Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 828 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 32199
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18776)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13423)

Najnovšie Články

Zobrazujem články 8131 až 8145 z cekového počtu: 8736.

18.11.2004 - Frankee Čitatelia: 21034 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

YAMAHA XJ 600 S DIVERSION

Moja prvá...
Po dlhom čakaní(šporení) som si konečne kúpil svoju prvú veľkú mašinu.

 

16.11.2004 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 13866 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]

-

2x Jesenná Úhorná

Pôvodne sa tento článok mal volať Potulky po severnom Maďarsku 2. 2 preto, lebo po severnom Maďarsku sme sa už túto sezónu túlali a na článku sa už pracuje (však pallika :-)) ) Nakoniec však z Maďarska nič nebolo a ostali sme "len" na rodnej hrude.

 

16.11.2004 - Pilgrim Čitatelia: 8246 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]

-

Spoveď motorkára a farby jesene

Slnko nám dalo ešte jednu šancu. Asi poslednú v tomto roku. Preto bezcieľne jazdím krajinou a sfarbená jeseň mi otvára srdce

 

11.11.2004 - Junior Čitatelia: 53027 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Jedinečná a krásna KAWASAKI ZXR 400 Ninja

Jedinečny a neprekonatelný stroj vo svojejej kubatúre.

 

11.11.2004 - Peter Fischer Čitatelia: 10072 Strany: 2 [Mototuristika - Slovensko - Výlet]

-

Expedícia Baso alebo slovenský Elefantentreffen

V sobotu 6.11.2005 sa vo Zvolene zišlo štrnásť vzácnych exotov v jednej stope, aby navštívili svojho kolegu Basa, momentálne užívajúceho si kúpeľný život v Kováčovej.

 

08.11.2004 - cobra Čitatelia: 24261 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Yamaha YZF 600R Thundercat

Konečne sa mi to podarilo...Mám konečne svoju vysnívanú "Hromkočku"!
Ešte sa s ňou len zoznamujem, ale už teraz viem, že táto známosť určite krátka nebude...

 

08.11.2004 - Pilgrim Čitatelia: 16637 [Mototuristika - Európa - Výlet]

-

Východné Karpaty zo sedla 125-ky

Prebúdza ma oslnivé svetlo baterky. Naozaj blbý zvyk svietiť do očí. Postupne rozoznávam dve temné siluety, tieň svojej motorky a policajné auto stojace opodiaľ. Tak to si asi budem musieť spomenúť, ako som sa sem dostal...

 

05.11.2004 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 16713 Strany: 5 [Novinky - Súťaž]

Vyhodnotenie 2. kola fotosúťaže motoride.sk

Tak a máme to za sebou. Prvá motorkárska fotosúťaž na Slovenskom internete úspešne skončila. Poďme sa teda pozrieť na víťazné fotografie.

Nové: Stiahnite si plagát Fotosúťaže.

 

05.11.2004 - Dada Čitatelia: 30162 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Plastická chirurgia: Suzuki Intruder 800

Milí čitatelia, musím sa hneď na úvod priznať, že celý nápad podeliť sa s myšlienkami a výhodami prestavby motorky nebol môj.... Ale prečo na margo tejto témy nenapísať pár slov, keď jeden taký „originálny klenot“ vlastním.

 

04.11.2004 - MMATO Čitatelia: 17200 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Honda CBR 600 F 1990

Moja prezlečená CBR-ka...

 

02.11.2004 - jago Čitatelia: 10192 [Technika - Dobré Rady]

Moje starosti so servisom

Tanto článok som napísal ako výstrahu pre tých čo dajú neuvážene svoje moto do akéhokoľvek servisu a nenechajú si poradiť.( Tak ako ja)

 

29.10.2004 - Vadim Čitatelia: 9017 [Novinky]

QUO VADIS, MOTORIDE?

Po tri a pol ročnej existencii MOTORIDE položil jeden z členov MOTORIDE KLUBU Gaizka otázku, na ktorú som sa pokúsil nájsť odpoveď.

 

28.10.2004 - Vadim Čitatelia: 27404 [Technika - Dobré Rady]

-

Poradíme, pomôžeme: 8. časť: Najkrajšia na svete

V šiestej časti nášho seriálu si sa poobzeral po motorkách, ktoré sa ti páčia aby si nabral inšpiráciu. Potom si mal dva mesiace na to, aby si premýšľal. Pred mesiacom sme si povedali čo treba urobiť, aby ti tá tvoja čo najlepšie sadla do ruky. No a dnes sa pustíme do vizuálnej stránky prestavby.

 

28.10.2004 - Pilgrim Čitatelia: 7194 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]

-

Jesenná spanilá jazda

V chlade a hmle nedeľňajšieho rána sa na spišiackej benzinke stretlo päť statočných, aby spoločne odkrútili posledné desiatky tohtoročných motokilometrov.

 

26.10.2004 - majkro Čitatelia: 15184 [Novinky - PR článok]

-

Touranbike s.r.o.

Zdravíme všetkých motocyklových fanúšikov!!!
Dovoľte nám, aby sme sa Vám predstavili na stránkach najlepšieho motocyklového portálu na Slovensku, www.motoride.sk.

 

| 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 |

yamaha Tenere

HD-side-06-2025

husqvarna-side-09-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »