ISSN 1336-6491 | Online: 1294 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 32212
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18783)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13429)

Články - Ostatné Články

Zobrazujem články 2551 až 2565 z cekového počtu: 3166.

03.12.2008 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 14569 [Novinky - Oznam]

-

Vianočné tipy 2008

Blížia sa nám Vianoce a aj ty rozmýšľaš, čo kúpiť tej svojej motorke (frajerke) alebo aj sebe pod stromček? Prinášame ti niekoľko tipov.

 

01.12.2008 - Cacao Čitatelia: 24959 Strany: 4 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Novinky 2009 v triede naked bike, 2. časť

Pred niekoľkými dňami sme predstavili prvú polovicu štartového poľa naháčov na nadchádzajúcu sezónu. Okrem mierumilovnejších jedincov tu máme aj radikálnejšie vecičky, na ktoré hodíme očkom teraz.

 

28.11.2008 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6762 [Novinky - Čo nového v tlači]

-

Motohouse 12 / 2008

Toto je to
najprestížnejšie
motocyklové derby
roka. Je to ako
Chelsea proti
Arsenalu, Sparta proti
Slávii, Kremienok
proti Chocholúšikovi
– proste to NAJ!!!
Viac už na tejto
planéte jednoducho
nehľadajte…

 

27.11.2008 - sidi24 Čitatelia: 18772 [Novinky - In Memoriam]

-

In Memoriam- Paľo Kentoš

V piatok 29. 8. 2008 meste Vranov nad Topľou pri Gasmonte sa stala tragická dopravná nehoda, pri ktorej dobilo srdce nášmu kamarátovi Paľovi Kentošovi.

 

26.11.2008 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 4458 [Novinky - PR článok]

-

Vianoce s Touratechom!

V týchto dňoch sa s nami definitívne rozlúčila sezóna 2008 a aj tí najvytrvalejší odložili svoje motorky na zimný spánok.

 

24.11.2008 - Cacao Čitatelia: 18232 Strany: 4 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Novinky 2009 v triede naked bike, 1. časť

Každý výrobca motoriek si vie zrátať 1+1 a investícia do triedy naháčov a polonaháčov sa v žiadnom prípade nejaví ako peniaze vyhodené do "luftu". Najmä v čase, keď sú najpredávanejšími strojmi a nekupujú si ich len "praví" motorkári, ale aj bežní civilisti na dochádzanie do práce alebo len tak pre potešenie a víkenové povozenie.

 

24.11.2008 - egres2 Čitatelia: 7423 [Novinky - Oznam]

-

Petícia za odstránenie diskriminácie majiteľov motocykla pri tvorbe ceny PZP

Ceny PZP nás mnohých trápia. Pred pár dňami ma ale oslovil jeden z nás, egres2, ktorý sa rozhodol v danej veci podať petíciu.

 

24.11.2008 - preboha Čitatelia: 17594 [Technika - Dobré Rady]

-

Zváranie plastových dielov zase trochu inak

Článok, ktorý ponúka zopár základných informácií k oprave plastových dielov.

 

19.11.2008 - Kristián Tino Dudík Čitatelia: 12549 Strany: 5 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Novinky 2009 v triede superšport

Rok 2009 bude v superšportoch tak trochu špeciálny. Okrem tradičnej dvojročnej obmeny modelov niektorých japonských značiek pribudne ďalší štvorvalec. Z Európy!

 

13.11.2008 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 5680 [Novinky - Oznam]

-

Videoreportáž: EICMA Miláno 2008

Výstavisko v Miláne uzavrelo svoje brány len pred niekoľkými dňami. Ak ste tam neboli, prinášame krátky zostrih niektorých predstavovačiek a zábery noviniek 2009.

 

10.11.2008 - Kristián Tino Dudík Čitatelia: 23396 [Testy a predstavenia - Test]

-

KTM 690 SMC, ďalší level

Raz vo vašom živote možno nastane situácia, keď budete prehadzovať nohu cez sedadlo svojej motorky a zrazu si uvedomíte, že na ceste to už proste nie je ono. Chcete sa niekde dobre vybúriť a nedusiť toho malého závodníka, čo v sebe nosíte. Nové SMC-čko je jedna z ciest ako sa do toho pustiť.

 

10.11.2008 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 10152 [Technika - Elektrika]

-

Bezpečnosť na cestách: Systém komunikácie medzi vozidlami (V2V) od Hondy

Komunikácia V2V umožňuje jednoduché, rýchle a spoľahlivé odovzdanie informácií, ktoré zlepšujú rozpoznávacie schopnosti jazdcov a vodičov.

 

07.11.2008 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6327 [Novinky - Čo nového v tlači]

-

Svet Motocyklov 11/2008

Končiacu sa sezónu 08 (ale lepšie to znie „blížiacu sa ďalšiu sezónu) naznačuje okrem počasia aj to, že už tu máme novembrový Svet motocyklov.

 

02.11.2008 - gabo1985 Čitatelia: 134789 [Technika - Dobré Rady]

-

Zváranie plastov rýchlo, jednoducho… a hlavne doma!

V mojom článku Vás oboznámim s technikou, ako sa dajú jednoducho zvárať prasknuté a zlomené plasty motocyklov, hlavne doma a bez väčších výdavkov.

 

23.10.2008 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 8194 [Novinky - Čo nového v tlači]

-

Motohouse 11/2008

Ten vôl trafil smetniak, hovorím si v prilbe, ale v zapätí vidím letiacu motorku a dvoch maníkov. Jeden sa pozbieral a zmizol, k druhému, ktorý chrčí a zmieta sa na zemi sa okamžite zbierajú ľudia a Jirka mu kontroluje životné funkcie. Nevyzerá to dobre a my tušíme problémy.

 

| 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 |

yamaha Tenere

HD-side-06-2025

husqvarna-side-09-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »