Anketa:
Články - Testy a predstavenia
Zobrazujem články 886 až 900 z cekového počtu: 945.
27.01.2006 - Peter Fischer Čitatelia: 45834 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]
Test moto zámkov Master Lock – jeden zo štyroch otvorený
Ako bolo dohodnuté koncom novembra minulého roka, dnes sa uskutočnil dlho očakávaný test zámkov značky Master Lock.
22.11.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 36338 [Testy a predstavenia - Test]
Test moto zámku Master Lock
Na trhu je množstvo moto zámkov, ktoré majú zabezpečiť, aby Vaša motorka na Vás počkala tam, kde ju zaparkujete. Keďže vyskočili pochybnosti o ich užitočnosti rozhodli sme sa jeden z nich overiť.
11.11.2005 - Peter Fischer Čitatelia: 19959 [Testy a predstavenia - Test]
Test BMW HP2
Ako u BMW býva dobrým zvykom, každá novinka musí prísť na svetlo sveta s niečím nevídaným–neslýchaným. Tentoraz zobrali tisícdvestovkový boxer z GS, omotali ho rúrkovým rámom, dopredu dali obrátenú vidlicu, dozadu pokrokovú tlmiacu jednotku s Paraleverom, nazvali to HP2 a povedali, že je to do terénu...
08.11.2005 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 12547 [Testy a predstavenia - Test]
Honda SCV 100 Lead - Mejd in India
Toto leto som dostal skvelú ponuku vziať do "opatery" skútra. Keďže som bol v tom čase bez motorky, neváhal som a ponuku som prijal.
01.11.2005 - AcHeRoN Čitatelia: 31202 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Novinky v triede cruiser/custom - Suzuki Boulevard a Triumph Rocket III
Najväčšia motorka od Suzuki Boulevard M109R a raketa od Triumphu má nového brata - Triumph Rocket III Classic.
24.10.2005 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 18995 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Honda DN-01 - plnoautomatická "zbraň"
Ako je všeobecne známe, "japončíci" holdujú filmom žánru sci-fi, ktoré do istej miery ovplyvňujú aj ich myslenie a nápady. Na 39. Tokyo Motor Show to dali patrične najavo. Honda tu predstavila jednu zo svojich štúdií športovo-relaxačného vozítka s označením DN-01.
12.10.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 14976 [Testy a predstavenia - Test]
Systém mazania reťaze CLS200µ - Skúsenosti
Počas sezóny som mal k dispozícii systém mazania reťaze CLS200µ, ktorý bol namontovaný na motocykli HONDA CBR 1000F. S týmto systémom som na motocykli najazdil takmer 10000 km a overil som jeho schopnosti v praxi.
04.10.2005 - TTom Čitatelia: 23257 [Testy a predstavenia - Test]
MINITEST HONDA FORZA NSS 250X (MF08)
Tiež som hovoril že skúter nie je motorka. Už to netvrdím dávno.
30.09.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 11839 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Suzuki Katana je spať
Legendárna Suzuki Katana sa vracia – ako šesťvalec so zdvihovým objemom 1100 ccm a predpokladaným výkonom okolo 180 koní. Zatiaľ však iba ako štúdia...
12.08.2005 - Peter Fischer Čitatelia: 53513 [Testy a predstavenia - Test]
Test Honda CBF 600 S
Tento sympatický stroj Honda predstavila ako novinku pre rok 2004. Nízka cena a vysoká úžitková hodnota mu predpovedali dobrý predaj, ktorý sa na európskom trhu potvrdil.
12.07.2005 - AcHeRoN Čitatelia: 13908 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Nová vlajková loď od Yamahy – Star Roadliner
Pre rok 2006 pripravila Yamaha novú vlajkovú loď Roadliner, ktorá pripomína časy dávnej éry, má silný motor do V a prichádza aj vo verzii touring, ktorá sa volá Stratoliner.
28.06.2005 - jules Čitatelia: 20883 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Yamaha YZF R1 2003 Masteracing Slovakia
Mamina mi vždy hovorila len pomaly Janko pomaly...
Ale deti sú už také. Prečo by sme im zakazovali to čo sa im páči, a z čoho majú radosť. Takže
teraz je mi 34 a deťom radosť nekazím a som rád, že ich tento šport baví hlavne prostredníctvom TV. Nemusím sa báť, že by ich to lákalo ako mňa. Dobre vedia, že naša diagnóza sa ťažko lieči a že nesie aj isté riziká sem tam odrené alebo polámané končatiny, prípadne aj nahnevané priateľky a v niektorých prípadoch aj manželky.
Ale čo už, vývoj je už taký....
26.05.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 32936 [Testy a predstavenia - Test]
Test Beta Alp 4.0 2005
Kožená kombinéza ostáva doma, k reči sa dnes dostane textil. Najbližšie dni sa prechodne stanem pánom endurka Beta Alp 4.0. O svoje skúsenosti s ním sa s Vami rád podelím.
25.04.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 22192 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]
Detský cestný motocykel LUPO 50
Redakcia motoride.sk podporuje rozvoj motošportu na Slovensku a preto Vám predstavujeme detský cestný motocykel LUPO 50, na ktorom to môžu klopiť na koleno už aj deti od 6 rokov...
23.03.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 20699 [Testy a predstavenia - Test]
Systém mazania reťaze CLS 200µ - Montáž
Firma Touranbike z Popradu nám zapožičala na dlhodobý test systém mazania reťaze CLS 200µ, ktorý nedávno predstavila na našom trhu. Systém bude po celu sezónu 2005 namontovaný na motocykli Honda CBR 1000F a tak budeme mať dostatok času ho kvalitne preveriť.
Predchádzajúce | 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 | Nasledujúce
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



















