ISSN 1336-6491 | Online: 1900 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 29872
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17647)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12225)

Pre vás:

Povinné zmluvné poistenie - vyber si najlepšiu cenu!

Štatistika návštevnosti motoride.sk

Aktuálne štatistiky z Google Analytics:

Na sledovanie návštevnosti webu motoride.sk využívame profesionálny audit od renomovanej spoločnosti Google – Google Analytics.

Od roku 2008 je počet unikátnych návštev viac ako 1 milión ročne. Od orku 2010 si držíme stabilný počet v rozmedzí 1,4 - 1,5 milióna unikátnych návštev ročne.

 Návštevnosť motoride.sk 2006 – 2012
Návštevnosť motoride.sk 2006 – 2014

Tu je možné stiahnuť aktuálne mesačné prehľady:

2018

Mesačný prehľad - 06/2018
Mesačný prehľad - 05/2018

Štatistika návštevnosti motoride.sk rok 2014

 Zdieľať

Pridané: 01.01.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - O motoride.sk]

Štatistika návštevnosti motoride.sk rok 2014

Na sledovanie návštevnosti webu motoride.sk využívame profesionálny audit od renomovanej spoločnosti Google – Google Analytics. Tento systém na sledovanie návštevnosti bol na motoride.sk nasadený začiatkom apríla 2006.

Motoride.sk v roku 2014:

Zorganizovali sme:

Porovnanie roka 2014 s predchádzajúcimi rokmi:

Pre porovnanie sme využili hodnoty počtu unikátnych IP adries.

Od roku 2008 je počet unikátnych návštev viac ako 1 milión ročne. Od orku 2010 si držíme stabilný počet v rozmedzí 1,4 - 1,5 milióna unikátnych návštev ročne.

 Návštevnosť motoride.sk 2006 – 2014
Návštevnosť motoride.sk 2006 – 2014

Počet návštev:

Nasledujúci graf vychádza z počtu návštev na stránke. Google analytics definuje návštevu ako jedno sedenie. Ak je návštevník na stránke neaktívny viac ako 30 minút, jeho ďalšia návšteva sa znovu započíta. To umožňuje zarátať z jednej IP adresy aj viac návštevníkov (prípad internetových kaviarní a veľkých brán, za ktorými je mnoho návštevníkov s rovnakou IP)

Počet návštev 2014
Graf zobrazuje počet celkových návštev za rok 2014

Počet návštevníkov (absolútne unikátnych)

Každý návštevník je započítaný maximálne raz. Tým pádom tento graf nezahrňuje návštevníkov, ktorý prichádzajú z verejných počítačov (napr. internetové kaviarne a podobne).

Počet návštevníkov (absolútne unikátnych) 2014
Graf zobrazuje počet unikátnych návštev za rok 2014

Počet zobrazení

Počet zobrazení, respektíve jednoducho počet kliknutí na stránku.

Počet zobrazení 2014
Graf zobrazuje počet zobrazení stránky za rok 2014

Kompletná analýza návštevnosti z audítorského systému:

Vždy aktuálne štatistiky a mesačné reporty nájdete TU

Pridané: 01.01.2015 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Staré počítadlo:

Od vzniku servera motoride.sk (14.4.2001) je tu nainštalované jednoduché počítadlo prístupov. Logika počítania je však veľmi jednoduchá. Počítadlo ráta unikátne záznamy iba na základe cookie a tak je možné jeho výsledky brať do úvahy len orientačne. Denné počítadlo ráta každý prístup. Počítadlo je na serveri nasadené do dnes z historických dôvodov.

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Aprilia-side-03-2025

Moto Guzzi

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »