Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1639 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31325
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18369)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12956)

Články - Ostatné Články

Zobrazujem články 1351 až 1365 z cekového počtu: 3158.

06.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 5431 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Benelli naháč BN 600R a turista BN 600GT a k tomu malorážky

Spoločnosť Benelli predstavila v Miláne celú svoju produkciu. Najviac asi zaujali malé naháče BN302 a BN251. Väčšie šestovky BN600GT a BN600R pútali pozornosť najmä použitými komponentami. Popri TNTčkach sa zviezli aj stroje majitela značky Benelli, Keeway.

 

06.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 3741 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Matchless X Reloaded

Anglický Matchles (1899 - 1966) vstali z mŕtvych a predstavili model X Reloaded, inšpirovaný bestsellerom z roku 1929. Spojenie modernej technológie a retro dizajnu dokáže určite potešiť nejedno oko a srdce.

 

06.11.2014 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 7212 [Testy a predstavenia - Vyskúšali sme]

-

Beta RR 300 a 350 EFI na motokrosovom preteku

Keď testujeme, tak na doraz! Stroje treba skúšať až na hranu ich možností, respektíve až za túto hranu. Čo sa z nich dá vydolovať, zistíte až vtedy, keď ich "zlomíte". Tak to proste je!

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8215 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Husqvarna 701 Supermoto a dve štúdie 401 Vitpilen / Svartpilen

Husqvarna sa teda znovu vracia na cestu. Tým prvým bikom je supermoto s označením 701, no okrem toho Huska vybalila aj dve štúdie 401 Vitpilen / Svartpilen.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 5355 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Piaggio Group: Aprilia, Moto Guzzi

Aprilka sa teší z triumfu v SBK, predstavila nové Tuono V4 1100. Moto Guzzi niekoľko nových variácií na báze Californie a Piaggio pracuje na modernom elektro bicykli.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6365 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - KTM predviedlo nové 1050 Adventure

KTM v Milane prekvapilo uvedením 1050 Adventure. Moto LC8 sa tak vracia na scénu, ale priaznivci 950/990 Adventure sa sai nepotešia. 1050 zdedila vzhľad aj celkové "cestnejšie" zameranie od svojej väčšej sestry.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4817 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Suzuki

V stánku Suzuki boli vidieť všetky novinky 2015 a tiež špeciál MotoGP.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4815 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Triumph inovoval malé Tigre, má celkovo 4 verzie s kopou noviniek

Triumph inovoval malé Tigre 800, teraz má v ponuke vraj Tigra pre každého jazdca, sú totiž 4 verzie: XR, XRx, XC, XCx.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 4951 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - Kawasaki - malé naháče a cestná verzia Ninja H2

Ninja 250, Z250 SL, Z30, Vulcan S ale hlavne cestná verzia H2, to sú hlavné lákadlá Kawasaki v Miláne.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6648 [Novinky - Predstavujeme]

-

EICMA Miláno 2014 - BMW F800R a S1000XR

BMW ukázalo naháč F800R a športovné cestovné enduro S1000XR.

 

04.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6738 [Novinky - Predstavujeme]

-

Doplnené: EICMA Miláno 2014 - Yamaha - My sme R1 - my sme jedno (moto a jazdec)

Tlačovka Yamaha sa niesla v duchu sloganu We R1, čo je slovná prešmyčka, ktorá sa dá pochopiť aj ako R1 (model) a tiež ako my sme jedno (moto a jazdec). Všetky modely postupne smerovali k odhaleniu YZF-R1 2015.
DOPLNENÉ: Foto noviniek zo stánku.

 

03.11.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 6356 [Novinky - Predstavujeme]

-

Doplnené: EICMA Miláno 2014 - Ducati - 1299 Panigale, Diavel Titanium a nová Multistrada 2015

Kolotoč tlačoviek a svetových premiér rozbehla na domácej pôde talianska Ducati. Svetu ukázala najnovší superbike 1299 Panigale, už avizovanú Multistradu a limitovanú edíciu Diavel Titanium.
DOPLNENÉ: Foto noviniek zo stánku.

 

31.10.2014 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 13627 [Testy a predstavenia - Test]

-

KTM Freeride E-XC a E-SX 2015 - Ekológia alebo len alternatíva?

Nech je ako je, stal som sa nepresvedčiteľným fanúšikom elektrofríčka. Upresňujem, elektrofríčka so svetlami. Ten akože krosový je rovnako dobrý, ale menej využiteľný, preto chcem radšej endurovku na elektriku a k nej ešte jednu nádrž plnú elektriky. Ani si nespomínam, či som sa v teréne viezol na niečom lepšom.

 

27.10.2014 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 15184 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]

-

Honda VFR800F 2014 – legenda stále žije

Jedným z veľkých prekvapení minuloročnej milánskej show bolo určite aj vzkriesenie legendárnej VéeFeRy. Honda ukázala sport-touring ľahko rozpoznateľných tvarov s novým LED svetlometom, odľahčený, so sviežim športovým duchom. Aká teda je?

 

27.10.2014 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 16187 [Testy a predstavenia - Test]

-

Beta Alp 200 - Preč s predsudkami

Neviem, či je to skôr civilná trialka, alebo trialové enduro, alebo skrátka len veľmi dobrá motorečka. Som asi objavil Ameriku a znova som dostal lekciu o predsudkoch.

 

| 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 |

Kawasaki Good Times Tour

HD-side-06-2025

yamaha_tour-side-05-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »