Anketa:
„Hodne“ o Honde PCX 125 3/3
ZdieľaťPridané: 12.04.2012 Autor: MajoKE
Čitatelia: 66489 [Vaše stroje - Moja motorka]
Rejd je úžasný, oceníš ho pri pomalom slalome medzi autami v kolóne. Žiletkové pneu mu dávajú obratnosť bicykla, vlastne ešte väčšiu, cyklista sa okolo nohy neotočí.
Čo je čierne, je nelakované. |
Štandardný štít by som označil za vyslovene letný. Usmerňuje vzduch do výšky srdca, pokiaľ ho nemáš v zadku. Teraz pochválim Givi a jeho dymový vyšší štít za cca 65 €. Nemusíš nič vymýšľať, ak to potrebuješ rovno si ho kúp. Originálny je oveľa drahší, mám pocit, že trošku vyšší a má nadstavce na späťáky. Pokiaľ by si chcel jazdiť v brutálnom nečase má Givi v ponuke štít, cez ktorý sa pozeráš, taký je dlhý. Budeš však vyzerať ako taliansky zmrzlinár.
Vhodnejší Givi štít. |
Mne najviac vyhovuje 80tka. Keď idem po rovinke a pozriem na rýchlomer je tam. Vhodný kompromis, medzi hlukom, pohodlím a výkonom skútra. Na skútroch dizajnového typu Honda SH, Scarabeo prúdi vzduch okolo svetla a riadidiel priamo doprostred tela, čo v zimných mesiacoch nie je vhodné.
Spaťáky sú výborné. Spolujazdec sedí pohodlne, ale na držanie má len priehlbiny v zadnej časti, teda palec s prstami nespojí a úchop je slabší. Stupačky má pohodlné.
Dizajn a úžitková hodnota.
Za 2 hodiny fotenia v okolí Hlavnej ulice v Košiciach ma oslovili 5 ľudia, z toho dve ženy a pýtali sa: „Čo je to za motorku?“ Bude zrejme vydarený. Bolo ozaj cítiť záujem ľudí, totálnych laikov, nikdy neboli na výstave, zraze a pod. Len sa im ten „predmet“ páčil. Výsledný dojem nebol rozhodne: „ Tak to je rozpočtovka.“
Praotec a vnuk. |
Keby u nás bola vôľa ako v susednej ČR a od roku 2013 by vodiči s oprávnením „B“ mohli riadiť skúter 125 cm 3, keby si mohol mať skútrik zaparkovaný pri bloku...úžitkovosť spoľahlivého a dostupného skútra by sa riadne zvýšila. Kúpu si môžeme aj ináč zdôvodniť. Za 11 rokov, aj keby sa skúter vyparil, rozpadol na prah bude strata hodnoty 200 € ročne to sa predsa dá rozdýchať. Mám na ňom len 4000 km, poruchu som nemal.
Čo by som na ňom zmenil, keby som do toho mohol kecať.
Sedadlo bez hrboľa a otváracie dozadu, diódové zadné svetlá a tým väčší podsedadlový priestor. Aby štartoval na bočnom stojane a pri zvýšení otáčok ešte pred zopnutím variátora by zdochol. Samozrejme pri vyklopenom bočáku. Takže banalitky a venoval som sa im v článku neúmerne dlho.
Z očí do očí. |
Kto počúva trh, žnie úspech.
Pridané: 12.04.2012 Autor: MajoKE Zdieľať
Technické parametre z Moto DB:
Honda PCX 125 2011:
Foto: | |
Všeobecné informácie: | |
Výrobca: | Honda |
Model: | PCX 125 |
Rok: | 2011 |
Kategória: | Skúter |
Motor: | |
Typ motora: | jednovalec (4T) |
Objem: | 124.9 ccm |
Max. výkon: | 10.88 k (8.00 kW) / 8000 ot. |
Max. krútiaci moment: | 11.56 Nm / 6000 ot. |
Kompresný pomer: | 11:1 |
Vŕtanie x Zdvih: | 52,4 x 57,9 |
Palivový system: | vstrekovanie |
Rozvod: | SOHC |
Chladenie: | kvapalinou |
Pohon / Podvozok: | |
Prevodovka: | automatická |
Sekundárny pohon: | variátor |
Zdvih vpredu: | 31 mm |
Brzdy vpredu: | kotúčová |
Priemer bŕzd vpredu: | 220 mm |
Pneu vpredu: | 90/90 14M/C 46P |
Brzdy vzadu: | bubnová |
Priemer bŕzd vzadu: | 130 mm |
Pneu vzadu: | 100/90 14M/C 57P |
Hmotnosť / Rozmery: | |
Hmotnosť s náplňami: | 124 kg |
Výška sedla: | 761 mm |
Rázvor: | 1305 mm |
Dĺžka: | 1917 mm |
Šírka: | 738 mm |
Výška: | 1094 mm |
Svetlá výška: | 135 mm |
Objem nádrže: | 6 l |
Dynamické Parametre / Spotreba: | |
Spotreba paliva: | 2.2 l/100km |
Dojazd po rezervu: | cca 204 km |
- NOVÉ Porovnaj 'Honda PCX 125' s ďalšími motocyklami
- Hľadaj 'Honda PCX 125' na motoride.sk
- Hľadaj obrázky 'Honda PCX 125 2011' na www.google.com
- Hľadaj obrázky 'Honda PCX 125' na www.google.com
Súvisiace články:
- Test mestského predátora Honda SH125i - Herghott
- Yamaha NMax 125 a Honda PCX 125. Meranie malých azijských pipíkov. - MajoKE
- Veľa muziky za málo peňazí - Honda PCX - Tino
Ďalšie články tohto autora:
- Výlet za tisícku, no taký bol plán
- Honda CL500. CL ako Celkom Lacné
- BMW R 1250 RS, posledný z triedy
- Honda ADV 350, takmer dokonalý skúter - recenzia majiteľa
- Yamaha X-MAX 300. Poctivá 300vka s malými chybami.
- Yamaha NMax 125 a Honda PCX 125. Meranie malých azijských pipíkov.
- Skromný frajer a jeho Yamaha XT660Z Ténéré od 0 km – 140.000km.
- Rumunsky ohník
- Yamaha XT1200Z Super Ténéré - stará dáma na pretrase. Ponížená na asfaltovú turistiku
- Rumunsko a Bulharsko 2016
- ... zobraz všetky články od tohto autora
Galéria ku článku:
Nové oficiálne videá:
Tričko Motoride.sk
Vtip
Pridal:
Ocu a odki maš monokeľ pod okom? Ty budzeš mac dva, kedz išče raz tvoja frajirka zapomňe gače u našim auce!!