Anketa:
Nové Piaggio Beverly 310 (2025)
ZdieľaťPridané: 15.03.2025 Autor: Redakcia Motoride.sk
[Novinky - Predstavujeme]
Nový model strednej kubatúry prináša vylepšený výkon vďaka inovatívnemu kvapalinou chladenému jednovalcu s elektronickým vstrekovaním paliva, ktorého zdvihový objem vzrástol z pôvodných 278 cm³ na 310 cm³.
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
S výkonom 27,7 k a vyšším krútiacim momentom zaisťuje silnú, ale plynulú akceleráciu, ktorá je ideálna pre mestskú premávku, kde časté spomaľovanie a zrýchľovanie hrá kľúčovú úlohu.
Nové Piaggio Beverly 310 je dokonalým skútrom pre akékoľvek podmienky, od každodenného dochádzania, kde exceluje svojou agilitou a ovládateľnosťou, až po stredne dlhé aj dlhšie cesty mimo mesta, vrátane jázd vo dvojici. V týchto situáciách naplno využíva vyšší výkon, plynulosť a akceleráciu, pričom zostáva ľahko ovládateľné. Ergonómia a kvalitné spracovanie navyše zaručujú maximálny komfort pri každej jazde.
Úplne nový motor s objemom 310 cm³ prináša vyšší výkon, väčšiu pružnosť a lepšiu účinnosť, pričom zachováva všetky kľúčové prednosti modelu Piaggio Beverly: atraktívny dizajn, veľké kolesá a robustný rám, ktorý zaisťuje vynikajúcu stabilitu, kontrolu a radosť z jazdy za akýchkoľvek podmienok.
Rad Piaggio Beverly dopĺňa aj verzia 400, ktorá je k dispozícii za cenu od 6 499 eur. Obe verzie – ako pri Beverly 310, tak aj pri Beverly 400 – vyjadrujú dva odlišné charaktery: Beverly predstavuje elegantnejší a sofistikovanejší variant, Beverly S naopak zosobňuje odvážnejší a športovejší štýl.
Štartovacia cena Piaggio Beverly 310 je 5 499 eur.
Pridané: 15.03.2025 Autor: Redakcia Motoride.sk Zdieľať
Seriál článkov - Novinky 2025:
Predchádzajúci | Seriál článkov: Novinky 2025 | Nasledujúci
Súvisiace články:
- Piaggio prišlo s ďalšími novinkami - Beverly 310 a Medley 200 - Redakcia
- Moto Guzzi V7 Sport, Piaggio Liberty, Beverly a modernizovaná Vespa GTS 310 - Awia
- EICMA 2023: PIAGGIO GROUP Novinky Moto Guzzi, Aprilia, Vespa - Awia
- Piaggio Group vyhrala súd za porušenie svojho patentu - Redakcia
- Piaggo predstavilo inovovaný trojkolesový skúter MP3 310 - Redakcia
- Honda Forza pre 2025 vylepšuje výbavu, praktickosť a estetiku - Redakcia
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie - Redakcia
- Kymco predstavilo prvý adventure maxi skúter CV-R5 2025 - Awia
- Piaggio Beverly BV350 SportTourer - skúter na všetko - ziskop
- Vyskúšali sme Piaggio Liberty 125 2014 - Ifk0
Ďalšie články tohto autora:
- Cassida v roce 2025
- Veľké Uherce otvárajú motokrosovú sezónu SMF 2025
- Honda prináša európsky záručný program pre motocykle a skútre
- Martin Vaculík obhájil titul medzinárodného majstra SR
- V Portugalsku štartuje seriál ME Enduro 2025 aj s jazdcami SMF
- Dámy a páni, prichádza tak trochu iný Harley - CVO Road Glide RR
- Dunlop predstavuje inovované hyperšportové SportSmart MK4
- Fotoreport: Výstava Motocykel 2025, Incheba Bratislava
- Fotoreport: výstava Motocykl 2025, Praha
- Inovované Piaggio Liberty - nový štýl aj technológie
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Najsledovanejšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!