ISSN 1336-6491 | Online: 2409 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29796
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17611)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12185)
Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Kawasaki NINJA H2 2015 už na predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica

 Zdieľať

Pridané: 31.07.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10664 [Bleskovky - Novinky]

Motoshop Žubor Vám prináša jedinečnú možnosť vidieť priamo na predajni motocykel NINJA H2, Navštívte nás a uvidíte tento technický skvost na vlastné oči.

Už dávno sa toľko nerozprávalo o predstaveni motocykla ako to bolo pri beštii z dielne Kawasaki. Keď však prišiel jej deň mnohým padla sánka. Nová Ninja H2 má šialený dizajn ale aj šialený výkon.

Kawasaki NINJA H2 2015 už na predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica

Štvorvalec s objemom 998 ccm s pomocou kompresora dosahuje pri modely H2R výkon neuveriteľných 300 koni. Prepracovaná elektronika, motor, podvozok, karbónové kapoty robia z novej Kawasaki výnimočný motocykel pre výnimočných ľudí.

Kawasaki NINJA H2 2015 už na predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica

Model Kawasaki Ninja sa ponúka v “civilnej” – homologizovanej verzii H2 a vo verzii bez homologizácie, ktorá nesie označenie H2R

Dnes je možnosť stať sa majiteľom tohto jedinečného motocykla, motorka ktorá už v továrni nesie Vaše meno, motorka ktorá je jedinečná, silná a technicky vyspelá bude neobvyklým javom kdekoľvek sa s ňou objavíte. Motocykel si môžete pozrieť v predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica.

Kawasaki NINJA H2 2015 už na predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica
Kawasaki NINJA H2 2015 už na predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica
Kawasaki NINJA H2 2015 už na predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica
Kawasaki NINJA H2 2015 už na predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica

Pozri tiež:

28.01.2015 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 21403 [Novinky - Predstavujeme]

-

Novinky 2015: Kawasaki Ninja H2/H2R - psycho na dvoch kolesách

Po odhalení Kawasaki H2R padla mnohým sánka až na zem. Šialený dizajn, šialený výkon... a jej civilná verzia Ninja H2 neuteká ďaleko. V Kawasaki chceli skrátka vytvoriť čosi extra a tak tu máme psycho na dvoch kolesách.

 

Foto:
 Kawasaki Ninja H2 2015 Kawasaki Ninja H2R 2015
Všeobecné informácie:
Výrobca:KawasakiKawasaki
Model:Ninja H2Ninja H2R
Rok:20152015
Novinka:NOVINKA 2015NOVINKA 2015
Kategória:SuperšportSuperšport
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec s kompresorom (4T)radový štvorvalec s kompresorom (4T)
Objem:998 ccm998 ccm
Max. výkon:210.1 k (154.5 kW) / 11000 ot.326.4 k (240.0 kW) / 14000 ot.
Max. krútiaci moment:133.5 Nm / 10500 ot.165 Nm / 12500 ot.
Kompresný pomer:8.5:18.3:1
Vŕtanie x Zdvih:76.0 x 55.0 mm76.0 x 55.0 mm
Palivový system:vstrekovanie hrdlo 50 mmvstrekovanie hrdlo 50 mm
Rozvod:DOHC (4V)DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinoukvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňovámanuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťazreťaz
Zdvih vpredu:120 mm120 mm
Zdvih vzadu:135 mm135 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová radiálne strmenedvoj kotúčová radiálne strmene
Priemer bŕzd vpredu:330 mm330 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C (58W)120/60-17
Brzdy vzadu:jednokotúčovájednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:250 mm250 mm
Pneu vzadu:200/55ZR17M/C (78W)190/65-17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:238 kg216 kg
Výška sedla:825 mm830 mm
Rázvor:1455 mm1450 mm
Dĺžka:2085 mm2070 mm
Šírka:770 mm770 mm
Výška:1125 mm1160 mm
Svetlá výška:130 mm130 mm
Objem nádrže:17 l17 l

Pridané: 31.07.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Diskusia Diskusia k článku (1)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Moto Guzzi

Aprilia-side-03-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »