Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 860 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 7809
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (4606)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (3203)
Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

 Zdieľať

Pridané: 10.12.2021 Autor: Peter Fischer
Čitatelia: 4088 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Všetci sme vedeli že príde, ale že bude nakoniec tak blízko konceptu predstaveného na výstave Eicma, a že bude vyzerať až tak neodolateľne, nikto z nás netušil. Dámy a páni, prichádza prvé ozajstné enduro od Ducati, úplná novinka s názvom DesertX.

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati DesertX

Najväčšou zmenou oproti konceptu z roku 2019 je každopádne motor, pretože plánovaný vzducháč Ducati nahradila kvapalinovou Testastrettou s objemom 937 kubíkov. V DesertX je naladená na 110 koní pri 9 250 otáčkach a 92 Nm pri 6 500. Aj kvalty sú naskladané trochu inak; jednotka, dvojka a šestka sú kratšie.

DesertX má ako skutočný dakarský stroj palivovú nádrž aj vzadu. Tá má objem 8 litrov, klasická predná potom 21 litrov.

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati DesertX

Kolesá sú 21/18, vypletané a bezdušové, inak si to ani nevieme predstaviť! Celé odpruženie je Kayaba, so zdvihmi 230 a 220 mm. Svetlá výška je slušných 250 mm, sedlo vo výške 875 mm. Pod spolujazdcovým sedlom je plošinka na batožinu, čiže nie je potrebné ho mať stále na motorke.

Vpredu nájdeme radiálne uchytené strmene Brembo M50, softvér je potom náklonovo citlivý a ABS úplne vypínateľné, a to priamym tlačidlom.

Farebná TFT prístrojovka má uhlopriečku 5 palcov a je orientovaná na výšku, presne ako na dakarských strojoch.

Nechýbajú jazdné módy, trakčná, wheelie control, motorová brzda, tempomat, quickshifter. Pohotovostná hmotnosť DesertX je 223 kg. Otázne je, či je to pri plných oboch nádržiach, alebo len hlavnej.

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX
Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Ducati predstavila viac než sexi enduro DesertX

Pridané: 10.12.2021 Autor: Peter Fischer Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (9 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (14)  [Verzia pre tlač] Tlač
ZBAĽ SI KUFRE - K tvojej novej Moto Guzzi teraz získaš poukaz v hodnote 1000 €

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria