Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2103 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31709
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18526)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13183)

Články - Najnovšie Články

Zobrazujem články 8371 až 8385 z cekového počtu: 8726.

01.08.2003 - krkinko Čitatelia: 28808 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Aprilia Tuareg 125

Tu Vám predstavujem moju aprilku:

 

01.08.2003 - Pavuk Čitatelia: 9972 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Splneny sen...

Jedna sa o BMW 1200 LT. Nechcem opisovat aky strasny stroj som si kupil, je toho o nom popisane dost v testoch aj predstaveniach. Ma vsetky doplnky okrem chladnicky...

 

29.07.2003 - Peter Fischer Čitatelia: 24678 Strany: 25 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

-

MORE A ALPY 2003

(Svätý Jur - Wien - Graz - Klagenfurt - Udine - Grado - Venezia - Padova - Verona - Mantova - Sorbolo - Parma - Janov - Savona - Ventimiglia - Imperia - Menton - Monaco - Nice - Cannes - St.Raphael - Ste.Maxime - St.Tropez - Draguignan - Grand Canyon du Verdon - Sisteron - Gap - Grenoble - Chambéry - Annecy - Ženeva - Lausanne - Bern - Zurich - Feldkirch - Bludenz - Innsbruck - Worgl - Kitzbuhel - Zell am See - Salzburg - Linz - St.Polten - Wien - Svätý Jur)

 

22.07.2003 - TTom Čitatelia: 24173 [Testy a predstavenia - Test]

-

MINITEST MOTO GUZZI NEVADA 750 (LK)

Chronické abstinenčné záchvaty som na čas utíšil. Vrátili sa. Po poslednej medikácii lekári zistili, že mi pomáhajú aj lieky, ktoré sa nepredávajú na kilá. A nie sú až tak propagované alebo profanované reklamou. Vedel som do čoho idem, po roku opäť otváram taliansku krabičku s názvom: NEVADA 750

 

22.07.2003 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 24856 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]

-

HONDA BIKE DAY 2003

Akcia pre priaznivcov adrenalínu, rýchlych motoriek, bláznivých kúskov, smradu zo spálených gúm, odratých výfukov a odvážnych kaskadérov...

 

18.07.2003 - castka-racing Čitatelia: 6924 [Šport - Cestné Motocykle]

-

Prílišná rivalita v jednom tíme

Závodmi ME na Mosteckom okruhu sa prehupla sezóna cestných motocyklov do druhej polovice. A v tomto období nastávajú aj v Častka Racing Teame určité zmeny.

 

18.07.2003 - Mishko Čitatelia: 13795 [Mototuristika]

-

Francúzska riviéra 2003

Mám to šťastie že moji kamaráti sú v podstate za každú srandu, presne
ako ja. Nebolo preto veľkým problémom presvedčiť ich na motorkársky
výlet na francúzsku Riviéru. Slovo dalo slovo a naša úderka v zložení
Lojzo (HONDA VTX 1800), Stano (HARLEY-DAVIDSON Sportster), ja (HONDA
GoldWing 1500SE) a Milan (vodič kamiónu, ako sme náš sprievodný
LandCruiser s vozíkom nazvali) bola pripravená vyraziť.

 

17.07.2003 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 17587 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]

-

Pozvánka: 2. Stretnutie MotoRide-ákov a Mototuristov

Po úspechu minuloročného prvého stretnutia MotoRide-ákov nadišiel čas pripraviť druhý ročník tejto akcie.

 

17.07.2003 - trixolis Čitatelia: 10826 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Kawasaki ZX-6R Ninja

neviem čo by som mal k nej dodať, akurát že je to super hračka pre dospelých...;-)) ....ktorá ako už podaktorí viete človeka ochvíľu omrzí a chce zase niečo nové....;-))... u mňa to bude samozrejme zase niečo z letnej kolekcie Ninja...;-)))

 

16.07.2003 - TTom Čitatelia: 11948 Strany: 4 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

-

PRVÉ ALPY

Náladu som mal mizernú... Prečo? Pretože bolo ráno. Pretože bol pondelok. Pretože bol september. Pretože bolo po lete. Koniec sveta. Ale prišiel mi mail...

 

13.07.2003 - bogo Čitatelia: 10878 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Honda CBR600 F

Toto je moja druhá motorka pred tým som mal XJ 600 , som s ňou spokojný.

 

10.07.2003 - Tharien Čitatelia: 22558 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Honda CBR 600 F

Poviem to len dvomi slovami. Fantastický stroj. Rozhodoval som sa medzi GSX 600 a CBR. Jednoznačne vyhrala CBR. Hneď ako som ju prvýkrát prebehol, nechcel som nič iné. Ten Viper ma úplné dostal.

 

07.07.2003 - rumpel Čitatelia: 17744 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

YAMAHA TDM 850

Moja prvá veľká motorka, uvidím ako si na seba zvykneme..:))

 

07.07.2003 - bobak Čitatelia: 6321 [Mototuristika - Západné Slovensko - Moto-akcia]

Ako si dve baby predĺžili víkend

Pracovný týždeň nám presne stačí na to, aby sme sa ako tak dali do kopy z predchádzajúceho víkendu, ktorý býva skúškou odolnosti organizmu voči všetkému, čo je bežne považované za škodlivé. A už je tu opäť piatok popoludnie a my zas a znova vyrážame predávať a samozrejme sa aj zabaviť...

 

05.07.2003 - chorche Čitatelia: 17392 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Yamaha dragstar XVS650

Ešte len začínam, ale myslím, že aj ja som úplne prepadol vášni jazdy v jednej stope. Hľadám pohodových motorkárov z BA a okolia na občasné výlety.

 

| 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 |

Kawasaki Good Times Tour

Vespa

Triumph-side-07-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »