Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2159 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29796
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17611)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12185)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Blíži sa prvé podujatie IMRC 2013!

 Zdieľať

Pridané: 04.04.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 3761 [Šport - Cestné Motocykle]

Tešili ste sa na Alpe Adriu, ale počasie vám radosť prekazilo? Nezúfajte! Už o týždeň neskôr, 13. a 14. apríla, nás čaká prvé podujatie Medzinárodného slovenského šampionátu IMRC, ktorého organizátori z agentúry Slovakia Racing pripravili niečo navyše aj pre divákov! Počasie sa predsa len začne pomaly „dostávať rozum“, takže poďme si to spoločne užiť!

Na tlačovej konferencii predstavili šampionát IMRC

V príjemnom prostredí reštaurácie Wine Bar & Tapas by ParCafé v Obchodnom centre Retro v bratislavskom Ružinove sa 4. apríla konala tlačová konferencia organizátorov medzinárodného seriálu IMRC s predstaviteľmi médií.

Dve desiatky novinárov z tlačových agentúr, printových a elektronických médií a internetových serverov zo Slovenska a Českej republiky sa zaujímali predovšetkým o to, čo so sebou nový seriál prináša, aké výhody budú plynúť pretekárom a divákom a čím sa odlišuje od ostatných seriálov v regióne. Na ich otázky odpovedali páni Ladislav Šnegoň, predseda Športovej komisie CPM SMF a Peter Šurina z agentúry Slovakia Racing, ktorá bola práve Slovenskou motocyklovou federáciou poverená zorganizovaním seriálu Majstrovstiev Slovenska, ktoré sa konajú v rámci IMRC.

Na tlačovej konferencii sa predstavila aj dvojica slovenských pretekárov, naša superbiková jednotka Vladimír Ruža a vlaňajší víťaz Slovenského pohára Ladislav Miklánek vyzdvihli prednosti šampionátu IMRC v porovnaní s ostatnými dostupnými seriálmi a prítomným novinárom prezradili aj svoje ciele do nadchádzajúcej pretekárskej sezóny.

Šanca aj pre zahraničných pretekárov

Tí jazdci, pre ktorých mala byť Alpe Adria šancou na rozjazdenie sa po zimnej prestávke, určite radi využijú možnosť zajazdiť si na Slovakia Ringu v medzinárodnej konkurencii. Seriál IMRC tu nie je len pre Slovákov, uvidíme jazdcov z Maďarska, Českej republiky, Poľska a ďalších krajín. Tým pretekárom, ktorí by chceli štartovať a radi by sa dozvedeli viac, stačí kliknúť na tento odkaz (www.slovakiaracing.sk/co-je-imrc/) a zistia všetko potrebné.

Pôjde o body do viacerých seriálov

Na pretekárskej dráhe sa budú premávať jazdci bojujúci o body do nasledovných seriálov:

  • Slovenský Pohár Cestných Pretekov Motocyklov SP CPM (SSP 600,SBK)
  • Medzinárodné Majstrovstvá Slovenskej Republiky MM SR (125 SP, SSP 600, STOCK 600, STOCK 1000, SBK)
  • Maďarské Národné Majstrovstvá K2 (SSP 600,SBK)
  • Medzinárodné Maďarské Majstrovstvá OB (125 SP, SSP 600, STOCK 600, STOCK 1000, SBK)

V prípade účasti viac ako 6 jazdcov z jednotlivých krajín CZ, PL, AT a IT, urobí Slovakia Racing agentúrne národné vyhodnotenie danej krajiny v rámci šampionátu IMRC .

Zvýhodnená cena na celý IMRC platí do 4. apríla

Ešte stále máte možnosť zakúpenia zvýhodneného štartovného na celý šampionát IMRC 2013. Uzávierka prihlášok za zvýhodnenú cenu prebehne dňa 04.04.2013.

Prihlášku nájdete tu: www.slovakiaracing.sk/celorocne-predplatne/

Odneste si domov skúter!

Rovnako medzi divákmi zavládlo sklamanie z toho, že sa cez víkend neuskutočnia preteky Alpe Adrie. O to srdečnejšie budú vítaní práve na podujatí IMRC. Na jedného vylosovaného diváka čaká v nedeľu skúter s obsahom 125 cm3!!! Okrem toho na fanúšikov čaká spoločnosť Monster so svojimi súťažami a nápojmi, no na svoje si prídu aj rodičia so svojimi ratolesťami. V nedeľu bude totiž v areáli Driving Academy prebiehať prvé tohtoročné stretnutie Junior Moto Academy a deti iste radi uvidia svojich rovesníkov ako kráčajú sa svojou túžbou stať sa motocyklovými pretekármi. Či už budete chcieť ísť na hlavnú alebo prírodnú tribúnu, cena vstupenky bude 3 eurá, rovnakú sumu zaplatíte za vstup do paddocku. Nezabudnite, že preteky sa konajú v sobotu aj v nedeľu!

Pridané: 04.04.2013 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač
aci-03-main

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »