ISSN 1336-6491 | Online: 1506 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31589
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18466)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13123)

Články - Testy a predstavenia - Doplnky

Zobrazujem články 31 až 45 z cekového počtu: 48.

22.07.2009 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 17222 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Test: Navigácia Garmin zūmo 660 - 1. časť: Predstavenie a montáž

Dva roky po teste GPS navigácie Garmin zūmo 550 sa mi do rúk dostáva nasledovník tohto modelu nové zūmo 660. Poďme sa na neho pozrieť podrobnejšie.

 

24.06.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 7211 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Garmin zūmo 660 - nasledovník úspešnej 550-tky

Spoločnosť Garmin, globálny líder v GPS navigácii, predstavuje zūmo 660 – najnovší motocyklový navigátor, ktorý v sebe spája štíhly a elegantný dizajn série nüvi so špecifickými vlastnosťami vytvorenými špeciálne pre motocyklistov.

 

15.06.2009 - Cacao Čitatelia: 33060 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Ukazovateľ zaradeného stupňa GIpro DS pre každého

Hľadáš jednoduchý, praktický a spoľahlivý ukazovateľ zaradenej rýchlosti a nechceš tráviť hodiny jeho nastavovaním a inštaláciou?

 

22.04.2008 - Peter Fischer Čitatelia: 17692 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Skúsenosti s ukazovateľom zaradeného stupňa Starlane Engear

Malá vecička s veľkým prínosom - asi tak sa dá v jednoduchosti opísať tento pomocník, vhodný najmä pre športovcov a turistov.

 

07.03.2008 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 28551 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Test konverznej HID Xenon sady Pilot

O xenónových svetlometoch na motorke tu už bolo niekoľko diskusií. Dostal som možnosť vyskúšať HID sadu značky Pilot, tak dúfam, že sa mi podarí vniesť trochu svetla do tejto problematiky.

 

09.01.2008 - Peter Fischer Čitatelia: 14351 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Test sledovacieho zariadenia Omniscout iT200

Ak chceš mať svoju motorku 24 hodín denne pod kontrolou, či už stojí v garáži alebo ju požičiavaš nejakému kamarátovi, čítaj ďalej.

 

14.05.2007 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 16823 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Test GPS navigátora Garmin zūmo 550

Začiatkom roka sme predstavili novinku v satelitnej navigácii určenú pre motocyklistov od firmy Garmin - modely zūmo 500/550. Vyšší model z tejto série sme mali možnosť vyskúšať v redakčnom teste.

 

25.04.2007 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 29180 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Test Alarmu PitBull Johny 686

Po takmer polroku spolužitia s alarmom PitBull Johnny 686 nadišiel čas podeliť sa o skúsenosti.

 

16.02.2007 - Peter Fischer Čitatelia: 21329 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Systém mazania reťaze CLS 200µ - záver testu po 25 000 km

CLS sme začali testovať v marci 2005 na vtedajšej Awiovej Honde CBR 1000 F. Medzičasom sme ho premontovali na Hondu Varadero a až dodnes sme s ním nabehali viac ako 25 000 km po všetkých možných cestách-necestách.

 

24.01.2007 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 14664 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Garmin zūmo 500 & 550 - GPS navigácia pre motocyklistov

Spoločnosť Garmin s potešením predstavuje celkom nový motocyklový navigátor určený nielen pre motocyklistov - zūmo. Garmin zūmo je prvý plne funkčný, nekompromisný GPS navigátor vytvorený exkluzívne pre motocyklistov.

 

28.11.2006 - Andre Čitatelia: 21777 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Test systému automatického mazania reťaze Scottoiler Universal Kit - skúsenosti

Pred sezónou 2006 som bol poverený otestovať tento systém. Scottoiler bol teda namontovaný začiatkom marca na môj motocykel Suzuki DR BIG 800S. Teraz prišiel čas podeliť sa o skúsenosti.

 

10.11.2006 - Peter Fischer Čitatelia: 18426 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Test motoalarmu Scorpio SR-i500 SE – skúsenosti a záver

Koncom augusta sme začali testovať tri alarmy, ktoré nám poskytla spoločnosť Bike Security. Odvtedy sme mali dosť času na preverenie ich fungovania v praxi, prišiel čas odovzdať svoje skúsenosti.

 

07.11.2006 - TTom Čitatelia: 13560 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Motocyklový alarm MT7 - dojmy a skúsenosti

Alarm na motorke sa mi zdal somarina ktorá je tam len na to, aby sa pokazila a robila problémy. Názor som zmenil.

 

01.11.2006 - Peter Fischer Čitatelia: 11771 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Test motocyklového Bluetooth handsfree Cardo Scala Rider

Dnes, keď je telefonovanie neoddeliteľnou súčasťou našich životov, poteší akákoľvek drobnosť, ktorá oslobodí ruky od držania telefónu. Najmä v premávke je to uľahčujúca a v podstate jediná legálna záležitosť.

 

18.09.2006 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 25117 [Testy a predstavenia - Doplnky]

-

Dva mesiace s alarmom Sentinel 1100 Moto

Po dvoch mesiacoch užívania motoalarmu Sentinel 1100 Moto som pripravený podeliť sa s vami o svoje dojmy a skúsenosti.

 

| 1 2 3 4 |

Kawasaki Good Times Tour

Vespa

HD-side-06-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »