Anketa:
Kawasaki Versys - bike na každý deň? Začiatok celosezónneho testu
ZdieľaťPridané: 13.05.2010 Autor: Cacao
Čitatelia: 14798 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Posledný aprílový deň sme si od dovozcu Kawasaki prebrali nového spoločníka na túto sezónu, aby sme preverili jeho kvality zo všetkých strán. Začíname.
Seriál článkov - Celosezónny test - Kawasaki Versys 2010:
| Seriál článkov: Celosezónny test - Kawasaki Versys 2010 | Nasledujúci
Po minuloročných skúsenostiach s dvomi dlhodobými testami motoriek s menším objemom, sme tohto roku osedlali motorku zo strednej triedy. Kawasaki Versys 2010 je jedným z "do-it-all" strojov, ktorý by mal dokázať pokryť všetky chúťky bežného jazdca. Ako sa mu to bude dariť napĺňať, zistíme počas najbližších mesiacov.
Čo pripravujeme?
- ako jazdiť do garančnej prehliadky,
- klasický redakčný test,
- turistický test zo zahraničia,
- pohľad na zoškrtenú 25 kW verziu,
- zhodnotenie biku po sezóne so všetkým, čo k tomu patrí.
Versys nie je úplne nový bike v ponuke Kawasaki. Prvý model sa vyrábal od roku 2006 a po štyroch rokoch prišla na rad zásadnejšia dizajnová modernizácia. Tá smeruje k ostrejším dynamickejším tvarom, ktorými sa pýšia všetky súčasné modely zelených. Že ide o žiadaný model, sme sa presvedčili už pred preberaním, pretože sme sa museli uspokojiť s menej výraznou čiernou perleťovou farbou. Žlté kusy išli po Európe do slova "na dračku". Škoda.
S cenou 7.495,- € (bez ABS) bude Japonec bojovať na rôznych poliach. Tento stroj môžeme radiť do niekoľkých kategórií od polonaháča, cez turistu až po veľmi mierumilovného motarda. Ak sa na vec pozeráme z hľadiska zdvihového objemu, konkurentov je hneď niekoľkonásobne viac. Ktoré bitky budú pre Versysa úspešné, ktoré menej a či vyhrá celú vojnu sa dozviete pri posezónnom zhodnotení.
Momentálne má Kawa na tachometri niečo cez 400 kilometrov a čoskoro sa chystáme na garančku. Zatiaľ môžem konštatovať, že pri jazde sme sa nenudili ani v spodnej polovici poľa otáčkomera a až na pár situácií sme mali v rukách plnohodnotný stroj. Zatiaľ berieme jeho výkony s rezervou, pretože jednotlivé časti si len "sadajú" a 100% nasadenie príde až po prvej tisícke, dvoch.
Nula na tachometri poteší pri každej kúpe |
Toľko naše úvodné slovo. Ideme opäť do sedla, aby sme už čoskoro priniesli prvé info z plnohodnotného jazdenia.
Text a foto: Cacao
Motocykel na test poskytla spoločnosť U.M.S. s.r.o.. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení 4sr a Held a prilbách Suomy.
Pridané: 13.05.2010 Autor: Cacao Zdieľať
Seriál článkov - Celosezónny test - Kawasaki Versys 2010:
| Seriál článkov: Celosezónny test - Kawasaki Versys 2010 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Mr. Univerzál - Kawasaki Versys v Alpách - Odin
- Jazdenie na biku s nulou na tachometri - prvá tisícka na Versyse - Cacao
- S univerzálom na trati - Kawasaki Versys - Cacao
- Nové Kawasaki 2010 - modely Z1000 a Versys - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- UKONČENÉ PRIHLASOVANIE!!!: Voľné jazdy na motokárovom okruhu v Dunajskej Strede, 11.6.2016
- Taká obyčajná výstava motoriek v Nemecku - Motorradwelt Friedrichshafen 2014
- Ako vzniká kombinéza 4SR RR Edition EVO
- Kráľ na každý deň - Suzuki DL 650 V-Strom 2012
- Video: Test GORE-TEX® oblečenia Held Carese a Torno
- S Kawami na trati - Versys vs. Z1000 - časť 2.
- Antistres na dvoch kolesách - Husqvarna SMS 630
- S univerzálom na trati - Kawasaki Versys
- (KUL)TURISTA - Honda VFR1200F Dual-Clutch Transmission v Alpách
- Športová turistika a Kawasaki VN 900 Light Tourer?!?
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Nové oficiálne videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!