Anketa:
Polčas, verím, že nie rozpadu, alebo časy sa menia! 2/2
ZdieľaťPridané: 26.02.2006 Autor: MajoKE
Čitatelia: 15738 [Vaše stroje]
Motorček.
Spotreba dlhodobo 2.9l, pri teplotách okolo 0 stupňov 3.4l. Olej žiadne dolievanie. Výmena vzduchového filtra a sviečky každých 8000km, remeň variátora na 16.000km. Pri 12.000km napnutie rozvodovej retiazky a nastavené ventily.
![]() |
Nudista |
Poruchy.
10.000km. Zaletovanie mikrotrhliny na spoji výstupu chladiča a hadice. 12.000km prachom zanesený elektromotor vrtule chladiča, nedokázal na impulz pretočiť vrtuľu. Prepálená poistka a teplotný spínač kaput. Keďže termostat fungoval a elektromotorček po vyčistení ožil jazdil som ďalej o týždeň prišiel snímač. Našťastie mám spínanie ventilátora aj ručne.
![]() |
Predpísaných 16.000km vydrží. |
Nuž neviem, či je poruchovosť malá, alebo veľká. Viem, že som mestský skúter poriadne zneužil na poľné cesty a preto som mu niektoré poruchy odpustil. V súčasnosti je na svete Keeway Viva 2. www.keewaymotor.com
![]() |
Keeway Viva 2 |
![]() |
Zub prevádzky vidieť |
Tento článok nekončí „tradične“. Motorka mi ostáva, nepredávam ju. Verím, že presvedčím jednu plechovkárku. A mám tu ešte jeden odkaz pre predavačov značkových motocyklov, nesmej sa z chlapíka na číňanovi, možno o rok zaklope na dvere predajne, ale nie tvojej.
Prajem všetkým motorkárom, aby ich miláčikovia boli na uvedené km nepojazdné len 9 dní (a menej) a pri kúpe iného sa na nich usmieval nasledovný údaj.
![]() |
0000000 Panenský |
Pridané: 26.02.2006 Autor: MajoKE Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Keeway 125 Viva 2004:
Foto: | |
![]() | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Keeway |
Model: | 125 Viva |
Rok: | 2004 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 124.6 ccm |
Max. výkon: | 10.88 k (8.00 kW) / 7000 ot. |
Palivový system: | karburátor |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická |
Brzdy vpredu: | jednokotúčová |
Pneu vpredu: | 100/80-16 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Pneu vzadu: | 100/80-16 |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Suchá hmotnosť: | 126 kg |
Rázvor: | 1350 mm |
Dĺžka: | 2034 mm |
Šírka: | 700 mm |
Výška: | 1186 mm |
Svetlá výška: | 140 mm |
Objem nádrže: | 5 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Max. rýchlosť: | 85 km/h |
Spotreba paliva: | 2.8 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 133 km |
- NOVÉ Porovnaj 'Keeway 125 Viva' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Keeway 125 Viva' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Keeway 125 Viva 2004' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Keeway 125 Viva' na www.google.com
Súvisiace články:
Ďalšie články tohto autora:
- Výlet za tisícku, no taký bol plán
- Honda CL500. CL ako Celkom Lacné
- BMW R 1250 RS, posledný z triedy
- Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter - recenzia majiteľa
- Yamaha X-MAX 300. Poctivá 300vka s malými chybami.
- Yamaha NMax 125 a Honda PCX 125. Meranie malých azijských pipíkov.
- Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km.
- Rumunsky ohník
- Yamaha XT1200Z Super Ténéré - stará dáma na pretrase. Ponížená na asfaltovú turistiku
- Rumunsko a Bulharsko 2016
- ... zobraz všetky články od tohto autora

Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!