ISSN 1336-6491 | Online: 1792 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29839
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17633)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12206)
Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač

Príď si vyskúšať motorky Beta a Husqvarna, modely 2016 do Vyšného Medzeva

 Zdieľať

Pridané: 05.11.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7808 [Bleskovky - Novinky]

Takýchto akcií nie je zas až tak veľa, navyše máš možnosť vyskúšať najnovšie Husky aj Betky na jednom mieste a v jeden deň. Kedy? Už túto sobotu na trati vo Vyšnom Medzeve!

Radi by sme vás pozvali na náš predvádzací deň Motocyklov Beta a Husqvarna. Akcia sa uskutoční na trati vo Vyšnom Medzeve 7.11.2015 od 8:00 do 16:00 hod.

Motocykle:

Husqarna 2T: TC 125, 4T: FC 250, FC 350, FC 450
Beta 2T: Xtrainer 300, RR 300, 4T: RR 350

Testovací deň Beta a Husqvarna - modely 2016 - Vyšný Medzev
Testovací deň Beta a Husqvarna - modely 2016 - Vyšný Medzev

Kontakty:

0905 401 672 Jano
0902 733 244 Noro
www.motocykleaskutre.sk

Mapa:

Foto:
 Husqvarna TC 125 2016 Husqvarna FC 250 2016 Husqvarna FC 350 2016 Husqvarna FC 450 2016
Všeobecné informácie:
Výrobca:HusqvarnaHusqvarnaHusqvarnaHusqvarna
Model:TC 125FC 250FC 350FC 450
Rok:2016201620162016
Kategória:CrossCrossCrossCross
Motor:
Typ motora:jednovalec (2T)jednovalec (4T)jednovalec (4T)jednovalec (4T)
Objem:124.8 ccm249.9 ccm349.7 ccm449.3 ccm
Vŕtanie x Zdvih:54x54.5 mm78 x 52.3 mm88 x 57.5 mm95 x 63.4 mm
Palivový system:Keihin PWK 38S AGvstrekovanie Keihin 44 mmvstrekovanie Keihin 44 mmvstrekovanie Keihin 44 mm
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 5-stupňovámanuálna 5-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:300 mm300 mm300 mm300 mm
Zdvih vzadu:317 mm317 mm317 mm317 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčová 2piestikjednokotúčová 2piestikjednokotúčová 2piestikjednokotúčová 2piestik
Priemer bŕzd vpredu:260 mm260 mm260 mm260 mm
Pneu vpredu:80/100 - 2180/100 - 2180/100 - 2180/100 - 21
Brzdy vzadu:jednokotúčová 1piestikjednokotúčová 1piestikjednokotúčová 1piestikjednokotúčová 1piestik
Priemer bŕzd vzadu:220 mm220 mm220 mm220 mm
Pneu vzadu:100/90 - 19100/90 - 19110/90 - 19110/90 - 19
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:91.9 kg100.1 kg106.4 kg107.6 kg
Výška sedla:992 mm992 mm992 mm992 mm
Rázvor:1480 mm
Dĺžka:1495 mm1495 mm1495 mm
Svetlá výška:395 mm375 mm375 mm375 mm
Objem nádrže:7.5 l7 l7.5 l7.5 l
Foto:
 Beta XTrainer 300 2016 Beta RR 300 2016 Beta RR 350 EFI 2016
Všeobecné informácie:
Výrobca:BetaBetaBeta
Model:XTrainer 300RR 300RR 350 EFI
Rok:201620162016
Kategória:EnduroEnduroEnduro
Motor:
Typ motora:jednovalec (2T)jednovalec (2T)jednovalec (4T)
Objem:293.1 ccm293.1 ccm349.1 ccm
Kompresný pomer:11,5:111,5:113.19:1
Vŕtanie x Zdvih:72 x 72 mm72 x 72 mm88 x 57.4 mm
Palivový system:karburátor(y)karburátor(y)vstrekovanie
Chladenie:kvapalinoukvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťazreťaz
Zdvih vpredu:270 mm290 mm290 mm
Zdvih vzadu:270 mm290 mm290 mm
Brzdy vpredu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vpredu:260 mm260 mm260 mm
Pneu vpredu:80/100-2190/90-2190/90-21
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:240 mm240 mm240 mm
Pneu vzadu:140/80-18140/80-18140/80-18
Hmotnosť / Rozmery:
Suchá hmotnosť:99 kg104 kg111.5 kg
Výška sedla:910 mm940 mm940 mm
Rázvor:1467 mm1482 mm1490 mm
Dĺžka:2157 mm2172 mm2180 mm
Šírka:802 mm807 mm807 mm
Výška:1245 mm1270 mm1270 mm
Svetlá výška:320 mm320 mm320 mm
Objem nádrže:8.5 l9.5 l8 l
Doplnková výbava:
Iná výbava:el. miešanie oleja, el. štartér
Poznámka:
Poznámka:Cena: 7.590,-Cena: 8.290,- EUR

Pridané: 05.11.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (2 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (2)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Body a Trasy v tomto článku:

Galéria ku článku:

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »