ISSN 1336-6491 | Online: 2077 | Redakcia

Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 40% (11201)

Články - Mototuristika

Od Jamesa Bonda po Harryho Pottera - ŠKÓTSKO 2024

Zhrniem letný moto výlet Škótskom, ostrovom Skye a ostrovom Man.

Nultý trip nádejného dobrodruha

Počas celého tripu som mal v hlave myšlienku, že o tom musím napísať cestopis. Akosi to tomu “Motorajdu” dlžím za tie všetky informácie, ktoré som tu od roku 2011 načerpal....

Report: 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024

Vyhodnotenie pretekov a najvzdialenejšieho najmladšieho a najstaršieho účastníka - Preteky Medveďov: Preteky Medveďov 2024 - 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024 Kategória open: 1. Ján Jaško 2. Martin Dobiš 3. Martin Kollárik Preteky medveďov kategória open - Report: 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024 Kategória veterán moto: Preteky Medveďov 2024 - 8. Stretko ľadových medveďov 10. - 11. 2. 2024 ...

Cesta okolo Ruska za 80 dní

Ty si chcel dať Magadan a ani si mi o tom nepovedal? Takže ty si tam chcel ísť sám bezo mňa? Začiatkom leta vyrážame! Ďalší pokus musí byť úspešný. No a zrazu som mal...

Rýchlovka Nórskom

Nechcem písať celý cestopis, tých je netom iste veľa, zhrniem len moje základné postrehy.

7. Stretko ľadových medveďov 4. 2. 2023, Brezno

Po dvojročnej nútenej prestávka sa znovu v Brezne uvidíme...

Irán - legendy a skutočnosť

Návšteva Iránu je nevyhnutnosť alebo splnený sen alebo dobrodružstvo. Osobne som presvedčený, že pre mňa to bolo všetko v jednom. Stáva sa, že po úspešnom tripe do danej...

St. Tropez na Vespe cez Alpy

Myšlienka vznikla ešte v roku 2019, spoznať Alpy trochu lepšie, keďže z východu to nie je až tak na skok. Dobyť pre mňa osobne bájne Stelvio sa mi nepodarilo v 2019, keďže...

Denník stroskotanca

Ty este interes moj motorka? Ja ano predat ty!

Nebyť tejto, na prvý pohľad nie celkom zrozumiteľnej vety, asi ani tento text nevznikne. No na túto vetu som čakal veľmi dlho...

Zobrazujem články 1111 až 1125 z cekového počtu: 1198.

14.03.2004 - majkro Čitatelia: 8584 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

IMOT 2004 Mníchov

Zopár fotiek z výstavy IMOT 2004 v Mníchove

14.03.2004 - Vadim Čitatelia: 13751 Strany: 8 [Mototuristika - Amerika - Cestopis]

Iná Amerika, iný svet

Chcel som vidieť Ameriku. Tú Ameriku, ktorá určuje, aké filmy pôjdu v kinách celého sveta. Tú, ktorá nám oznámi, kde je nejaký ten diktátor navyše, kde sa bude hrať aká muzika, čo budeme fajčiť a ktorá whiskey a Cola má image a ktorá nemá...

13.03.2004 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 8233 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]

Košičania otvorili sezónu

Tohto roku sa zime nejako nechcelo odísť a tak sa tento víkend Košičania rozhodli, že ju presvedčia...

11.03.2004 - Vadim Čitatelia: 10319 [Mototuristika - Európa - Moto-akcia]

ELEFANTENTREFFEN 2002

Milí moji motorajďáci. Zazdalo sa mi, že vás zaujíma, čo sa to vlastne deje každý rok na prelome januára a februára v Bavorskom lese. Keďže reportáž z tohtoročného Elefantu už asi na Motoride neuvidíte a printové média všetci nečítate, tak som sa nechal jedným „tajným združením“ inšpirovať a ponúkam vám moju reportáž spred dvoch rokov, ktorá bola uverejnená v Motomagazíne č.2/2002.

11.03.2004 - Zeno Čitatelia: 13063 Strany: 5 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Tunis 2003, cieľ Sahara

Ja som vedel, že do tej krčmy nemám chodiť, odjakživa mi to doma vštepovali, ale ja nie. Po zime strávenej nad mapou Európy a blízkeho okolia to tam ani inak dopadnúť nemohlo. Zimný absťák preliaty niekoľkými pivami nad Pepovými fotkami z Tunisu viedol k jednoznačnému záveru, kam pôjdeme....

02.03.2004 - zeze Čitatelia: 13768 Strany: 4 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Rýchlovka Východné Alpy – Júl 2003

Tak zas prišla sezóna, tento rok dokonca veľmi teplá (čo mne osobne príliš nesedí), a s ňou obavy, či sa okrem brkania po tuzemskom asfalte „zadarí“ aj voľáky zátačkový výjazd...

03.02.2004 - vlado Čitatelia: 4282 [Mototuristika - Západné Slovensko - Moto-akcia]

2. Zimný motozraz

Ukončite motorkársky spánok a začnite sezónu 2004 skôr!
Vytiahnite zo spální svoje milenky, ktoré , ako veríme, ste leštili pravidelne celé dlhé zimné večery, natankujte, naštartujte a prídite sa zabaviť a pokecať si ...

27.10.2003 - Francuz Čitatelia: 24865 Strany: 4 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Rumunsko 2003

Keď som v zime narazil na nete na článok jedného Pražáka o jeho cestách po Rumunsku, bolo rozhodnuté. Letná dovolenka na motorke bude do Rumunska.

22.10.2003 - rootan Čitatelia: 5627 [Mototuristika - Východné Slovensko - Výlet]

Bagrovisko a Kojšovka

Pár foto z našich výletov na bagrovisku a na kojšovej holi zo septembra 2003.

09.10.2003 - Peter Fischer Čitatelia: 16184 [Mototuristika - Európa - Výlet]

Krátka správa o návšteve Osvienčima (PL)

Ako je u nás dobrým zvykom, počas sviatkov 29. 8. – 1. 9. sa s Gabikou znova vyberáme do Tatier, veľmi to obľúbenej našej destinácie. Minulý rok sme si pobyt spestrili výletom do soľných baní v poľskej Wieliczke, tento rok padla voľba na Osvienčim – mestečko, pri ktorom Nemci počas druhej svetovej vojny vybudovali jeden z najväčších koncentračných táborov. Ako inak, ideme na našej Honde CB 500 ’96.

30.09.2003 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 29701 Strany: 11 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Dolomity a Jadran, na toto som čakal...

Túto cestu som plánoval vlastne odvtedy, čo som si kúpil prvú motorku. V časopisoch a na internete som sledoval cestopisy ľudí čo tieto končiny navštívili a bol som rozhodnutý. Tam musím ísť. Po troch rokoch som sa dočkal, a stálo to zato...

30.09.2003 - Pa3ck Čitatelia: 11976 [Mototuristika - Západné Slovensko - Cestopis]

Bratislava (SK) - Žaborič (HR), 17.9.2003 - 21.9.2003

Bratislava, Mikulov, Wien, Graz, Maribor, Zagreb, Karlovac, Senj, Šibeník, Žaborič

26.09.2003 - sita Čitatelia: 5095 [Mototuristika - Moto-akcia]

Pozvánka na "Last Bikers Ride"

"Last Bikers Ride" - Jahodník 26. - 28. 9.

08.09.2003 - rumpel Čitatelia: 16638 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Predĺžený víkend v Chorvátsku

Trnava-Krk-Cres-Mali Lošinj-Pula-a späť

05.09.2003 - manana Čitatelia: 11630 Strany: 3 [Mototuristika - Európa - Cestopis]

Dovolenka Hvar, 23.8.-2.9.2003

Rakúsko-Taliansko-Slovinsko-Taliansko-Slovinsko-Chorvátsko/Hvar/-Maďarsko

| 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 |

Harley-Davidson

Pridal:
Moja žena ochabila na ladničke odkaz. NFUNGUJE TO!Idzem nazad ku maceri. Otvorim ladničku,švetlo švici,pivo žimne. Nerozumim o čim hutorela