Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 990 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29727
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17578)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12149)
Hodnotenie: (81 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (265)  [Verzia pre tlač] Tlač

Pozvánka: 8. Stretnutie Motoride-ákov alebo Motoride Tour 2009 - 14.-16. 8. 2009

 Zdieľať

Pridané: 16.07.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 20379 [Novinky - Pozvánka]

Ako nám už tradícia káže, aj tento rok sme zaradili medzi termíny moto akcií v poradí už 8. ročník Motoride Tour. Účelom týchto stretnutí je spoznať tých, s ktorými sa stretávame po celý rok v diskusnom fóre a spoznať ďalší kút zeme. Kam vás teda tento rok Motoride v spolupráci s jedným z jeho členov zavedie?

Nové

11.08.2009 - Juraj Odin Klačko Čitatelia: 9227 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

-

Ochutnávka Motoride stretka alebo ako malá CBF-ka zvládla 580 km za 12 hodín

Asi každý, kto organizoval akciu pre väčšiu skupinu ľudí a nechcel nechať nič na náhodu, všetko si dopredu vyskúšal a overil. Aj ja som overoval a skúšal.

 

O čo ide?

Už ôsmy ročník turisticky zameraného stretnutia pre všetkých priaznivcov servera motoride.sk. Ak chceš vedieť viac pozri si reportáže z minulých ročníkov.

Tak teda kde?

Na Slovensku sme boli už všade možne a preto sme si pre vás tentokrát pripravili niečo za hranicami, ale netreba sa báť. V termíne 14. - 16. augusta sa stretneme v rakúskych alpách a privíta nás Alpengasthof Kalte Kuchl. Ako je už zvykom, aj túto lokáciu nám pomáhal vyberať klubový člen a tentokrát sme sa spojili s Ivanom (IvanB).

Miesto je vzdialené od Bratislavy 154 km. K dispozícii sú izby, ale aj miesto na stanovanie a kto nemá stan, môže sa celkom netradične vyspať na sene. Počet izieb je momentálne ohraničený počtom 30, množstvo stanov nie je obmedzené. V rámci areálu je aj malé jazierko so solárnym ohrevom vody a tak našim údom bude možné dopriať odpočinok vo veľmi príjemnom prostredí.

Miesto konania akcie: Alpengasthof Kalte Kuchl

Mapa:

Ubytovanie

Gasthof Kalte Kuchl je motorkárom naklonený a ponúka svoje služby za veľmi prijateľné ceny. Izba na noc pre jednu osobu s raňajkami vyjde na 22€ a za stan je poplatok viac ako symbolické 1€ na noc, rovnako ako za "prísteľku" v sene. Ubytovanie v izbách je potrebné zabezpečiť individuálne, ale v prípade, že by ste s tým mali akékoľvek problémy, obráťte sa na Juraj Odin Klačko-a resp. na redakciu.

Strava

Večera v podobe menu stojí 7.20€ a k veľkej porcii dostanete aj zákusok. Za raňajky necháte u obsluhy 6€, ale s istotou, že budú hlavným jedlom dňa.

Sobota: spoločný výjazd

Štart: Sobota 10:30 hod.
Plánované zastávky:

  1. Množstvom pokrútených alpských cestičiek viď mapka inšpirácia napríklad aj tu: Jesenné potulky Fischbacherskými Alpami
  2. Zastávka: Mariazell - bazilika
  3. Zastávka: Mitterbach am Erlaufsee - monster kolobežky, obed


Pozri Trasu Motoride Stretka 2009 na väčšej mape

Naplánovaná trasa je dlhá cca 190 km. Návrh trasy bude k dispozícii aj s itinerárom priamo na stretnutí. V prípade záujmu môžete ísť na výjazd individuálne resp. zvoliť inú trasu.

Čo ma to bude stáť?

Ako isto viete Motoride stretko je nekomerčná akcia, tzn. že sa neplatí žiadne vstupné organizátorom akcie. Vždy je nutné zaplatiť len poplatok za ubytovanie a stravovanie. K nákladom za ubytovanie a stravu treba pripočítať benzín na približne 500km presunu po Rakúsku a vám zodpovedajúcemu presunu po Slovensku.

Upozornenie

Vzhľadom na mototuristické zameranie tejto akcie chceme upozorniť, že tu nenájdeš žiadne zrazové súťaže, striptíz ani podobné veci. Prosíme všetkých účastníkov, aby sa registrovali pomocou prihlasovacieho formulára, aby sme mali predbežný odhad o počte zúčastnených. Za pochopenie ďakujeme.

  • Na mieste stretnutia je iba bufet, ak si si nezvolil stravovanie, dones si jedlo so sebou. Nebude tu možnosť nič zakúpiť.
  • V piatok si natankujte plnú nádrž!

Kontakt

Alpengasthof Kalte Kuchl
Elfi & Klaus Rieder
2663 Rohr im Gebirge
Rakúsko

tel.: +43 2766 8522
email: gasthof@kaltekuchl.at
web:www.kaltekuchl.at

Prihlasovací formulár:

Pre organizáciu akcie je potrebné vedieť počet účastníkov. Preto ak máte záujem sa tejto akcie zúčastniť, dajte nám o tom vedieť:

Zoznam prihlásených


Vyber spôsob ubytovania
Áno súhlasím s podmienkami akcie a prečítal som si aj upozornenie na tejto stránke.

Zoznam prihlásených

Počas víkendu konania akcie je možné kontaktovať Tomáš Hajduch - Awia na telefónnom čísle 00421 903 31 31 36.

Tešíme sa na tvoju účasť!

Pridané: 16.07.2009 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (81 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (265)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Body a Trasy v tomto článku:

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »