ISSN 1336-6491 | Online: 1168 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30942
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (18190)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12752)

Články - Testy a predstavenia - Test

slider

Veľká alpská porovnávačka 2023!

Veľké porovnávacie testy, pri ktorých môžeme v reálnom čase preskakovať z jednej motorky na druhú, prejsť si rovnaký úsek za rovnakých podmienok na viacerých strojoch,...

slider

Celosezónny test Moto Guzzi V100 Mandello S (2023)

V100, prelomovú novinku talianskej Moto Guzzi, sme mali požičanú na celú sezónu 2023. Za ten čas sme na nej nalietali 6 000 km; absolvovali sme zábeh, prvý servis, kopec výjazdov...

slider

Test BMW S 1000 RR (2023)

Predsa len sa mi pošťastilo a dostal som na test pre mnohých vysnívaný superbike BMW S 1000 RR. Zámerne som nenapísal môj vysnívaný, lebo môj trón superbikov je taktiež...

Zobrazujem články 451 až 465 z cekového počtu: 482.

22.11.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 35273 [Testy a predstavenia - Test]

-

Test moto zámku Master Lock

Na trhu je množstvo moto zámkov, ktoré majú zabezpečiť, aby Vaša motorka na Vás počkala tam, kde ju zaparkujete. Keďže vyskočili pochybnosti o ich užitočnosti rozhodli sme sa jeden z nich overiť.

 

11.11.2005 - Peter Fischer Čitatelia: 19348 [Testy a predstavenia - Test]

-

Test BMW HP2

Ako u BMW býva dobrým zvykom, každá novinka musí prísť na svetlo sveta s niečím nevídaným–neslýchaným. Tentoraz zobrali tisícdvestovkový boxer z GS, omotali ho rúrkovým rámom, dopredu dali obrátenú vidlicu, dozadu pokrokovú tlmiacu jednotku s Paraleverom, nazvali to HP2 a povedali, že je to do terénu...

 

08.11.2005 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 12425 [Testy a predstavenia - Test]

-

Honda SCV 100 Lead - Mejd in India

Toto leto som dostal skvelú ponuku vziať do "opatery" skútra. Keďže som bol v tom čase bez motorky, neváhal som a ponuku som prijal.

 

12.10.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 14829 [Testy a predstavenia - Test]

-

Systém mazania reťaze CLS200µ - Skúsenosti

Počas sezóny som mal k dispozícii systém mazania reťaze CLS200µ, ktorý bol namontovaný na motocykli HONDA CBR 1000F. S týmto systémom som na motocykli najazdil takmer 10000 km a overil som jeho schopnosti v praxi.

 

04.10.2005 - TTom Čitatelia: 23064 [Testy a predstavenia - Test]

-

MINITEST HONDA FORZA NSS 250X (MF08)

Tiež som hovoril že skúter nie je motorka. Už to netvrdím dávno.

 

12.08.2005 - Peter Fischer Čitatelia: 52967 [Testy a predstavenia - Test]

-

Test Honda CBF 600 S

Tento sympatický stroj Honda predstavila ako novinku pre rok 2004. Nízka cena a vysoká úžitková hodnota mu predpovedali dobrý predaj, ktorý sa na európskom trhu potvrdil.

 

26.05.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 32688 [Testy a predstavenia - Test]

-

Test Beta Alp 4.0 2005

Kožená kombinéza ostáva doma, k reči sa dnes dostane textil. Najbližšie dni sa prechodne stanem pánom endurka Beta Alp 4.0. O svoje skúsenosti s ním sa s Vami rád podelím.

 

23.03.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 20440 [Testy a predstavenia - Test]

-

Systém mazania reťaze CLS 200µ - Montáž

Firma Touranbike z Popradu nám zapožičala na dlhodobý test systém mazania reťaze CLS 200µ, ktorý nedávno predstavila na našom trhu. Systém bude po celu sezónu 2005 namontovaný na motocykli Honda CBR 1000F a tak budeme mať dostatok času ho kvalitne preveriť.

 

11.10.2004 - slave Čitatelia: 25938 [Testy a predstavenia - Test]

-

Pre tých čo sa rozhodujú o kúpe číňana...

Takže zoznámte sa s týmto "čudom"
Hold musím tu napísať pár teplých slov pretože mi to nedá. Bol som majiteľom jedneho tohoto vozítka a musím Vás trocha vystríhať ... znelo to vsetko úžasne a ja som hneď zofort potreboval transport tak som to kúpil. Obstarávacia cena 36000,- skk. Za necelé dva mesiace som najazdil skoro 3 000 km kým som ho nepredal :) takže tu sú moje "prvotné" postrehy.

 

03.08.2004 - TTom Čitatelia: 25567 [Testy a predstavenia - Test]

-

MINITEST HONDA JAZZ NSS 250 (MF07)

Nárast zdvihových objemov je všadeprítomný ako vplyv nadnárodných spoločností. Nafúknuté skútrové päťdesiatky tváriace sa megabrutálne poväčšine len tak prudko vyzerajú. Iná reč sú už vyššie kubatúry.

 

27.07.2004 - TTom Čitatelia: 49244 [Testy a predstavenia - Test]

-

MINITEST HONDA CBF 500 (PC39)

Už som tu predstavil dvojvalce na rôzne spôsoby. Dnešné menu: radový

 

22.07.2004 - jjaro Čitatelia: 21200 [Testy a predstavenia - Test]

-

Honda VFR 800 r.v. 2004

Do 7000 otáčok kultivovaný cesťák, nad 7000 otáčok rozbesnená divá sviňa.

 

13.07.2004 - r.gs Čitatelia: 13779 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]

-

Přetopený Hikari expres - Honda STX 1300

Obří třináctistovka se srdnatě položila do dlouhé a táhlé zatáčky kdesi v okolí Dukovan. Bohužel nebyla tak táhlá, jak to na první pohled vypadalo a zvolený rádius se při rychlosti 180 km/h ukázal přeci jen trochu optimistický. Stačí ale jen pozměnit tlak na řídítkách a mašina poslušně utahuje oblouk, bohužel ovšem také pokládá vnitřní stupačku na asfalt. Hlasitý drnčivý zvuk, zpocené ruce spolujezdkyně a můj tep kdesi kolem 120-ti jsou ale jediné nepříjemné projevy poměrně brutálního průjezdu. STX 1300 je výborný stroj a jen tak něco ho z míry nevyvede.

 

07.07.2004 - jjaro Čitatelia: 24769 [Testy a predstavenia - Test]

-

Honda Trans-Alp 650 r.v.2002

Prečo stojí táto motorka viac ako papierovo výkonnejšie naháče ?

 

01.07.2004 - Cendina Čitatelia: 21553 [Testy a predstavenia - Test]

-

Suzuki GSF 600 N Bandit

Říkám ji Beruška, Brouček, lásko a miláčku, většinou podle počtu vypitého fernetu. Občas o ní mluvím jako o raketě země – příkop – země, to když zcela náhodou s očima na vrch přilby projedu nějakou zatáčku tak že si toho i okolí všimne a pochvalně zamručí, nebo „pojízdnej tank“ holt se s ní musím otočit před obecenstvem a to pak neváží těch svých 220 kg ale rovnou 3 tuny. Někdy od ní utíkám s pohrdavým výrazem ve tváři a na rtech cosi o vracích, vehiklech a křápech. Faktem je, že tenhle strojek je takovej levnej splašenej gauč.

 

| 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |

yamaha_tour-side-05-2025

A-day-2025-side

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »