Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2526 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31717
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18528)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13189)

Články -

Zobrazujem články 3421 až 3435 z cekového počtu: 4038.

25.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 16624 [Novinky - Bike roka]

-

Víťazi ankety Bike roka 2009

Oficiálne vyhlásenie výsledkov a odovzdanie cien zástupcom značiek v ankete Bike roka 2009 prebehlo na výstave, ale je na čase, aby ste to videli všetci čierne na bielom aj s obrazom.

 

25.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6176 [Bleskovky - Novinky]

-

Motocykel roka 2009

Už deviatykrát sa Bratislava stala mestom motocyklov vďaka výstave Motocykel 2009. Súčasťou výstavy je aj vyhlasovanie odbornej novinárskej ankety Motocykel roka.

 

23.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 3532 [Bleskovky - Novinky]

-

R1 dni. Buďte (s) jedničkou!

Prídi sa pozrieť na novú Yamahu R1 do jednej zo štyroch predajní na Slovensku, v ktorých bude šampiónka predstavená.

 

22.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 11390 [Novinky - Bike roka]

-

Výstava Motocykel 2009 za nami - Bike, Motofirma aj výhercovia súťaže známi!

Ani sme sa nenazdali a výstava, na ktorú sme sa dosť dlho chystali a tešili prebehla veľmi rýchlo. Pozrime sa trochu späť. O čom to na Motocykli 2009 vlastne bolo?

 

19.03.2009 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 13304 [Bleskovky - Novinky]

-

LIVE vysielanie Výstava Motocykel 2009 - naživo!

Redakcia motoride.sk pripravila každý deň z výstavy Motocykel 2009 priame prenosy. V tomto článku nájdeš teraz všetky video záznamy.

 

18.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6335 [Novinky - Pozvánka]

-

Pozvánka na výstavu Motocykel 2009

Opäť sa blíži čas výstavy, ktorú máme tak radi. Motocykel sa začne vo štvrtok 19. marca a skončí v nedeľu 22.3.2009

 

18.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 5386 [Novinky - Čo nového v tlači]

-

Motohouse 4/2009

Konečne jarné číslo, ktoré nám odklepne aj kalendár, a celé sa to začne znovu. Opäť sme pripravili kopu testov, okrem iného Yamahy R1 na tento rok. Pre všetkých, ktorí čítajú slovenskú verziu, je pripravená súťaž o hodnotné ceny.

 

18.03.2009 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 10579 [Novinky - O motoride.sk]

-

Motoride.sk to rozbalí na výstave Motocykel 2009 naplno!

Vyhodnotenie ankiet Bike roka a Firma roka, zaujímaví hostia - Jaro Katriňák, Motoride Racing Team, premiéra filmu Elefantentreffen, predstavenie výpravy do Mongolska a to je len časť toho čo sme pre vás pripravili.

 

11.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 12107 [Novinky - Bike roka]

-

Test, Video, Foto a Cestopis roka 2008 - máme tu prvých víťazov!

Tak a máme to tu! Na víťazov čitateľských ankiet Test, Foto, Video a Cestopis roka 2008 sme sa v redakcii veľmi tešili hlavne preto, že nám ukázali, akú robotku oceníte ako čitatelia najlepšie a na čo sa treba do budúcnosti orientovať.

 

10.03.2009 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6617 [Novinky - O motoride.sk]

-

Termíny Motoride akcií 2009 známe

Aj v roku 2009 pre vás redakcia Motoride.sk pripravuje tradičné akcie. Chceli sme ich spraviť aspoň 10, ale viete, prišla kríza...

 

10.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 8728 [Novinky - PR článok]

-

Predstavujeme oblečenie 4SR - Navštív nás v stánku na výstave Motocykel 2009 a vyhraj!

Značka FOR STREET RACING je na slovenskom trhu ešte len rok a už si našla veľkú obľubu hlavne medzi cesťákmi. Nie je sa čomu čudovať, veď gro ponuky tvorí kožené oblečenie na superšporty a naháče.

 

06.03.2009 - Cacao Čitatelia: 4456 [Bleskovky - Novinky]

-

Prosba o pomoc pri hľadaní ukradnutých motoriek

Do redakcie nám prišla prosba o pomoc pri hľadaní ukradnutých strojov z Čiech.

 

06.03.2009 - Cacao Čitatelia: 4387 [Bleskovky - Novinky]

-

Spy fotky Benelli Due 756

Bystrím fotografom v Taliansku neunikla ďalšia skrývaná motorka, tentokrát od značky Benelli.

 

03.03.2009 - Cacao Čitatelia: 5879 [Novinky - Čo nového v tlači]

-

Svet motocyklov – marcové číslo – 3/2009

Zima vyťahuje svoje posledné zbrane, ale nič jej to nie je platné... Marcové číslo Sveta motocyklov kvitne v stánkoch a na čerpacích staniciach a šteboce o prichádzajúcej jari.
Po sladkom poetickom úvode poďme konečne do reality. Čo v najnovšom Svete motocyklov nájdete?

 

02.03.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 4093 [Bleskovky - Novinky]

-

Jarné zníženie cien v Conti-Moto!

Chystáš svoj závodný bike na okruhovú sezónu a nevieš kde kúpiť nové slicky? Turistická sezóna pomaly začne a tvoj stroj je skoro "na boso"? Conti-Moto vyrieši tvoj problém za super ceny. Watch this!

 

| 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 |

Triumph-side-07-2025

HD-side-06-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »