Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1903 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29839
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17633)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12206)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Libor Podmol potvrdil účasť na Sony Ericsson Freestyle Motocross v Bratislave 2011

 Zdieľať

Pridané: 28.04.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 5336 [Šport - Ostatné]

Úradujúci majster sveta vo freestyle motokrose Libor Podmol prijal pozvanie organizátorov a zavíta do Bratislavy na show Sony Ericsson Freestyle Motocross; zároveň je prvým potvrdeným pretekárom akcie.

Dvadsaťšesťročný český freestylista, ktorý si pre svoj štýl jazdy vyslúžil prezývku „Malý ninja“ predstaví v exkluzívnych priestoroch novozrekonštruovanej arény Ondreja Nepelu svoj povestný underflip a mnoho ďalších neuveriteľných trikov. Motokrosová show sa uskutoční 4. júna 2011 a predstaví tých najlepších freestylových motorkárov z celého sveta.

Libora Podmola už slovenskí diváci motokrosovej show poznajú. Bol to on, kto vlani všetkých nekompromisne porazil a získal trofej. Okrem majstrovstiev sveta sa zúčastňuje aj na ďalších prestížnych akciách, akými sú napríklad X-Fighters alebo Extreme freestylers.

„Pre Sony Ericsson Freestyle Motocross je cťou mať takéhoto super pretekára, majstra sveta. Mať Libora Podmola na zozname štartujúcich dvíha kredit akcie všade na svete. Na štart sa postavia veľkí konkurenti a súboj o prvé miesto bude veľmi ťažký, čo zaručuje tiež výbornú show,“ povedal k potvrdeniu Libora Podmola, rodáka z Ostravy, organizátor akcie Jozef Murín.

Bratislava bude hostiť show po prvý raz. Vstupenky sú už v predpredaji v sieti Ticketportal, ako aj na www.ticketportal.sk.

Sony Ericsson Freestyle Motocross je jedinečná show toho najlepšieho; ponúka saltá a dychvyrážajúce extrémne skoky na motorkách v úžasných svetelných a hudobných efektoch. Fanúšikovia sa môžu tešiť na nových špičkových pretekárov, ktorí sa na Slovensku predstavia prvýkrát. Tí najlepší freestyloví pretekári z celého sveta sa tohto roku pobijú o sumu 20 000 eur. Súčasťou programu budú aj rôzne sprievodné akcie.

V minulosti hostili jedinečnú motocrosovú show Košice. Jej tri predchádzajúce úspešné ročníky prilákali do slovenskej východnej metropoly viac ako 25 000 fanúšikov freestyle motocrossu. Obľúbená akcia si z roka na rok získava viac fanúšikov.

    Oficiálny názov podujatia: Sony Ericsson Freestyle Motocross
  • Dátum: 4. jún 2011 o 20.00 hod.
  • Miesto: Aréna Ondreja Nepelu v Bratislave
  • Predpredaj v sieti Ticketportal
  • Cena vstupeniek: 25 a 35 eur
  • Viac informácií nájdete na www.fmx.sk

Pridané: 28.04.2011 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
Yamaha Posledná šanca

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »