Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11201)

Články - Mototuristika

Od Jamesa Bonda po Harryho Pottera - ŠKÓTSKO 2024

Zhrniem letný moto výlet Škótskom, ostrovom Skye a ostrovom Man.

Nultý trip nádejného dobrodruha

Počas celého tripu som mal v hlave myšlienku, že o tom musím napísať cestopis. Akosi to tomu “Motorajdu” dlžím za tie všetky informácie, ktoré som tu od roku 2011 načerpal....

Report: 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024

Vyhodnotenie pretekov a najvzdialenejšieho najmladšieho a najstaršieho účastníka - Preteky Medveďov: Preteky Medveďov 2024 - 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024 Kategória open: 1. Ján Jaško 2. Martin Dobiš 3. Martin Kollárik Preteky medveďov kategória open - Report: 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024 Kategória veterán moto: Preteky Medveďov 2024 - 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024 ...

Cesta okolo Ruska za 80 dní

Ty si chcel dať Magadan a ani si mi o tom nepovedal? Takže ty si tam chcel ísť sám bezo mňa? Začiatkom leta vyrážame! Ďalší pokus musí byť úspešný. No a zrazu som mal...

Rýchlovka Nórskom

Nechcem písať celý cestopis, tých je netom iste veľa, zhrniem len moje základné postrehy.

7. Stretko ľadových medveďov 4. 2. 2023, Brezno

Po dvojročnej nútenej prestávka sa znovu v Brezne uvidíme...

Irán - legendy a skutočnosť

Návšteva Iránu je nevyhnutnosť alebo splnený sen alebo dobrodružstvo. Osobne som presvedčený, že pre mňa to bolo všetko v jednom. Stáva sa, že po úspešnom tripe do danej...

St. Tropez na Vespe cez Alpy

Myšlienka vznikla ešte v roku 2019, spoznať Alpy trochu lepšie, keďže z východu to nie je až tak na skok. Dobyť pre mňa osobne bájne Stelvio sa mi nepodarilo v 2019, keďže...

Denník stroskotanca

Ty este interes moj motorka? Ja ano predat ty!

Nebyť tejto, na prvý pohľad nie celkom zrozumiteľnej vety, asi ani tento text nevznikne. No na túto vetu som čakal veľmi dlho...

Zobrazujem články 826 až 840 z cekového počtu: 1198.

03.09.2007 - campa Čitatelia: 9028 [Mototuristika - Európa - Výlet]

Cez kostlivca až do pekelných dolov...

Bol to ťažký týždeň. Vždy je ten trpiteľ (Bob a ja), čo všetko zvoláva a organizuje. Aj keď som mal jasnú predstavu, zhola som naozaj nemal tušák, do čoho ideme. Pár info o Kostnici a Pekelných Doloch bolo na webe, no viac infa som nezískal ani po brúsení českých motorkárskych stránok.

30.08.2007 - Chumo Čitatelia: 10515 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Po cestičkách Trollov - Nórsko 2007

Nórsko a jeho príroda. To bola „oblasť záujmu“, o ktorej som toľko prečítal. Plánovanie nezlyhalo, takže odjazd stanovený na 29. júna vyšiel. Mierny strach z dlhej a náročnej cesty trochu vylepšilo očakávanie a predstavy. Pripravení a vybalení skoro dôkladne sa vydávame na expedíciu po Trollích stopách...

28.08.2007 - Beal Čitatelia: 13525 Strany: 3 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Výlet masochistov alebo 4000 kilometrov bičíkovania

Cesta poctivo naplánovaná. Náš čas sa blíži. Keď tu zrazu nejaký smrad hádže do našej schránky pohľadnicu za dvanásťtisíc korún od SPP. Hm, drahá spomienka na zimu.

27.08.2007 - Diger Čitatelia: 8864 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Výlet]

Dážď alebo cesta do Štiavnice

Nedeľa ráno, pod mrakom, padajúce kvapky, mokrý asfalt a my.

27.08.2007 - Tomahawk Čitatelia: 10659 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]

5. Live weekend zraz, Osrblie 2007

Celý týždeň bola horúčava a nepovolila ani v piatok pred cestou. Od rána bolo neznesiteľne dusno a celá cesta bola ako v plameňoch. Ani ochladenie z 37 oC na 34 oC rýchlou jazdou neosviežilo. Uvoľnenie nastalo pri príchode na Osrblie búrkou a mokro vydržalo až do večera. Spočiatku to ani nevyzeralo na veľkú účasť, ale k večeru sa to už začalo zapĺňať.

22.08.2007 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 10411 [Mototuristika - Stredné Slovensko - Moto-akcia]

6. Stretnutie Motoride-ákov alebo upršaný Motoride Tour 2007

Päť rokov počasie stretnutiu priaznivcov motoride.sk prialo. Nemohlo to byť však naveky a na 6. stretko do Tatier neprišiel suchou nohou nikto, pretože dážď striedavo padal v každej časti Slovenska.

21.08.2007 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 10051 [Mototuristika - Východné Slovensko - Moto-akcia]

20 km ku šťastiu alebo Motorkári navštívili výnimočné deti II

Ak by sa ma dnes niekto opýtal, čo potrebuje človek k tomu aby bol šťastný, odpovedal by som asi:“20 kilometrov.“ Určite to mnohým z vás nedáva zmysel, ale ak si tento článok prečítate do konca, tak isto pochopíte.

20.08.2007 - Hospoder Čitatelia: 6159 [Mototuristika - Západné Slovensko - Moto-akcia]

Jawa zraz 2007

2. ročník neoficiálneho Jawa zrazu je za nami.

15.08.2007 - TonyCBF Čitatelia: 5547 [Mototuristika - Slovensko - Výlet]

700 míľ slovenských

Nápad ísť na cestu okolo Slovenska vznikol minulú sezónu na jeseň. Potom sa tak trochu na to pozabudlo, ale toto leto sme si osviežili spomienky a dohodli sa, že ideme do toho.

12.08.2007 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 8626 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]

Juhom východného Slovenska

Na tento výlet som sa tesil už pred prázdninami, no nejako mi nikdy nevyšiel čas.

10.08.2007 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 4724 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

Ducati Hypermotard a Sportclassic

Alebo Hypoš je vlastňe Ona a Sport je Caférejsr jak vyšitý!

08.08.2007 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 4112 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

Tenkrát poprvé

Konečne je to tu! Konečne som sa dočkal toho dňa, kedy sa aj mne podarilo ísť na akciu organizovanú tímom DUCATI Slovakia.

07.08.2007 - campa Čitatelia: 8067 [Mototuristika - Slovensko - Výlet]

Kokava 2007

Tretí ročník alebo inak povedané – voľné pokračovanie jedného dobrého dňa sa dialo 28. 7. 2007.

06.08.2007 - BAKE Čitatelia: 5185 [Mototuristika - Slovensko - Výlet]

Cesta na koniec Slovenska

Inšpirovaný reláciou o pohraničných oblastiach som sa rozhodol uskutočniť cestu z BA do poslednej východnej osady s názvom Nová Sedlica, ktorá leží neďaleko trojného bodu PL, SK ,UK hranice.

01.08.2007 - MajoKE Čitatelia: 16476 Strany: 3 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Marseille a Provensálsko

Ak chceš byť v severnej Afrike a ostať v EÚ, choď do Marseille, presnejšie do centra mesta, starého prístavu (Vieux Port).

| 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 |

Harley-Davidson

Pridal:
Moja žena ochabila na ladničke odkaz. NFUNGUJE TO!Idzem nazad ku maceri. Otvorim ladničku,švetlo švici,pivo žimne. Nerozumim o čim hutorela