Anketa:
Kawasaki NINJA H2 2015 už na predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica
ZdieľaťPridané: 31.07.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
Čitatelia: 10664 [Bleskovky - Novinky]
Motoshop Žubor Vám prináša jedinečnú možnosť vidieť priamo na predajni motocykel NINJA H2, Navštívte nás a uvidíte tento technický skvost na vlastné oči.
Už dávno sa toľko nerozprávalo o predstaveni motocykla ako to bolo pri beštii z dielne Kawasaki. Keď však prišiel jej deň mnohým padla sánka. Nová Ninja H2 má šialený dizajn ale aj šialený výkon.
Štvorvalec s objemom 998 ccm s pomocou kompresora dosahuje pri modely H2R výkon neuveriteľných 300 koni. Prepracovaná elektronika, motor, podvozok, karbónové kapoty robia z novej Kawasaki výnimočný motocykel pre výnimočných ľudí.
Model Kawasaki Ninja sa ponúka v “civilnej” – homologizovanej verzii H2 a vo verzii bez homologizácie, ktorá nesie označenie H2R
Dnes je možnosť stať sa majiteľom tohto jedinečného motocykla, motorka ktorá už v továrni nesie Vaše meno, motorka ktorá je jedinečná, silná a technicky vyspelá bude neobvyklým javom kdekoľvek sa s ňou objavíte. Motocykel si môžete pozrieť v predajni Motoshop Žubor Banská Bystrica.
Pozri tiež:
28.01.2015 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 21403 [Novinky - Predstavujeme]

Novinky 2015: Kawasaki Ninja H2/H2R - psycho na dvoch kolesách
Po odhalení Kawasaki H2R padla mnohým sánka až na zem. Šialený dizajn, šialený výkon... a jej civilná verzia Ninja H2 neuteká ďaleko. V Kawasaki chceli skrátka vytvoriť čosi extra a tak tu máme psycho na dvoch kolesách.
Foto: | ||
![]() |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | ||
Výrobca: | Kawasaki | Kawasaki |
Model: | Ninja H2 | Ninja H2R |
Rok: | 2015 | 2015 |
Novinka: | NOVINKA 2015 | NOVINKA 2015 |
Kategória: | Superšport | Superšport |
Motor: | ||
Typ motora: | radový štvorvalec s kompresorom (4T) | radový štvorvalec s kompresorom (4T) |
Objem: | 998 ccm | 998 ccm |
Max. výkon: | 210.1 k (154.5 kW) / 11000 ot. | 326.4 k (240.0 kW) / 14000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 133.5 Nm / 10500 ot. | 165 Nm / 12500 ot. |
Kompresný pomer: | 8.5:1 | 8.3:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 76.0 x 55.0 mm | 76.0 x 55.0 mm |
Palivový system: | vstrekovanie hrdlo 50 mm | vstrekovanie hrdlo 50 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | ||
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz | reťaz |
Zdvih vpredu: | 120 mm | 120 mm |
Zdvih vzadu: | 135 mm | 135 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová radiálne strmene | dvoj kotúčová radiálne strmene |
Priemer bŕzd vpredu: | 330 mm | 330 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C (58W) | 120/60-17 |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm | 250 mm |
Pneu vzadu: | 200/55ZR17M/C (78W) | 190/65-17 |
Hmotnosť / Rozmery: | ||
Hmotnosť s náplňami: | 238 kg | 216 kg |
Výška sedla: | 825 mm | 830 mm |
Rázvor: | 1455 mm | 1450 mm |
Dĺžka: | 2085 mm | 2070 mm |
Šírka: | 770 mm | 770 mm |
Výška: | 1125 mm | 1160 mm |
Svetlá výška: | 130 mm | 130 mm |
Objem nádrže: | 17 l | 17 l |
Pridané: 31.07.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Súvisiace články:
- Kawasaki Ninja H2 2015 - zvuk nového motora a obrys pripravovanej novinky - zeON
- Prvá foto cestnej verzie Kawasaki Ninja H2 2015? - Awia
- Novinky 2015: Kawasaki Ninja 250SL a Z250SL - najmenšia Ninja a najmenší Zed - zeON
- Novinky 2015: Kawasaki Ninja H2/H2R - psycho na dvoch kolesách - zeON
- Jesenný výpredaj 2016 v Motoshope Žubor - Redakcia
- EICMA Miláno 2015 - Kawasaki vstupuje medzi skútre do 125, ostatné modely inovované - Redakcia
- Kawasaki Ninja ZX-10R / ZX-10RR s aerodynamikou a nová Z H2 SE 2021 - Awia
- Nová Kawasaki Ninja 400 2018 v našich pazúroch - nedali sme jej vydýchnuť - Herghott
- Atómový reaktor v zelenom - Kawasaki Z H2 SE (2021) s kompresorom - Herghott
- Kawasaki oficiálne na Slovensku aj s dvomi novinkami - Redakcia
Ďalšie články tohto autora:
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- Dax, Monkey a Super Cub C125 dostávajú nové farby, príslušenstvo pre rok 2025 + rozhovor s konštruktérom
- Harley-Davidson predstavil novinky 2025: Street Glide Ultra, cestnejšiu Pan America 1250 ST a šesť inovovaných cruiserov
- Indian rozširuje rad Chief a prináša úplne nový motor PowerPlus 112
- Customs of Slovakia 2025 – 15. výročie 13.-16. marec 2025 Incheba Bratislava
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Body a Trasy v tomto článku:
Galéria ku článku:
Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!