ISSN 1336-6491 | Online: 1466 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30928
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18182)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12746)

Články - Testy a predstavenia - Predstavujeme

Zobrazujem články 211 až 225 z cekového počtu: 231.

27.01.2005 - scorpa Čitatelia: 18140 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

SCORPA YAMAHA 4 TRICKS

Zvýši tep každého motocykloveho nadšenca...

 

15.12.2004 - papaya Čitatelia: 15600 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Dostalo sa mi do rúk - Dokonalá jízda na motocyklu

Asi to poznáte prichádzajú Vianoce a vynára sa nám otázka čo darovať najbližším pod stromček.

 

13.12.2004 - Gastan Čitatelia: 10473 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Superbike na cesty - Kagayama express

Táto „ Zuzka „ je oficiálnou replikou strojov, ktoré v teame Rizla Crescent Suzuki jazdia BSB šampionát, teda anglické superbiky. Tento express vás dokáže na ceste dostať bližšie k pocitom pretekára. Čo má však spoločné s naozajstným pretekaním, je asi jeho cena, takže potrebujete naozaj štedrého mecenáša alebo láskavú manželku.

 

21.04.2004 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 11587 Strany: 3 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Návrat emzety

Výrobné linky v Sasku začali prvé motocykle vyrábať v roku 1922 ešte pod označením DKW. Debutom bola MZ RT125, ale značku MZ- Motorradwerk Zschopau začali používať až od roku 1956. Do doby zjednotenia Nemecka opustilo výrobné linky niekoľko miliónov jednostopých dvojtaktov.

 

07.03.2004 - TTom Čitatelia: 29940 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

PREDSTAVENIE HONDA GOLD WING GL 1800 (RC 47)

V jednej diskusii som tu niečo sľúbil, a tak prinášam pár fotiek.

 

20.02.2004 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 17106 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Ďalšia "tatrovka" od Hondy

Novinkou Hondy pre rok 2004 je ďalší 6válcový boxer Valkyrie Rune.

 

11.09.2003 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 35410 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Honda predstavila novú CBR 1000RR

Honda práve predstavila úplne novú 998 kubíkovú CBR1000RR Fireblade. Nový Fireblade má niekoľko zaujímavých noviniek ako elektronický tlmič riadenia Honda Electronic Steering Damper vyvinutý šprtovým tímom HRC (pužívaný a testovaný Repsol Honda MotoGP teamom) a zadné odpruženie Unit Pro-Link (predstavené minulý rok na CBR600RR)

 

08.04.2003 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 12034 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Motonovinky roku 2003

Čo pre kúpychtivých motorkárov pripravili svetový výrobcovia pre sezónu 2003...

 

02.12.2002 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8022 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Náhle znovuzrodenie značky Vincent

Legendárne motocykle Vincent sa prestali vyrábať koncom roka 1955. Po viac ako štyridsiatich rokoch sa Bernard Li pokúša vdýchnuť tejto značke nový život. Predstavujeme Vám prvý prototyp Vincent Black Lightning S.

 

12.11.2002 - Dadi Čitatelia: 11758 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

MZ 1000S - Hviezda sa zrodila...

MuZ alebo, Mottorrad und Zweiradwerks, ako bola firma premenovaná po opätovnom zjednotení Nemecka, má korene v Dampf Kraft Wagen (DKW). Bol to najväčší svetový výrobca počas 30-tych rokov. Teraz sa MuZ vracia medzi výrobcov “veľkých“ motocyklov dvojvalcovým modelom MZ 1000S.

 

27.10.2002 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 21258 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Aprilia vdychuje Moto Guzzi nový život - koncept MGS/01

Investície Aprilie do Moto Guzzi začnú pravdepodobne prinášať ovocie v roku 2004 ...

 

18.10.2002 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 13494 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Kawasaki ZX-6R a ZX-6RR 2003

Kvôli dlho oneskorenej inovácii sa stala Kawasaki ZX-6R vyhnancom z triedy šesťstoviek, aj napriek významným úspechom v pretekoch triedy supersport. Kawasaki sa ale nespolieha na svoje vavríny.

 

15.03.2002 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 9758 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Prototyp Gilera 850 Twin

Všetci fanúšikovia Hondy FireStorm sa majú na čo tešiť. Ohnivá búrka totiž dostane vážneho talianského konkurenta...

 

06.02.2002 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 15652 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Triumph Speed Four - štvorvalcový naháč z Anglicka...

Predaj naháčov v poslednej dobe narastá. Aj preto sa Anglický výrobca motocyklov Triumph rozhodol ukrojiť si z tohto veľkého koláča a predstavil nový model Speed Four vychádzajúci z TT 600.

 

31.01.2002 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 10443 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

2002 Ducati Multistrada

Z Talianska prichádza nová rodina Ducati a ako prvý vyslanec je tu úplne nový motocykel Ducati Multistrada 1000. Ducati opisuje nový model
ako "technicky vyspelú motorku so srdcom zo Superbiku, ktorá zároveň ponúka silu a flexibilitu veľkých endúr"...

 

| 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |

Kawasaki Good Times Tour

A-day-2025-side

yamaha_tour-side-05-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »