Anketa:
Atraktívny sprievodný program Sony Ericsson Freestyle motocross show bude plný extrémnych kúskov, odvahy, šialenstva a krásy
ZdieľaťPridané: 13.05.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 7142 [Šport - Freestyle MX]
Veľká show akú Bratislava ešte nezažila – Sony Ericsson Freestyle Motocross – ponúkne okrem desiatky nejlepších fmx pretekárov atraktívny sprievodný program, ktorý sa odohrá aj vo vzduchu, aj na zemi.
V novozrekonštruovanej aréne Ondreja Nepelu vystúpia akrobati na trampolínach, akrobatky na hodvábnych stuhách, atmosféru privedie do varu asi štyridsať bubeníkov a program vyvrcholí takzvaným vláčikom, čo vo svete freestyle motokrosu znamená, že všetci pretekári budú skákať v tesnej blízkosti za sebou. Program plný prekvapení umocní zážitok z celej dvojhodinovej show nabitej extrémnymi kúskami, odvahou a „motorovou krásou“. Akcia sa uskutoční v sobotu 4. júna 2011 v aréne Ondreja Nepelu.
![]() |
Sprievodný program bude ako správne „motokrosové predjedlo“ naservírované hneď na začiatku; bude plné nezabudnuteľných výkonov, odvahy, nebezpečia a krásy. Vstupenky sú už v predpredaji v sieti Ticketportal, ako aj na www.ticketportal.sk, len za 25 eur.
Úvod show bude patriť štyridsiatim bubeníkom, ktorí vyburcujú nielen divákov v aréne, ale taktiež naštartujú pretekárov pred prvými skokmi. Celú škálu zvukov, aj tie, čo znejú ako rev motoriek si diváci budú môcť vypočuť v podaní Beat Boxovej skupiny, ktorá predvedie, čo dokážu ľudské hlasivky.
![]() |
Profesionálni akrobati predvedú na trampolínach extrémne skoky, saltá, premety a rôzne iné dychvyrážajúce kúsky. Vizuálne pôsobové bude vystúpenie akrobatiek na hodvábnych stuhách, na ktorých sa spustia priamo do kotla diania, aby ponúkli divákom efektné akrobatické obrazy. Strhujúcu atmoséru vygraduje aj slovenská premiéra „synchro-jázd“, keď dvaja motorkári budú skákat súbežne, naraz vedľa seba.
Sony Ericsson Freestyle Motocross predstaví tých najlepších fmx motorkárov z celého sveta. Medzi už potvrdenými pretekármi sú: Američan Mike Metzger - prvý človek na svete, ktorý začal jazdiť freestyle motocross a aj preto sa do sveta tohto mladého športu zapísal ako „The Godfather of Freestyle Motocross“, úradujúci majster sveta v fmx Libor Podmol, Austráčan Rob Adelberg - člen najprestížnejšej freestyle motokrosovej skupiny na svete METAL MULISHA a dvojnásobný vicemajster sveta vo freestyle motokrose, Jose Miralles zo Španielska. O ďalších pretekároch, ktorí postupne potvrdzujú svoju účasť, Vás budeme včas informovať.
![]() |
Sony Ericsson Freestyle Motocross je jedinečná show toho najlepšieho; ponúka saltá a dychvyrážajúce extrémne skoky na motorkách v úžasných svetelných a hudobných efektoch. Fanúšikovia sa môžu tešiť na nových špičkových pretekárov, ktorí sa na Slovensku predstavia prvýkrát.
V minulosti hostili jedinečnú motocrosovú show Košice. Jej tri predchádzajúce úspešné ročníky prilákali do slovenskej východnej metropoly viac ako 25 000 fanúšikov freestyle motocrossu. Obľúbená akcia si z roka na rok získava viac fanúšikov.
- Oficiálny názov podujatia: Sony Ericsson Freestyle Motocross
- Dátum: 4. jún 2011 o 20.00 hod.
- Miesto: Aréna Ondreja Nepelu v Bratislave
- Predpredaj v sieti Ticketportal
- Cena vstupeniek: 25 a 35 eur
- Viac informácií nájdete na www.fmx.sk
Pridané: 13.05.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Libor Podmol potvrdil účasť na Sony Ericsson Freestyle Motocross v Bratislave 2011 - Redakcia
- Jazdci Mike Metzger, Rob Adelberg a Jose Miralles mieria do Bratislavy! - Redakcia
- Vstupenky na Sony Ericsson Freestyle Motocross až do Vianoc za jedinečnú cenu! - Redakcia
- Sony Ericsson Freestyle Motocross 2010 v Košiciach za nami - Redakcia
- Sony Ericsson Freestyle Motocross opäť na Slovensku - Redakcia
- Sony Ericsson Freestyle motocross 2011 - haro007
- Sony Xperia Freestyle X-Night sa vráti 16. novembra 2013 do Košíc! - Redakcia
- Sony Ericsson Freestyle Motocross 2011 v Bratislave - Redakcia
- Súťaž o 10 vstupeniek na Sony Ericsson Freestyle Motocross 2011 v Bratislave - Redakcia
- Do finále Sony Xperia X-Night chce aj 12-ročný talent Matěj Česák! - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!