Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 1020 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31388
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18389)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12999)

Články - Ostatné Články

Zobrazujem články 2971 až 2985 z cekového počtu: 3158.

24.10.2005 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 18830 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Honda DN-01 - plnoautomatická "zbraň"

Ako je všeobecne známe, "japončíci" holdujú filmom žánru sci-fi, ktoré do istej miery ovplyvňujú aj ich myslenie a nápady. Na 39. Tokyo Motor Show to dali patrične najavo. Honda tu predstavila jednu zo svojich štúdií športovo-relaxačného vozítka s označením DN-01.

 

22.10.2005 - egres2 Čitatelia: 46668 [História]

-

Ako to bolo alebo jazdil som cestné závody s Balážom...

Píše sa rok 1973. Sedím na pinčlovi, z ktorého som zhodil parabolu, plechy, sedadlo a predný blatník. Na nádrži pod zadkom mám kus molitanu. Na hlave požičanú prilbu (Fero povedal, že zabiť sa môžem, ale prilbu nesmiem ani poškriabať), na rukách zvaračské rukavice a na sebe monterkovú kombinézu na chrbte s nápisom UOP shadow a ELF tyrel, nastriekané sprayom cez šablónu z výkresu.

 

12.10.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 14857 [Testy a predstavenia - Test]

-

Systém mazania reťaze CLS200µ - Skúsenosti

Počas sezóny som mal k dispozícii systém mazania reťaze CLS200µ, ktorý bol namontovaný na motocykli HONDA CBR 1000F. S týmto systémom som na motocykli najazdil takmer 10000 km a overil som jeho schopnosti v praxi.

 

07.10.2005 - Vadim Čitatelia: 16283 [Technika - Dobré Rady]

-

Poradíme, pomôžeme: 16. časť: Dobré účty robia dobrých priateľov

Opäť nastal čas na pravidelnú zdravotnú prehliadku tvojho miláčika. Možno niečo horšie – ochorel ti, alebo sa dokonca zranil. Máš niekoľko možností, ako sa o neho postarať: Samoliečiteľstvo, miestny šaman, alebo nemocnica. Ak si sa rozhodol pre tretiu možnosť, tak sa ti pokúsim poradiť ako postupovať, aby si po odchode z „nemocnice“ mal úsmev na tvári aj bez Cosmodisku.

 

04.10.2005 - TTom Čitatelia: 23093 [Testy a predstavenia - Test]

-

MINITEST HONDA FORZA NSS 250X (MF08)

Tiež som hovoril že skúter nie je motorka. Už to netvrdím dávno.

 

03.10.2005 - Ivan Ifk0 Kuzevič Čitatelia: 18098 [Novinky - Oznam]

-

Ako neplatiť PZP po celý rok, alebo nech žije Byrokracia a štátni zamestnanci

Toto je približný návod čo a ako, aj s mojim príbehom ako som to všetko pozisťoval. Ak sa vám to celé nechce čítať, tak skočte na koniec, tam to bude zhrnuté.

 

30.09.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 11721 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Suzuki Katana je spať

Legendárna Suzuki Katana sa vracia – ako šesťvalec so zdvihovým objemom 1100 ccm a predpokladaným výkonom okolo 180 koní. Zatiaľ však iba ako štúdia...

 

22.09.2005 - Tomahawk Čitatelia: 138665 [Technika - Dobré Rady]

-

Ako filmovať priamo pri jazde na motorke - ako to bolo pred GoPro kamerami

Celkom často možno nájsť na Internete nafilmovanú jazdu na motorke, nehovoriac už o záberoch z veľkých cien Moto GP a Formule 1. Tiež som chcel skúsiť, či sa nedá nafilmovať aj moja jazda na motorke a tu predkladám výsledok.

 

13.09.2005 - DidoRDMC Čitatelia: 25965 [Novinky - Súťaž]

-

Výsledky súťaže Moto Miss 2005

RED DEVILS MC SLOVAKIA v spolupráci s YUKI, časopisom Motomagazín, SMN internetovým portálom MOTORIDE (motoride.sk) vyhlásila: 1. ročník súťaže o najkrajšiu kombináciu motocykla a dievčaťa pod názvom MOTO MISS.

 

06.09.2005 - Vadim Čitatelia: 31242 [Technika - Dobré Rady]

-

Poradíme, pomôžeme: 15. časť: Chcem sa zmeniť na kopu roztrhaného krvavého mäsa a čriev?

Často, ozaj veľmi často sa dozvedáme z televízie, novín, alebo internetu o smrteľných nehodách našich kolegov – motorkárov. Máme pocit, že „plechovkári“ na nás zahájili lov. Ale keď sa na to pozriem lepšie, tak sa mi začína zdať, že najviac lovia tých, ktorí jazdia na športových motorkách. Prečo sa tak rozhodli? Prečo nezahájili lov na štyridsiatnikov na čoproch?

 

03.09.2005 - vento Čitatelia: 17463 [Novinky - In Memoriam]

-

Venované Patrikovi...

Ani neviem ako mam začať tento príspevok, lebo to čo som videl na vlastné oči neprajem nikomu z Vás.

 

18.08.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 18101 Strany: 2 [Novinky - Súťaž]

-

Vyhodnotenie Moto Miss 2005

1. ročník súťaže o najkrajšiu kombináciu motocykla a dievčaťa pod názvom MOTO MISS.

 

16.08.2005 - MajoKE Čitatelia: 25991 Strany: 3 [Technika - Úpravy motocyklov]

-

Prestavba Honda VF 1000R 1988 na Blue Dream

Možno by bol vhodnejší názov domáca práca. To spojenie som v škole nemal rád. Domácu prácu trvajúcu cca 3000h by som neprežil. Našťastie úsilie bolo odmenené ako najlepšia prestavba 2002 na výstave v Budapešti na Devils Motorshow-Arlen Ness, North Patrol MC 2002, a VII. Hungarian BIKEWEEK Sirok 2005. Predstavím Vám dielo Lacka Balázsa a Mariána Piecku.

 

12.08.2005 - Peter Fischer Čitatelia: 53104 [Testy a predstavenia - Test]

-

Test Honda CBF 600 S

Tento sympatický stroj Honda predstavila ako novinku pre rok 2004. Nízka cena a vysoká úžitková hodnota mu predpovedali dobrý predaj, ktorý sa na európskom trhu potvrdil.

 

11.08.2005 - Vadim Čitatelia: 25071 [Technika - Dobré Rady]

-

Poradíme, pomôžeme: 14. časť: Do Servisu nie!

O všetko čo ti hovorí „pane“ sa musíš starať. Je jedno, či je to vešiaková skriňa, záhradný gril, frajerka, medziokenné žalúzie, alebo motorka. Z tohto všetkého máš najradšej svoju motorku a preto sa o ňu staráš ako najlepšie vieš a najradšej sám. Veď len sám vieš najlepšie, ako na to.

 

| 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 |

Kawasaki Good Times Tour

HD-side-06-2025

Vespa

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »