Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1716 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28803
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17137)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11666)
Hodnotenie: (26 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (90)  [Verzia pre tlač] Tlač

Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014

 Zdieľať

Pridané: 22.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON
Čitatelia: 17512 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Nie je žiadnym tajomstvom, že Suzuki chystá nový model V-Strom 1000 ABS. O vzkriesení cestovného endura postupne informuje na svojej stránke www.suzuki-vstrom.com, kde boli nedávno uverejnené fotky a niektoré technické parametre nového modelu.

Seriál článkov - Novinky 2014:

| Seriál článkov: Novinky 2014 |

Parametre ako výkon a krútiaci moment motora si Suzuki necháva pre seba. Dvojvalcový motor má o 2 mm väčšie vŕtanie než mal motor v predchádzajúcom V-Strome 1000, jeho objem je teraz 1037 ccm. Redizajn motora má zabezpečiť jeho príjemnejší chod a zlepšenie ťahu v nízkych a stredných otáčkach. O zlepšenie spotreby sa má postarať nový systém elektronického riadenia v kombinácii s vylepšeným systémom vstrekovania paliva. Spotreba paliva by tak mala byť na úrovni 4,8l/100km. Úplne nová je 6-stupňová manuálna prevodovka. Spojka je hydraulická a vďaka systému SCAS (Suzuki Clutch Assist System) sľubuje ľahšie preraďovanie rýchlostí najmä smerom nadol.

Z elektroniky na Suzuki V-Strom 1000 ABS nájdeme kontrolu trakcie a ABS. Systém trakčnej kontroly je možné nastaviť do dvoch "polôh", ostáva aj možnosť trakčnú kontrolu úplne vypnúť. ABS zase drží pod kontrolou brzdový systém značky Tokico. Vpredu nájdeme 310 mm kotúče a 4 piestikové, radiálne montované monobloky, zatiaľ čo vzadu je kotúč s priemerom 260 mm a jednopiestikový strmeň. Odpruženie je nastaviteľné. Vpredu je USD vidlica s priemerom rúrok 43 mm, ktorá je plne nastaviteľná. Vzadu je tlmiaca jednotka s možnosťou hydraulického nastavenia predpätia pružiny.

V-Strom 1000 ABS má pekne spracovanú prístrojovú dosku, ktorej dominuje analógový otáčkomer skrývajúci v sebe aj výstražné kontrolky. Zaradený rýchlostný stupeň a rýchlosť sú zobrazované digitálne na samostatnom LCD dipleji, zatiaľ čo informácie ako teplota chladiacej kvapaliny, stav paliva v nádrži, nastavenie trakčnej kontroly, hodiny, vonkajšia teplota, priemerná spotreba a dojazd na nádrž majú vlastný LCD displej.

Dizajn samotnej motorky sa neodvážim hodnotiť. Je ale jasné, že dizajnéri sa nechali inšpirovať minulosťou, konkrétne modelom DR750/800 Big. Svedčí o tom zobák a mohutná predná časť. Na novom V-Strome 1000 ABS nájdeme aj nastaviteľný čelný štít (v troch polohách), ktorý bol testovaný v aerodynamickom tuneli.

Suzuki k svojmu novému modelu V-Strom 1000 ABS pripravila aj bohaté príslušenstvo. O batožinu sa majú postarať plastové kufre s celkovým objemom 90 litrov. K dispozícii je aj 12V zásuvka, ktorá sa bude nachádzať pod prístrojovým panelom. V katalógu doplnkovej výbavy potom nájdeme veci ako centrálny stojan, plastovú ochranu motora, plastové chrániče rukovätí, prídavné svetlá, znížené alebo zvýšené sedadlo, padacie rámy, vyhrievané rukoväte a turistický štít.

Suzuki V-Strom 1000 ABS sa bude predávať v týchto farebných prevedeniach: Candy Daring Red (červená), Glass Sparkle Black (čierna), Glass Desert Khaki (hnedá) a Pearl Glacier White (biela).

Pridané: 22.09.2013 Autor: Feri Zubal - zeON Zdieľať

Technické parametre z Moto DB:

Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014:

Foto:
Suzuki V-Strom 1000 ABS 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:Suzuki
Model:V-Strom 1000 ABS
Rok:2014
Novinka:NOVINKA 2014
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:vidlicový dvojvalec (4T)
Objem:1037 ccm
Max. výkon:100.6 k (74.0 kW) / 8000 ot.
Max. krútiaci moment:103 Nm / 4000 ot.
Kompresný pomer:11.3:1
Vŕtanie x Zdvih:100 x 66 mm
Palivový system:vstrekovanie
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Brzdy vpredu:dvojkotúčová
Priemer bŕzd vpredu:310 mm
Pneu vpredu:110/80-R19
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:260 mm
Pneu vzadu:150/70-R17
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:228 kg
Výška sedla:865 mm
Rázvor:1555 mm
Dĺžka:2285 mm
Šírka:865 mm
Výška:1410 mm
Svetlá výška:165 mm
Objem nádrže:20 l
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Vypínateľné ABS:nie
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palubný počítač:áno, v sérii
Tempomat:nie
LED denné svetlá:nie
El. Podvozok:nie
Iná výbava:plne nastaviteľný podvozok, antihop-spojka, radiálne brzdy Tokico
Poznámka:
Cena 04/2014: 11990.-€

Seriál článkov - Novinky 2014:

| Seriál článkov: Novinky 2014 |

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (26 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (90)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria