Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 3208 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 28537
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 60% (16996)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11541)
Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

„Blog“ - Projekt z cesty do terénu – Novinka v projekte a 1. tréning

 Zdieľať

Pridané: 29.03.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec
Čitatelia: 4928 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Pani zima zdá sa konečne odišla a zas nám dala na nejaký čas pokoj. Ani sme sa nenazdali a aj naša domovská trať je už suchučká a pripravená na trénovanie. V nových papučkách sme teda vyrazili na prvý tréning.

Konečne sa po dlhšej dobe na trati dorobili ďalšie dva skoky, ktoré už mali navezené kopce hliny na predlžovanie, resp. zjednodušenie dlhého dvojskoku. Popritom sa aj poťahala a zhobľovala celá trať. Počasie je viac ako prívetivé, tak sa už trénuje v plnom prúde.

Staré drážky v tvrdom podklade zostali a v piesku sú už najazdené nové. Takže netreba si nejako zvykať na nové. Stačí len prísť a pojazdiť si.

Kafka mala ešte pracovné povinnosti v podobe prezentovania sa na výstave a rovno odtiaľ putovala do servisu na predsezónnu prehliadku. Tam ju komplet poprezerali, vymenil sa olej, olejový a vzduchový filter. Všetko ostatné bolo OK. Obuli sme nové papučky, takže už stačilo len vyraziť na trať.

Papučky nám poskytla spoločnosť Goodyear Dunlop Tires Slovakia s.r.o. Dve sady od Dunlopu. Jedny viac-menej univerzálne a jedny blatovky. Samozrejme, po čase budem informovať o mojich skúsenostiach a rozdieloch medzi nimi. Ale už teraz môžem povedať, že MX51 ma milo prekvapili hneď zo začiatku. Na ujazdených častiach trate, ktoré miestami vyzerajú ako asfalt, držia perfektne. Uvidíme ako sa mi predvedú, keď bude trať "ideálna".

No a samozrejme nesmiem zabudnúť vložiť videjko z prvého tréningu v tejto sezóne. Jazdilo sa v celku dobre, aj keď je trochu poznať, že sme spolu dlhšie neboli, ale to napravíme. Síce som počas zimnej prestávky trénoval v posilňovni, kam som sa presúval behom a behom sa aj vracal, takže kondička by mala byť, ale nie je to presne ono.

Na začiatok som si dal aj kolečko, ako radil RHplusB vo svojom článku, s ľavou rukou za chrbtom. Je to veľmi dobré pripomenutie toho, ako sa riadi motorka. Postupne sme zrýchľovali a takto to dopadlo. Ukážkový pád. Spálené predlaktie a slušne napuchnuté okolie pišťali. O páde viac nabudúce. Botičky aj kolenačky si svoju prácu odviedli myslím dobre. Nebyť ich, zrejme by som obišiel horšie.

Nebudem už ale ďalej zdržiavať, nech sa páči, sľúbené video.

Video: 1. tréning v roku 2012 - Projekt z cesty do terénu

Text: Milan Mikulík - mikulec
Foto: Milan Mikulík - mikulec

Projekt Z cesty do terénu podporili: Kawasaki.sk a BBmoto.sk www.kawasaki.sk www.bbmoto.sk

Motocykel na test poskytla spoločnosť U.M.S. s.r.o.. Redaktori Motoride.sk jazdia v oblečení Acerbis a prilbách Suomy od firmy Styx.

Pridané: 29.03.2012 Autor: Milan Mikulík - mikulec Zdieľať

Súvisiace články:

Ďalšie články tohto autora:

Hodnotenie: (3 hodnotení) Diskusia Diskusia k článku (8)  [Verzia pre tlač] Tlač

Galéria ku článku:

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria

Galéria