Anketa:
Články - Najnovšie Články
- Novinky
- Testy a predstavenia
- Mototuristika
- Šport
- História
- Vaše stroje
- Technika
- Bleskovky
- Najnovšie Články
- Ostatné Články
Zobrazujem články 7936 až 7950 z cekového počtu: 8724.
24.10.2005 - caferacer175 Čitatelia: 51520 [Vaše stroje - Moja úprava]

ČZ 175/477 (1969) Café Racer
Chcem vám predstaviť svoj motocykel ČZ 175/477 Oilmaster, rok
výroby 1969. Hoci mám 19 rokov, som priaznivcom starých zavodných
motocyklov a štýlu café racer. Svoj motocykel som si chcel upraviť v
podobnom duchu.
24.10.2005 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 18874 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Honda DN-01 - plnoautomatická "zbraň"
Ako je všeobecne známe, "japončíci" holdujú filmom žánru sci-fi, ktoré do istej miery ovplyvňujú aj ich myslenie a nápady. Na 39. Tokyo Motor Show to dali patrične najavo. Honda tu predstavila jednu zo svojich štúdií športovo-relaxačného vozítka s označením DN-01.
22.10.2005 - egres2 Čitatelia: 46693 [História]

Ako to bolo alebo jazdil som cestné závody s Balážom...
Píše sa rok 1973. Sedím na pinčlovi, z ktorého som zhodil parabolu, plechy, sedadlo a predný blatník. Na nádrži pod zadkom mám kus molitanu. Na hlave požičanú prilbu (Fero povedal, že zabiť sa môžem, ale prilbu nesmiem ani poškriabať), na rukách zvaračské rukavice a na sebe monterkovú kombinézu na chrbte s nápisom UOP shadow a ELF tyrel, nastriekané sprayom cez šablónu z výkresu.
21.10.2005 - egres Čitatelia: 27688 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moja Yamaha YBR 125
Motorka? Zabudni! A okrem toho nemáš ešte vodičák a Babeta ti na lietanie po dedine stačí. Častá diskusia v poslednom roku medzi mnou a otcom od mojej šestnásky...
20.10.2005 - strive Čitatelia: 23740 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moje enduro SUZUKI DRZ 400S 2000
Niekedy v lete roku 2003 som kdesi čítal článok o delení motorkárov na jazdcov a očumovačov. Keďže som mal silnú túžbu zaradiť sa k jazdcom, tak som sa rozhodol kúpiť si takýto stroj, o ktorom by som vám teraz rád napísal zopár riadkov.
19.10.2005 - janoxl Čitatelia: 10242 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Naše prvé Alpy 29. 6. - 2. 7. 2005
Aj tento výlet, ako väčšina iných, vznikol pri dlhých zimných večeroch, pri listovaní v starých číslach moto-časopisov. GG (Grossglockner), to je v motorkárskej terminológii niečo ako pútnické miesto. Tak prečo by sme ho mali mi vynechať.
18.10.2005 - Peter Fischer Čitatelia: 32825 [Mototuristika - Slovensko - Výlet]

Sever, východ, západ, juh...
V sezóne 2005 sa mi podarilo navštíviť štyri najodľahlejšie body Slovenska.
17.10.2005 - Ivan Ifk0 Kuzevič Čitatelia: 20389 [Šport - Enduro]

Country Cross Družstevná pri Hornáde - 23.10.2005
Pozvánka na Country Cross Družstevná pri Hornáde.
12.10.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 14878 [Testy a predstavenia - Test]

Systém mazania reťaze CLS200µ - Skúsenosti
Počas sezóny som mal k dispozícii systém mazania reťaze CLS200µ, ktorý bol namontovaný na motocykli HONDA CBR 1000F. S týmto systémom som na motocykli najazdil takmer 10000 km a overil som jeho schopnosti v praxi.
11.10.2005 - MajoKE Čitatelia: 14035 Strany: 2 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]

Ukrajina - naozaj iné, jednoducho fantázia...
„Cigarety máš?“ “Nefajčím.“ „Alkohol?“ „Nie, ďakujem pijem víno.“ Bol som trošku arogantný, aj pretože vojačik na ukrajinskej strane rozhodol sa mi tykať. Taktiež je možné, že v 34 rokoch som mladík, alebo ich jazyk nepozná vykanie. Ale, aby som nebol hrdina bolo to spiatočnej ceste a skutočne som mal všetko v poriadku, teda aspoň som si to myslel.
09.10.2005 - ratownik Čitatelia: 24817 [Vaše stroje - Moja motorka]

Čínsky stíhač v meste JL125T-13B
Takmer rok som zháňal informácie o výrobe a kvalite čínskych skútrov, pýtal som sa ľudí, ktorí vlastnia tento motocykel, porovnával a skúšal som rôzne modely a značky až som nakoniec dospel k názoru, že skutočne Čína nevyrába najkvalitnejšie skútre.
07.10.2005 - Vadim Čitatelia: 16360 [Technika - Dobré Rady]

Poradíme, pomôžeme: 16. časť: Dobré účty robia dobrých priateľov
Opäť nastal čas na pravidelnú zdravotnú prehliadku tvojho miláčika. Možno niečo horšie – ochorel ti, alebo sa dokonca zranil. Máš niekoľko možností, ako sa o neho postarať: Samoliečiteľstvo, miestny šaman, alebo nemocnica. Ak si sa rozhodol pre tretiu možnosť, tak sa ti pokúsim poradiť ako postupovať, aby si po odchode z „nemocnice“ mal úsmev na tvári aj bez Cosmodisku.
04.10.2005 - TTom Čitatelia: 23122 [Testy a predstavenia - Test]

MINITEST HONDA FORZA NSS 250X (MF08)
Tiež som hovoril že skúter nie je motorka. Už to netvrdím dávno.
03.10.2005 - Ivan Ifk0 Kuzevič Čitatelia: 18115 [Novinky - Oznam]

Ako neplatiť PZP po celý rok, alebo nech žije Byrokracia a štátni zamestnanci
Toto je približný návod čo a ako, aj s mojim príbehom ako som to všetko pozisťoval. Ak sa vám to celé nechce čítať, tak skočte na koniec, tam to bude zhrnuté.
30.09.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 11735 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Suzuki Katana je spať
Legendárna Suzuki Katana sa vracia – ako šesťvalec so zdvihovým objemom 1100 ccm a predpokladaným výkonom okolo 180 koní. Zatiaľ však iba ako štúdia...
Predchádzajúce | 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 | Nasledujúce

Vaše najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!