutý pionier má písanú rýchlosť 60 km/h a že s takým novým oným priondeným vodičským predsa nemóžem jazdiť kua! No ale povedali že to je nová kategorizuácia či čo. No lebo nová vyhláška či čo. No lebo na nás stúpila voláka únia. No ale nový vodičák v autoškole je drahší jak mój čoper! No ale doteraz som mohou jazdiť a teraz už nie?! No ale šak ja som robel vodičák aj skúšky na krutom Simsone. A teraz sa nemóžem voziť ani na tem Simsone? A ani na pionieri? Kua a to jako? To už nebudem motorkár ani cool čoperák!

Ja viem že vodičáky sa nemajú splachuvať, ale aj tak sa chcem opýtať: Kto mi ukradou vodičák?

Autor: suset

Pridané: 15.03.2005 Autor: TTom Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (7 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (44)  [Verzia pre tlač] Tlač

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »