ISSN 1336-6491 | Online: 1122 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31644
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18495)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13149)

Články - Testy a predstavenia - Predstavujeme

Zobrazujem články 121 až 135 z cekového počtu: 231.

06.03.2013 - Vlcko Čitatelia: 4771 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Znovuzrodenie: Wakan Motorcycles sa vracia s novým menom

Písal sa rok 2006 a malý francúzsky výrobca Wakan Motorcycles predstavil svoj prvý model Wakan 1640.

 

12.11.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 6423 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

„Blog“ Projekt z cesty do terénu - MX trať Moravský sv. Ján

Po chvíľkovej prestávke zapríčinenou chorobou som sa konečne dostal na motorku a navštívil som ďalšiu trať. Relatívne čerstvo vybudovanú pieskovú trať v Moravskom Svätom Jáne.

 

09.10.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 7506 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Liquid Image - kamera v motokrosových okuliaroch

Kamera v okuliaroch? To by mohla byť dosť praktická vec. Nepotrebujete žiadne drobnosti okolo, nepotrebujete hľadať vhodné umiestnenie. Stačí si nasadiť okuliare a o všetko ostatné už je postarané.

 

26.09.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 6969 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

„Blog“ Projekt z cesty do terénu - MX trať Dubňany

A tak som si povedal, trocha aj na základe vašich popudov, že pojazdím viaceré trate v mojom blízkom aj ďalekom okolí a pekne vám sem s toho vždy dám video a krátky opis.

 

05.09.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 3722 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Trailer KTM OFFROAD MY 2013

Pred chvíľkou sme sa vrátili z Vranovského žlebu, kde pre nás KTM CEE usporiadala predstavovačku OFFROAD modelov, na rok 2013.

 

26.06.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 5150 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Husqvarna 2013 – krátka predstavovačka

Spoločnosť motocorse nás pozvala do talianska na predstavovačku nových terénnych modelov Husqvarna. Nedá mi a aspoň v krátkosti sem pridám jeden kratučký článok.

 

26.05.2012 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 10476 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Video: Motokrosové novinky Kawasaki KX250F a KX450F 2013

Kawasaki predstavila inovovanú dvojicu motokrosových špeciálov KX250F a KX450F modelovej rady 2013. Čo nového pre milovníkov MX tratí Kawasaki prináša?

 

27.04.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 4657 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

„Blog“ Projekt z cesty do terénu – Sand Rally 2012

Tak už nám to vypuklo. Bláznenie v piesku s mastodontami.

 

25.04.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 4723 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

„Blog“ - Projekt z cesty do terénu – ako pokračujem

Po krátkej zimnej prestávke som opäť v stúpačkách a potreboval som zistiť, kam som sa dokázal posunúť a k čomu mi dopomohla aj suchá príprava vo fitku.

 

02.04.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 5052 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

„Blog“ - Projekt z cesty do terénu - prvý pád tejto sezóny a hneď aj druhý :-) plus bonus

V stredu som konečne po dlhšej prestávke znova pojazdil s Kafkou, omakal nové gumky a trochen sa aj vyrúbal. Vo štvrtok som bol znova a ako by to bolo, keby som nespadol...

 

29.03.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 5140 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

„Blog“ - Projekt z cesty do terénu – Novinka v projekte a 1. tréning

Pani zima zdá sa konečne odišla a zas nám dala na nejaký čas pokoj. Ani sme sa nenazdali a aj naša domovská trať je už suchučká a pripravená na trénovanie. V nových papučkách sme teda vyrazili na prvý tréning.

 

29.02.2012 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 9047 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

MV Agusta prehliadka továrne kde vznikajú skvosty a povozeníčko v sedle Brutale 1090 RR a F4-RR

Kto by odmietol ponuku inportéra ísť sa pozrieť do talianska, do továrne, do showroomu, odviesť sa na dvoch mašinkách a ešte k tomu keď sa jedná o MV Agustu? Asi nikto, kto má rád motorky nie preto že „módny doplnok“ ale preto, že „som motorkár“. To som nemohol odmietnuť ani ja!

 

09.02.2012 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 13065 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Predstavujeme: HARLEY-DAVIDSON® SOFTAIL® SLIM™ - čistý custom zo starej školy

Odstrojený, štíhly, minimum chrómu a s retro detailmi

 

06.02.2012 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 13565 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Predstavujeme HARLEY-DAVIDSON® XL1200V Sportster SEVENTY TWO™ 2012 - v štíhlom štýle

Harley-Davidson 72 je stroj snov, Sportster na výlete do dôb, kedy chalani jazdili na bikoch typu Sting-Ray a veľkí frajeri parkovali choppery v rade na chodníku.

 

31.01.2012 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 7192 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

-

Keď niet blata postačí aj sneh

Niektorí v taký čas doma srkajú horúce kakao, iní sa lyžujú. Málokto vytiahne von motorku. V blate sa jazdí perfektne, ale čo ak nasneží? Chcelo by to hroty v kolesách, no sranda je aj bez nich!

 

| 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |

Kawasaki Good Times Tour

Vespa

HD-side-06-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »