Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 4327 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29256
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17349)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (11907)
Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Môj Kawasaki Versys 1000 2014

 Zdieľať

Pridané: 05.02.2025 Autor: Tomáš Rex - PesRex
Čitatelia: 1357 [Vaše stroje - Moja motorka]

Rozhodol som sa pridať sem môj pohľad na prvý model Kawasaki Versys 1000. Motorku som pred pár mesiacmi predal, ale stihol som natočiť amatérsku recenziu/môj pohľad na tento vydarený model.

Motorku som predal zo štyroch dôvodov, ale ani jeden nesúvisel priamo s motorkou alebo jej nedostatkami.

1.) Narodenie syna
2.) Otvorenie môjho motoshopu Morka
3.) Kúpa Hondy CRF 300L
4.) Rád skúšam/striedam motorky

Pôvodne som plánoval kúpiť Suzuki V-strom 1000, našiel som pekný kúsok, stretol sa s majiteľom, motorku vyskúšal, všetko OK, ale ten dvojvalec mi moc nepasoval. Niežeby som nemal rád 2-valce, ale po Yamahe FZ1 Fazer, ktorú som mal predtým, mi jeho prejav prišiel proste menej kultivovaný, nevyvážený. Ale aj tak sme sa s predajcom dohodli, že by som ju zobral, vravel som si, že je to proste len o zvyku.

Cestou naspäť mi to ale nedalo a zastavil som sa pozrieť ešte jednu motorku - Kawasaki Versys 1000. Motorka, ktorá sa mi na fotkách moc nepáčila (aj keď v minulosti som mal Versys 650 druhej generácie - podobne vyzerajúca motorka), ale naživo to bola iná báseň, pekný robustný vzhľad, elegantná čierna metalíza, krásny zvuk, cukríkový stav a k tomu ešte kufre.

Nastal čas na skúšobnú jazdu a ja som už po zaradení 2. rýchlostného stupňa mal úsmev na tvári a vedel som, že budem majiteľovi V-Stromu volať, že som nakoniec našiel inú motorku. Jazdný prejav, nielen motora, ale aj z bŕzd, podvozku a komfortu mi vyhovoval viac ako na V-Strome, navyše motorka bola v stave novej, aj keď už mala cca 32 000 km. Časom sa mi zapáčil aj jej dizajn a vlastne som si hovoril, že je to super že vyzerá tak ako vyzerá :) Na motorke som najazdil cca 10 000 km bez poruchy a každou jednou som sa presviedčal o jej turistických ale aj športových vlastnostiach.

Nechce sa mi ale písať dlhý článok, lepšie je raz vidieť ako 10x čítať, preto sem dávam video:

Video: Kawasaki Versys 1000 z Bazošu - Recenzia, Môj Názor

Pozri tiež:

16.10.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 18385 [Testy a predstavenia - Test]

-

Kawasaki Versys 1000 2012 - Veľký zed trochu inak

Tak na zúbky tohto šport-turistu sme sa tentoraz pozreli netradične v presile a to v zložení: Milan Mikulík - mikulec a Tomáš Hajduch - Awia. Každý z nás z toho svojho pohľadu.

 

12.11.2011 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 10071 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Litrový cestovateľ - Kawasaki Versys 1000

Na výstave EICMA v Miláne, japonská firma Kawasaki, odhalila novinku v podobe modelu Versys 1000. Ten vznikol „skombinovaním“ malého Versysa s upraveným motorom z modelu Z1000. Čo nám teda v dielňach Kawasaki namixovali?

 

Foto:
 Kawasaki Versys 1000 2014
Všeobecné informácie:
Výrobca:Kawasaki
Model:Versys 1000
Rok:2014
Kategória:Cestovné enduro
Motor:
Typ motora:radový štvorvalec (4T)
Objem:1043 ccm
Max. výkon:118.0 k (86.8 kW) / 9000 ot.
Max. krútiaci moment:102 Nm / 7700 ot.
Kompresný pomer:10.3 :1
Vŕtanie x Zdvih:77 x 56 mm
Palivový system:vstrekovanie, hrdlo 38 mm
Rozvod:DOHC (4V)
Chladenie:kvapalinou
Pohon / Podvozok:
Prevodovka:manuálna 6-stupňová
Sekundárny pohon:reťaz
Zdvih vpredu:150 mm
Zdvih vzadu:150 mm
Brzdy vpredu:dvoj kotúčová, 4 piestik
Priemer bŕzd vpredu:300 mm
Pneu vpredu:120/70ZR17M/C
Brzdy vzadu:jednokotúčová
Priemer bŕzd vzadu:250 mm
Pneu vzadu:180/55ZR17M/C
Hmotnosť / Rozmery:
Hmotnosť s náplňami:239 kg
Výška sedla:845 mm
Rázvor:1520 mm
Dĺžka:2235 mm
Šírka:900 mm
Výška:1405 mm
Svetlá výška:155 mm
Objem nádrže:21 l
Dynamické Parametre / Spotreba:
Spotreba paliva:5.2 l/100km
Dojazd po rezervu:cca 302 km
Doplnková výbava:
ABS:áno, v sérii
Trakčná kontrola:áno, v sérii
Palivové mapy:áno, v sérii
Poznámka:
Poznámka:V sérii ABS a KTRC - tračný systém 3 módy + voľba 2. palivových máp
Cena 02/2013: 11 995,- EUR

Pridané: 05.02.2025 Autor: Tomáš Rex - PesRex Zdieľať

Súvisiace články:

Diskusia Diskusia k článku (0)  [Verzia pre tlač] Tlač

Tričko Motoride.sk

Tričko a šiltovka pre všetkých priaznivcov servera MotoRide...
Zasielanie tovaru obnovené!

Tričko

Šiltovka motoride.sk.
Šiltovka

Vtip

Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!

Ďalšie vtipy »