Anketa:
Môj Kawasaki Versys 1000 2014
ZdieľaťPridané: 05.02.2025 Autor: Tomáš Rex - PesRex
Čitatelia: 1357 [Vaše stroje - Moja motorka]
Rozhodol som sa pridať sem môj pohľad na prvý model Kawasaki Versys 1000. Motorku som pred pár mesiacmi predal, ale stihol som natočiť amatérsku recenziu/môj pohľad na tento vydarený model.
Motorku som predal zo štyroch dôvodov, ale ani jeden nesúvisel priamo s motorkou alebo jej nedostatkami.
1.) Narodenie syna
2.) Otvorenie môjho motoshopu Morka
3.) Kúpa Hondy CRF 300L
4.) Rád skúšam/striedam motorky
Pôvodne som plánoval kúpiť Suzuki V-strom 1000, našiel som pekný kúsok, stretol sa s majiteľom, motorku vyskúšal, všetko OK, ale ten dvojvalec mi moc nepasoval. Niežeby som nemal rád 2-valce, ale po Yamahe FZ1 Fazer, ktorú som mal predtým, mi jeho prejav prišiel proste menej kultivovaný, nevyvážený. Ale aj tak sme sa s predajcom dohodli, že by som ju zobral, vravel som si, že je to proste len o zvyku.
Cestou naspäť mi to ale nedalo a zastavil som sa pozrieť ešte jednu motorku - Kawasaki Versys 1000. Motorka, ktorá sa mi na fotkách moc nepáčila (aj keď v minulosti som mal Versys 650 druhej generácie - podobne vyzerajúca motorka), ale naživo to bola iná báseň, pekný robustný vzhľad, elegantná čierna metalíza, krásny zvuk, cukríkový stav a k tomu ešte kufre.
Nastal čas na skúšobnú jazdu a ja som už po zaradení 2. rýchlostného stupňa mal úsmev na tvári a vedel som, že budem majiteľovi V-Stromu volať, že som nakoniec našiel inú motorku. Jazdný prejav, nielen motora, ale aj z bŕzd, podvozku a komfortu mi vyhovoval viac ako na V-Strome, navyše motorka bola v stave novej, aj keď už mala cca 32 000 km. Časom sa mi zapáčil aj jej dizajn a vlastne som si hovoril, že je to super že vyzerá tak ako vyzerá :) Na motorke som najazdil cca 10 000 km bez poruchy a každou jednou som sa presviedčal o jej turistických ale aj športových vlastnostiach.
Nechce sa mi ale písať dlhý článok, lepšie je raz vidieť ako 10x čítať, preto sem dávam video:
Video: Kawasaki Versys 1000 z Bazošu - Recenzia, Môj Názor
Pozri tiež:
16.10.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 18385 [Testy a predstavenia - Test]

Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak
Tak na zúbky tohto šport-turistu sme sa tentoraz pozreli netradične v presile a to v zložení: Milan Mikulík - mikulec a Tomáš Hajduch - Awia. Každý z nás z toho svojho pohľadu.
12.11.2011 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 10071 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Litrový cestovateľ - Kawasaki Versys 1000
Na výstave EICMA v Miláne, japonská firma Kawasaki, odhalila novinku v podobe modelu Versys 1000. Ten vznikol „skombinovaním“ malého Versysa s upraveným motorom z modelu Z1000. Čo nám teda v dielňach Kawasaki namixovali?
Foto: | |
![]() |
|
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Kawasaki |
Model: | Versys 1000 |
Rok: | 2014 |
Kategória: | Cestovné enduro |
Motor: | |
Typ motora: | radový štvorvalec (4T) |
Objem: | 1043 ccm |
Max. výkon: | 118.0 k (86.8 kW) / 9000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 102 Nm / 7700 ot. |
Kompresný pomer: | 10.3 :1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 77 x 56 mm |
Palivový system: | vstrekovanie, hrdlo 38 mm |
Rozvod: | DOHC (4V) |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | manuálna 6-stupňová |
Sekundárny pohon: | reťaz |
Zdvih vpredu: | 150 mm |
Zdvih vzadu: | 150 mm |
Brzdy vpredu: | dvoj kotúčová, 4 piestik |
Priemer bŕzd vpredu: | 300 mm |
Pneu vpredu: | 120/70ZR17M/C |
Brzdy vzadu: | jednokotúčová |
Priemer bŕzd vzadu: | 250 mm |
Pneu vzadu: | 180/55ZR17M/C |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 239 kg |
Výška sedla: | 845 mm |
Rázvor: | 1520 mm |
Dĺžka: | 2235 mm |
Šírka: | 900 mm |
Výška: | 1405 mm |
Svetlá výška: | 155 mm |
Objem nádrže: | 21 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 5.2 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 302 km |
Doplnková výbava: | |
ABS: | áno, v sérii |
Trakčná kontrola: | áno, v sérii |
Palivové mapy: | áno, v sérii |
Poznámka: | |
Poznámka: | V sérii ABS a KTRC - tračný systém 3 módy + voľba 2. palivových máp Cena 02/2013: 11 995,- EUR |
Pridané: 05.02.2025 Autor: Tomáš Rex - PesRex Zdieľať
Súvisiace články:
- Testujeme Kawasaki Versys 1100 2025 - Awia
- Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak - mikulec
- Novinky 2015: Kawasaki Versys 1000 – Šedá myš chytila farbu - zeON
- Kawasaki Versys 1000 SE 2019 - nadupaný hyper turista - Awia
- EICMA 2018 - Kawasaki: návrat W800, nový Versys 1000 + Z400 a H2 SX SE+ - Awia
- Kawasaki inovuje Versys 1000, 1000 S a SE so Showa Skyhook elektronickým podvozkom - Awia
- KTM 1290 Super Adventure S - moja recenzia - nevo
- Yamaha XT660Z Ténéré 2009 - dievča pre všetko - Fonzy
- BMW R1150 GS pohľadom dneška - Varan
- Prečo som si kúpil KTM 1190 Adventure? - Varan
Nové moto videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!