Anketa:
Nové moto videá:
O čínskych moto - Diskusné fórum - Len Tak
Diskusia len tak o všetkom okolo motoriek...
Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pridaj novú diskusiuO čínskych moto - Diskusné fórum - Len Tak
Zruš sledovanie Pridaj nový príspevokPredchádzajúce | 1 2 3 4 5 | Nasledujúce
O čínskych moto
Kto ma pozna vie, ze proti Cinanom vobec nic nemam. Su snazivi, rychlo sa ucia, dokazu sa prisposobit podmienkam. Extremne rychlo vedia zaviest do vyroby novinky a modifikacie. |
Re: O čínskych moto
Hodnotenie: copy: trosicka dost si sa sekol.. ..GasGas je spanielska znacka, s pomerne bohatou historiou, a kedze si raz zasiel aj na Enduro, tak si ich tam mohol vidiet. A keby si zasiel na trial, tak by si ich videl este troska viac.. ..inac, mas bohovske stastie ze toho tvojho zoznamu si nenapisal aj Beta.. |
Re: O čínskych moto
Eeeh, Copy, fakt si sa sekol, Sachs a Muz sú nemecké značky a Rieju je španielska, tiež všetky s bohatou históriou. No a videl si v niektorom západnom meste čínskeho skútra? Ja nie. |
Re: O čínskych moto
Copy: o znackach MuZ, Sachs a Gas Gas viem uz teda hodne rokov Hyosung sa ale naozaj pekne vysvihol... |
Re: O čínskych moto
Cakal som presne takuto reakciu. |
Re: O čínskych moto
Fuha, Copy ale si im, vlastne nam vytrel kocúra...To ze za MuZ sa skyvaju cinania prekvapilo aj mna, dobre to mas na tom nete preňúrané... Upravené 2 krát. Naposledy upravil jarro (26.10.2006 22:44) |
Re: O čínskych moto
Co sa tyka Sachsu, v sucasnosti nevyraba ziadne motorky. Ani v Europe, ani inde. Predava Cinu. Stvorkolky ktoresa u nas predaavju ako Dinly /dovaza ich prave Adamsmoto, tak tie sa predavaju v zap. Europe pod znackou Sachs. Pordobne je to so skutrami. |
Re: O čínskych moto
copy: Mne si teda kocúra nevytrel Tvoja pôvodná otízka bola: |
Re: O čínskych moto
Vadim: ok, Sachs. myslis byvaly Sachs Motorrader. Tak ten skrachoval. Dost davno. Upravené 2 krát. Naposledy upravil copy (26.10.2006 23:56) |
Re: O čínskych moto
OK Vadim. Za tou vetou "Sachs je prestížna značka"si dal takeho smajlika ze to vypadalo akoby si si z toho robil prču, asi som ta nepochopil. Jasne ze sachs a gas-gas do tej kategorie nepatria...To ze sachs robil cross som sice nevedel ale mopedov narobili plnu rit...to je iste. Taktiez gas gas a trial je dobre stara kombinacia...ale davam Copymu za pravdu, ze gulas je v tom uz riadny |
Re: O čínskych moto
Keď už sme u tých Číňanov, enem pro informaci: |
Re: O čínskych moto
A co sa divite,hehe....AKo xce ostatny svet konkurovat cine???Kvalitou sa za chvilu vyrovnaju inym vyrobcom ako to urobili korejske znacky medzi autami a veny uz su teraz nizsie...A mozno sa mylim ale vsetky motory cinskej produkcie su podla mna licencne vyrabane japonske motory... |
Re: O čínskych moto
copy, je celkom zaujimave a naozaj poucne, ako dokazes vykluckovat zo zjavneho preslapu , mimochodom prelozit si z americkej stranky Gasgasu tych par viet dokazem aj ja... ale k tvojej otazke: Vedeli ste pred par rokmi o znackach Hyosung, Sachs, MuZ, Rieju, GasGas, Dinly atd.? . Na takto polozenu otazku, odpovie kazdy "ano", pretoze (a tym sa dostavam k tvojej dalsiej otazke na mna prvy GasGas som videl asi v roku 1985-86, a sam som vlastnil GasGas 320 TXT rocnik 1989. Mimochodom, je ti 30 rokov vyroby malo? Kolko z tychto cinskych znaciek bude vyrabat viac ako 5 rokov? A este jedna vec, ktoru si dost mylis, (a napriek tomu, ze GasGas ja zrovna nemusim, tak ho musim branit), prestan konecne miesat dokopy znacky, ktore maju za sebou aj vlastny vyvoj motora, ramu.. ..s kopirovacimi fabrikami na obrat penazi, z nazvom znacky kazdy druhy den inym! |
Re: O čínskych moto
bacilko: s tym Benelli som to ani nevedel. Qjianjiang je vyrobcom Keewaya a CPI, u nich som bol priamo vo fabrike pred 3 rokmi. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (27.10.2006 10:54) |
Re: O čínskych moto
jarro: Ten smajlík sa len smial copymu za vetu: počul tu niekto niekedy niečo o značke Sachs? |
Re: Adamsmoto Jin Lun JL 250-5 - mestský cruiser
Hodnotenie: copy budes sa mozno cudovat, ale ja som vyrastal v rodine enduro jazdca, niekolko nasobneho majstra SR v Endure v sestdesiatych rokoch, a v garazi sme mali vzdy sest-sedem motoriek uplne novych CZ-tiek, ktore otec testoval a zaroven ladil pre reprezentantov, ktorym sa on nikdy nemohol stat, pretoze moja teta zostala po MS v lyzovani vo Svajciarsku.. |
Re: O čínskych moto
vadim: v dobe ked si jazdil na sachse motokros, tak ja som susedovi na dvore umyval Nortona. |
Re: O čínskych moto
Musím povedať, že diskusie vskutku zaujímavá. Presunul som ju sem z diskusie k článku: Adamsmoto Jin Lun JL 250-5 - mestský cruiser Upravené 1 krát. Naposledy upravil Awia (27.10.2006 11:03) |
Re: O čínskych moto
Inac diky za upozornenie, s tym Sachsom mate pravdu. Asi ma domotal sucasny vyvoj, ked zachvilu budu so znackou Sachs aj furiky predavat. |
Re: O čínskych moto
Copy, neustále žasnem nad tvojou húževnatosťou. Ak by ťa povrchovo zakalili, bol by z teba výborný meč. |
Re: O čínskych moto
Awia, uverim ked tie masiny zacnem stretavat na cestach (Yuki V3)... Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (27.10.2006 12:15) |
Re: O čínskych moto
Ako neviecm so pindate na tie cinske motorky, tak isto sa moze pokazit aj japonska alebo europska,alebo harley...A to co tu vravis Jarro, tak to je pekna kravina...A tebe nevadi aky mame my zivot???Tebe nevadi ze tu ludia robia tu istu pracu co napriklad rakusan,nemec a tu clovek dostne 15 tisic a tam trebars 2000 EUR???Xces aby bol kazdy narod uplne rovnaky???Boze tak vyrabaju ine veci a inej kvality,ale to nezmana ze su to zle veci...Podla mna su dost cielavedomi a pracoviti a navyse svoje vyrobky nepredrazuju ako napriklad u nas firmy trebars oblecenie a ine... |
Re: O čínskych moto
Tommy911, Pred casom som sa rozpraval s jednym distributorom komponentov pre vstrekovacie formy ktory sa vratil zo sluzobky z ciny. Vies ako tam vypada konstrukterska kancelaria? 10 PC na ktorych je nainstalovana nelegalne Catia-najlepsi software vo svojej triede za ktory tu musia platit renomovane firmy za licenciu nekrestanske peniaze ale cinania si s tym hlavu nelamu pretoze je to banda zlodejov. Ved len ich chval, aki su sikovni... To s platmi nieje problem samotneho cloveka ale statu. Ked sa sem nastahuje kopec zahranicnych firiem tak to nieje preto ze nam chcu dobre ale preto ze sme a budeme lacna pracovna sila lebo "niekto " to tak chce. Ale ved nikto nas tu nedrzi, kto ma rozum zariadi sa podla seba. |
Re: O čínskych moto
ako povedal lenin, treba hladat toho, kto z toho profituje...to je citat z fajn filmu...kto tu obhajuje cinanov? dovozcovia a ich kamarati? uvedomte si ohladom obhajoby cinskej kvality netreba zabudat na jednu zasadnu vec - tu navyse ide aj o zivot. (stacilo mi, co niekto popisal o minibiku, aby som vedel, ze vlastne decko by som nanho bez zasadnej prestavby nikdy n e p o s a d i l ). ved su to priserne kopie bez akychkolvek hlbsich znalosti, a ak sa aj vydaria, co ked sa najde vazna konstrukcna vada, vyhlasi pan quang-li zvolavacku? |
Re: O čínskych moto
jarro: to je vseobecne rozsirena, a skreslena predstava. Garantujem ti, ze ked prides do Sanghaja, budes sa citit v centre ako chudobny pribuzny. Predstav si mramorovu podlahu ako je napr. v Poluse ci Auparku - no a v Sanghaji su niekolke take ulice! Nie pesie zony, normalne ulice, kadial jazdi aj MHD a auta. |
Re: O čínskych moto
Copy, chapem. Len som chcel napisat co mi povedal clovek ktory bol v centre diania a ktory na vlastne oci videl ako to tam "tiez" funguje...Necudujem sa ze maju mramorove podlahy na uliciach ked sa ich akoze vyrobky tak dobre predavaju...taktiez im daju zarobit velke firmy ktore stahuju fabriky z europy k nim len pretoze ti ludia neziju, oni len robia a robia...a je im to jedno. |
Re: O čínskych moto
Jarro: to uz sa presuvame k filozofovaniu o tom, aka je na zemeguli vlastne spravodlivost. |
Re: O čínskych moto
okrem toho, ze su to demagogicke sracky (a to dufam aj sam vies, ak nie, tak si asi absolvoval skolenie v KIA), si odskocil od temy |
Re: O čínskych moto
manana: nerozumiem co si tym chcel povedat. A to ze sa presuvame od temy som napisal ako prvu vetu. |
Re: O čínskych moto
Hodte niekto tuto temu do off topicu lebo sa tu budeme vadit do aleluja a pritom to vobec nepotrebujeme. Nebudem robit cinanom radost a drat si kvoli nim hubu a klavesnicu... |
Re: O čínskych moto
na Yuki V3 my nesiahajte!!! Yuki V3 je cina ina ako vsetky ostatne... Yuki V3 je Yuki V3 a vynikajuce priblizovadielko... |
Re: O čínskych moto
FaDe: presne V3 je úplne super,hlavne do mesta. kto sa nepreviezol nepochopí |
Re: O čínskych moto
copy: Mramorové vozovky? Kua! Tam sa musí driftovať! A ja kvôli tomu rozháňam vidiečanov v Poluse... |
Re: O čínskych moto
Ja mam tiez cinu a absolutne nelutujem ze to mam uz som sa vozil aj na renomovanych znackach a nevidim rozdiel a niektory chalani co ich poznam tvrdia ze niektore veci su dotiahnute viac ako v zapadnych znackach . Viem ze este stale u nas dostat cinske doslova vysavace co sa predavaju po 20 tisic ale takisto dostat u nas aj cinu ktora uz stoji o cosi voac a nevravim ze je super ale kvalitou je uz niekde ovela dalej ako ti prve co dovazali . Cize uz je len otazka casu a myslim ze sa im dostane viac respektu teraz kazdy len na ne nadava ale poznam viac ludi co maju cinu (nie tu lacnu ale s tich novsich) a su spokojny a maju uz 3-4 tisic bez poruchy takze tak |
Re: O čínskych moto
Asi si zapnem vo Windowse citanie textu a pustim si Vas namiesto radia... |
Re: O čínskych moto
jarro, tu je zopar fotiek z Pekingu. Nie vsetci tam jazdia na domacich skutroch. |
Re: O čínskych moto
Copy mna nezaujimaju pekingske harleje a mramorove cesty...ja som tu chcel len napisat o neferovosti cinskych firiem. To ze su tam peniaze je normalna vec pretoze v dnesnej dobe je kazdy odrbavac v baliku... Bola tu diskusia o kvalite a nekvalite cinskych vyrobkov. Niekto tu pisal o tom ze coskoro sa kvalita zlepsi a dobehnu nou aj europske znacky. Nie kazdy vsak vie ako to funguje v zakulisi. Ine ti povie oficialny dovozca cinanov a ine sa dozvies ked nakuknes do ich fabriky na dalekom vychode...Necudujem sa ze napreduju, ale je to len pretoze nehraju fér. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jarro (28.10.2006 12:06) |
Re: O čínskych moto
Scarp - Fúha, 3-4 tisic bez poruchy? Tak to je super vykon. To by som si o cinanoch nikdy nepomyslel ze sa dostanu az na teketo cisla. Tak to musia byt naozaj super stroje. |
Re: O čínskych moto
rok 2020 Upravené 1 krát. Naposledy upravil rado48 (30.10.2006 18:06) |
Re: O čínskych moto
Bavime sa tu stale ci je Cina kvalita alebo nekvalita. Pozrite na to z ineho pohladu: za rok 2005 celkova produkcia moto 50-250 ccm v Cine dosiahla 16,2 mil. ks. Za prvych 9 mesiacov roka 2006 je to 17,2 mil. ks. Stvorkolky a minibiky nie su do toho zapocitane. |
Re: O čínskych moto
Ad SACHS: Minule som v BA videl nazivo SACHS MADASS a strasne sa mi pacil...male vozitko, ale image neskutocny.... |
Re: O čínskych moto
Sachs MadAss je tiez vyrabany v Cine. "Německo asijská produkce, která je předurčena k tomu, aby skloubením německé důslednosti s akcentem na detail a značnými zkušenostmi na jedné straně a relativně levné konkurence schopné výroby na straně druhé, vznikl stroj v zajímavém poměru cena-užitné vlastnosti." - to pisu novinari, ale MadAss je v Cine aj navrhnuty.. |
Re: O čínskych moto
Sachs je tradičná európska značka, GasGas tiež. Niekto tu spomenul Kymco, to je Tchajvan, Hyosung je Korejec. Číňania môžu kúpiť aj Norton, to je jedna vec, ale tvrdiť, že Norton je čínska značka, je volovina. Potom aj Jawa je čínska, veď okrem šestpade montuje činske motory. (No, aj ja píšem voloviny). Ale ani Benelli, ani ostatní oživovaní čínskym kapitálom zatiaľ čínske nie sú. A to zdôrazňujú hlavne čínsky majitelia, aby mali aký-taký odbyt. No, je to dosť zložité. Veď potom aj Volkswaggen je slovenská značka... Alebo sme ich ešte nekúpili ? Kto vlastne kúpil koho??? Nazýva sa to globalizácia či čo |
Re: O čínskych moto
A čo z toho vyplýva? Neverte na značky za chvílu budu aj tak všetky čínske |
Re: O čínskych moto
Ved to je to ako vravis...Vsetko je dnes vyrabane v cine,alebo kde...Harley uz roky pouziva japonske karburatory...A najradsej mam to ked niekto povie ze ma nieco znackove,heh...Vsetko sa vyraba v cine a inde... |
Re: O čínskych moto
Najviac sa smejem na ludoch ktorý si "potrpia" na značkovom oblečení. |
Re: O čínskych moto
"tradicna europska znacka Sachs" - kto chce byt predajcom? |
Re: O čínskych moto
russkije kampanenty, amerikanskije kampanenty - vsjo z tchajwana |
Re: O čínskych moto
copy: Ale ako pohonnú jednotku pre svoje motocykle používa netratradičný 1 kotúčový vznetový motor: www.madass.sk/c/bike_template2.htm ! Upravené 2 krát. Naposledy upravil Vadim (08.11.2006 14:53) |
Re: O čínskych moto
a este k tomu 4 taktový (to asi pri jazde vyhrava daku pesnicku, nie?) |
Re: O čínskych moto
to urcite prekladala nejaka sleepka so slovnikom v ruke co motorku v zivote nevidela.. to je strasne! |
Re: O čínskych moto
Copi má pravdu,o nejakých tých 10 rokov možno budeme kukať ake moto budú ćhliť činania ,pretože neni čína ako čína.Sú tam továrne ktoré vyrábajú kvalitné stroje-vetšinou majú zahraničného majitela ako napr.Rgal Raptor,Cf Moto...,potom sú fabriky strednej kvality a úúúúúplné hnoje .Treba si len správne vybrať a nechť si poradiť od ludí čo s nimi pracujú. |
Re: O čínskych moto
Vraciam sa k tejto starsej teme, ako reakcia na posledny Pajdov prispevok, a vlastne v zmysle toho, co som pisal pri zakladani diskusie /aj ked sme potom odbocili k tomu, ktora motoznacka ma aku dlhu historiu, ktora este zije a ktora nie/.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (25.06.2007 22:34) |
Re: O čínskych moto
cina ma aj kvalitne veci ale urcene pre zapad z dovezenych surovin , k tym motorkam su to lacne crepy predavaju sa len skrz ceny , a ked sa zlepsia pojde aj cena hore a nikdo to nekupi, ked sa kvalita zlepsi ,vyrovna sa aj cena z japoncami a europou, kdo si kupi cinu v rovnakej cene nikdo , priklad korejskej znacky KIA CEED kvalita islo hore ale aj cena to si radsej kupim GOLFA za tu cenu ,vlastne som uz aj mal |
Re: O čínskych moto
zug21: zopar nepresnosti.. |
Re: O čínskych moto
copy,kľudne sem dávaj ďalšie takéto správičky.je tu dosť ľudí,čo si to so záujmom prečíta,vrátane mňa dík. |
Re: O čínskych moto
zug21: A kde si zobral ze Folcvágen je kvalitne auto? |
Re: O čínskych moto
copy cina nemusi nic dovazat firmy ktore tam su zo zapdnej eu si suroviny dovazaju sami do ciny mozno mas ine info neviem ,cina predsa nema suroviny , moja sestra chodi do ciny a maju tam po,ocku tak viem ako to je vsetko tam maju svoje a suroviny na vyr.kufrou hilti take cervene kufre skladam ich tu , mishko mal som vw golf 2 v roku 96 a najazdil som na nom 230 000 km a ziadna porucha a ked som ho predaval nestacil som zdvihat telefon, taka je to znacka nepredajna a zla , copy odkedy je peugeot znacka ja tomu hovorim najlepsi francuz ,vo svajciarskun sa smeju nad cinskimi a korejskimi znackami a aj francuske su tu povazovane za ausus |
Re: O čínskych moto
ok, aby sme nezacali zase riesit temu kvalita vs.nekvalita. Mishko, pamatas ked sa tu riesil praskajuci ram na GW 1800, vyrabanom v USA? Prehrievanie ktore riesia na motoforach vonku? |
Re: O čínskych moto
copy: Zly priklad. Kazdej - aj renomovanej znacke - sa obcas stane, ze nieco pojebabre. Od Mercedesu, cez Hondu az po Folcvagen (ten je na tom asi naozaj najhorsie, a fakt ze zug21 nestacil dvihat telefony a ze sa mu prave jeho kus nepokazil na tom nic nemenia). |
Re: O čínskych moto
zug21: neriesme geografiu .. suroviny na vyrobu plastickych kufrov? no este mi povedz ze ropa sa tazi vo Svajciarsku? Cinania maju ropu vlastnu, rusku, arabsku a hlavne maju pomaly monopol na africku ropu. A po celom svete skupuju recyklovane PVC a PP, to je pomaly najcastejsi dopyt ktory dostavam. O Peugeote som pisal v suvislost s motorkami, nie o autach, a ked vravis ze Peugeot je najkvalitnejsi Francuz tak potom Citroen nie je, ked su ta ista firma? Ked auta zbiehaju z toho isteho pasu na striedacku? |
Re: O čínskych moto
Mishko: ja nie som ziadny cinsky ambasador. Aj ked ma z toho viaceri asi podozrievaju. Ok tak kvalitny cinsky skuter? napr. Kymco. Ked nepisem o Yamahach a Hondach vyrabanych v Cine (to by bol podobny priklad ako v autach slovenska Kia, VW, Audi, Porsche, PSA). |
Re: O čínskych moto
mishko nemecke auta sa pri dalsom predaju ok predavaju , posledne auto mal som hondu hrv 1.6 vetec 125 k nemohol som ju predat mala najazdene 120 000 km kupena na sk 1 majitel servisna knizka mala nove pneumatiky a velky servis po 120 000 ako nova garazovana a hovori sa ze honda je znacka teraz v aprili som ju predal ledva za 230 000 sk a co sa kazi na tom golfe nechapem mne slapal ako svajc hodinky a stale jazdi rv 1990 a ford ani nehovorim mal najazdene 550 000 km kede som ho predaval tak aka znacka je ok toyota prrrrrrrrrrrkazdy rok novy model este lepsi ako ten predtym ,to sa mi na japoncoch nepaci po par rokoch mas stare auto |
Re: O čínskych moto
zug: vsetko je relativne. Skus kupit v Cz alebo SK zachovaleho 2-3 roky stareho yarisa alebo corollu - tie auta si neskutocne drzia cenu. Asi najviac z jazdeniek. Ok, ale to bol zas offtopic. Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (26.06.2007 19:39) |
Re: O čínskych moto
Celkom ma ta moto zaujala, tak som si vypytal viacej informacii. Tovaren ktora ju vyraba, je vlastne byvala zbrojovka. Dostal som kopec fotiek z prezentacie, v reale ta moto nevyzera zle, snad len svetla vyska by mala byt vyssia. Pripravuje sa verzia 400cc, a nahac s tymto istym motorom. |
Re: O čínskych moto
Tak ta armadna verzia....to je huste ...sa mi lubi....vyraba nieco take aj niekto iny??? |
Re: O čínskych moto
No je to sranda ze cina robi vela peknych moto, ktore sa ku nam nedostanu! Upravené 1 krát. Naposledy upravil Tommy911 (27.06.2007 12:44) |
Re: O čínskych moto
Tommy911: ale dostanu. Len treba cas. Problemom su sprisnujuce sa emisne normy. Preto vsetci vyrobcovia (aj v Japonsku) prechadzaju na stvortaktne motory, norma EURO3 sa s dvojtaktom zrejme neda splnat. Teraz je v Europe este nejaka docasna vynimka, ale ta onedlho skonci. No a tento motor Jialing tu Euro3 splnuje, takze urcite vzniknu nove a nove verzie a modely moto s tymto konkretnym motorom. |
Re: O čínskych moto
armadna verzia?? to by som kupil fotrovi, ten by sa z toho vytesoval ako maly chlapec, uz len ten sapik tam zohnat a hotovooo |
Re: O čínskych moto
zug21 2-kovy golfik bolo možno posledné dobre auto čo VW vyrobilo bo som jazdil na všelijakych (Touran, Sharan, Passat) a ani jedno nebolo bohviečo a počul som dosť sťažností napr. od chlapíka čo mal mazdu6 a žene kupil noveho golfika, tak vravel že mazda mala otvorenu kapotu len počas garančky a golfik problemy s elektrikou, zadrete ložisko v kolese atd... VW upadol dosť, trpia asi na prílišnú preelektronizovanosť, takisto ako viacerí DE výrobcovia, Opel je o tom istom... momentálne sú na tom najlepšie japonci, možno kvôli ich najvyspelejšej elektronike, taka Corolla je nesmrtelne auto, celkovo toyota s lexusom, mazda, honda a čo ja viem čo ešte ... Upravené 2 krát. Naposledy upravil misobiker (27.06.2007 13:15) |
Re: O čínskych moto
Copy: takze uz sa len tesim, co vsetko pride a obohati nas trha... |
Re: O čínskych moto
Tommy: ta 600ka stala v Cine pri uvedeni na trh 29.800 RMB. Teraz je podla toho u ktoreho predajcu uz od 26.500 RMB, asi tym ako sa zvysuje vyroba. A to je maloobchodna cena u predajcu. |
Re: O čínskych moto
sakra, tu armadnu verziu mohli dat pre nasich policajtov, namiesto gulometu by si tam dali rucny radar a nemuseli sa kupovat drahe audiny |
Re: O čínskych moto
misobiker takze BMW je horsi ako toyota , honda atd foter ma bmw x5 to je najlepsie co je na trhu momentalne bmw robi najlepsie auta a motorky vsetko maju dotiahnute do konca kazdy detail a japonci su stary okukavaci odjakziva kopiruju a mazda patri fordu mazda 3 je ford focus z inym kabatom , focus som mal te je auto aj hondu hrv viem porovnat |
Re: O čínskych moto
Copy ale aj HD ked preratam kurz dolara ma vyjde o lacnejsie 100 tisic,podla toho aky model beriem..A u nas su to jake cifry....Tak neviem... |
Re: O čínskych moto
Servus páni, |
Re: O čínskych moto
No čiastočne máš pravdu, ale dnes je made in china lebo india skoro všetko. A ako napísal tommy, u nás sú ceny umelo nadsadené (nielen moto - porovnaj ceny u nás a v USA čohokoľvek od potravín až po auto). Kamarátov otec napr. kšeftuje s Tchaiwancami. Minule v maloobchode v taipei kúpil mobil. Niečo ako ten nový ultratenký ericsson, tlačidlá ako motorola, foťák a všetky vymoženosti telefónu za 15 litrov. A vieš koľko stál? 10 USD Doniesol ich tri a jeden len tak zo špásu drbol o zem, že na to má. takto je to so všetkým. Napr. mám info z VW Blava o tom (spoľahlivý zdroj) že ak predávajú sp§ťák na touareg za 15000 (alebo koľko to stojí) tak ho kúpia po 2000, jeden diel (už nepamatám čo to bolo) kupovali za 600 a predávali za 8500. takže toľko k cenotvorbe. ja som napr. raz kúpil rakúsku bundu, v obchode stála cez 10000 za nákupnú cenu, ktorá bola 3500, takže nepodceňuj čínu. nemysli si, že na naše a západné pomery dávajú pracovníkom až taký mailand (myslím vo fabrikách u nás v európe) Ich spoločnosť (celkovo aj iné ázijské) funguje trochu inak ako v európe a štátoch. V tom sa odzrkadľuje aj ich spôsob práce |
Re: O čínskych moto
Nok musím sa ktomuto vyjadriť. Hlavne k prvému užívatelovi Copymu. Píše , že čo sú to za značky , tie čínske , ktoré sme pred pár rokmi ani nepoznali. Ano. nepoznali. A Napr. honda, suzuki, yamaha a pod. Poznali sme značky pred x rokmi. Ked sa rozbiehali? Harley ako začínali? |
Re: O čínskych moto
Raon: Chlape, vo tom to je... Ako by si mi čítal myšlienky. |
Re: O čínskych moto
trosku mimo motoriek ale chodte do zahranicia trosku dalej zo strednej europy a chytte v obchode hocico co vas napadne 99% to bude domaci vyrobca takto si iny krajiny drzia vlastne firmy to len tu to funguje made in ping pong |
Re: O čínskych moto
Ducho: beriem to s humorom, ale Cinania su teraz uz podstatne dalej. |
Re: O čínskych moto
mikio: tomu ani sam neveris. Schvalne, daj nejaky priklad. Ked vravis ze 99%.. |
Re: O čínskych moto
mikio: nehnevaj sa,ale to je strasna blbost....Sa este raz pozri na tie vyrobky a zistis ze ani 20% nebude vyrabanych doma, mozno aj menej. |
Re: O čínskych moto
Tommy911 ako si to myslel, že nemam až tak čínsku moto? Prečo mysliš, že to je Virago? |
Re: O čínskych moto
RAON: ved je to to iste....Virago 250 a aj tvoja moto maju rovnaky motor, rovnaky ram, vsetko, iba ine blatniky a mozno vidla ina, detaily inak je to to iste....robia to nejako v licencii... |
Re: O čínskych moto
aha aha, a sa mi zdalo, že mi znamy hovorili, že to nieje až taka čina. ale aj keby bola , tak sa nič nedeje |
Re: O čínskych moto
ved v pohode...Mne sa prave Virago 250 vzdy velmi pacilo, kedze ma klasicky koliskovy ram a nie ako u vyssich objemoch bol motor nosnou castou ramu... |
Re: O čínskych moto
Ak si to prečítajú, tak pochopia že JPN na tom bolo eče horšie ako čína... |
Re: O čínskych moto
dusanboy: pravdu pises, len z minulosti sa zit neda, je pravda ze ked CS motorky, Jawa, CZ lietali po cestach necestach a zbierali vence, japoncici spali a spamatavali sa z Hirosimi. Vyvoj nezastavis a preto si myslim, ze treba sa pozriet na to, kde su JPN dnes. |
Re: O čínskych moto
keby som si spomenul, ako sa volala ta piratska kopia Jawy kyvacky, ktoru kedysi vyrabali Japonci.. tak by som sem dal jej obrazok. |
Re: O čínskych moto
neviem to najst.. akurat tie indicke kopie Jawy pod nazvom Yezdi (z ceskeho "jezdí") Upravené 1 krát. Naposledy upravil copy (28.06.2007 14:42) |
Re: O čínskych moto
Já vám to stále tvrdím: Väčšina kritizuje čínu za to, že robí presne to isté, ako japonci pred polstoročím.... |
Re: O čínskych moto
Dalsia cinska znacka: Lifeng. Spravne pochopili, ze do USA maju blizsie nez do Europy, a pomalicky zdvihaju kubaturu u moto, ktore predavaju. Ich "brandname" v USA je Regal Raptor. BTW, ten Yuki Spirit, ktory sa ma akoze predavat na Slovensku, je prave od nich. |
Re: O čínskych moto
Spider nie Spirit!!! Poznám tú firmu. Yuki od nich berie viac modelov, napr: Vice - 250 vodník, Star 250 tú má moja žena... |
Predchádzajúce | 1 2 3 4 5 | Nasledujúce