Anketa:
Články - Vaše stroje - Moja motorka
Zobrazujem články 406 až 420 z cekového počtu: 608.
26.09.2005 - zahri Čitatelia: 23880 [Vaše stroje - Moja motorka]

Yamaha TZR 125 1994 alebo moja expriateľka
Prešiel týžden od predaja mojej teraz už bývalej TZRky, a tak som sa rozhodol napísať moje drobné postrehy týkajúce sa tejto krásky...
20.09.2005 - italofighter Čitatelia: 10687 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moja skvelá Yamaha XJ 600S
Po rokoch trápenia na jawách a upravených čudách konečne japonec.
11.09.2005 - Explorer Čitatelia: 24196 [Vaše stroje - Moja motorka]

Honda CBR 125 R
Tak som sa rozhodol napísať nejaký ten článok o stroji niekým uznávaným a niekým zase nie. Áno reč je o Honde CBR 125 R.
18.08.2005 - agressor Čitatelia: 33843 Strany: 2 [Vaše stroje - Moja motorka]

Yamaha Fazer 600 1999 – ako ho vnímam ja
O Fazerovi, model FZS 600 sa už popísalo veľa. Tento článok chce byť ale niečo celkom iné, nakoľko sa na túto motorku pozerám mojim kritickým zrakom, ktorý je ovplyvnený osobnými skúsenosťami s rôznymi motorkami. Tiež to chce byť protest proti článkom, rôznym porovnaniam a tvrdeniam kritikov, ktorí na požičaných strojoch jazdili týždeň alebo deň a pokúsim sa v ňom napísať aj fakty a názory, ktoré v bežných recenziách nenájdete.
16.08.2005 - Bubiiik Čitatelia: 18869 [Vaše stroje - Moja motorka]

Kawasaki GPX 750R Ninja
Konečne som sa odhodlal predstaviť ten delostroj, ktorý tvorí najkrajšiu časť...
31.07.2005 - johny99 Čitatelia: 31143 [Vaše stroje - Moja motorka]

Prestavba Jawy 350/638 na Jawu 640 Sport
Vždy som sníval o kapotovanej športovej motorke, ale mal som doma len Jawu, tak som začal po čase konať...
19.07.2005 - Tomahawk Čitatelia: 42648 [Vaše stroje - Moja motorka]

Yamaha Fazer FZ6 – 2 v 1
Tak som sa konečne dočkal a fungl novučičký Yamaha Fazer FZ6 mi hovorí: “Pane!”. Nebola to však jednoduchá záležitosť. Najdôležitejšie bolo rozhodnúť sa ČO to bude. Milujem naháče, a tak som v tomto nemal pochybnosti.
14.07.2005 - tlmic Čitatelia: 22432 [Vaše stroje - Moja motorka]

Nechcená Yamaha R-6
Prvý motocykel som kúpil vo veku keď som si pripisoval k môjmu veku štvrtý krížik, to je vek kedy mnohí končia, prípadne skončili. Začal som si plniť chlapčenský sen a motorky som menil ako ponožky (teda tie si mením trošku častejšie). Po predchádzajúcich štyroch motocykloch som pátral po nejakom peknom „ naked“ kúsku, ale na obzore nebolo nič čo by ma uchvátilo, a tak som na doporučenie známeho zakúpil v sezóne 2003 Yamahu YZF R-6 r.v. 2000.
13.07.2005 - Kmotr Čitatelia: 21682 [Vaše stroje - Moja motorka]

Yamaha XJ 600 N - môj prvý japonec
Netrvalo dlho a musel som dať svojej jawke zbohom...
07.07.2005 - ORTUT Čitatelia: 34637 [Vaše stroje - Moja motorka]

JAWA 350/639 Chopper
Kto povedal, že sa to nedá?
30.06.2005 - Cendina Čitatelia: 23627 [Vaše stroje - Moja motorka]

Suzuki GSXR 600 - Bóbika
Tak jo, neodolám. To je ta moje. Celá moje. Od přední brzdový destičky až po racingovou metzelleru šíře 180 vzádu. Rok výroby 97, celkem zachovalá s pořizovacími náklady : 94.000,- Kč.
28.06.2005 - tomxx Čitatelia: 34711 [Vaše stroje - Moja motorka]

Môj blatostroj - VOR EN503
Po dlhom sľubovaní Vám prinášam môj skromný, zaujatý a laický test závodného endurka VOR EN503. Niektorí bahnomili ma otravovali už týždeň po kúpe (január) nech niečo o nej napíšem. Ale ja som vyčkal, zoznámil sa a píšem až teraz!
20.06.2005 - Joker Čitatelia: 20424 [Vaše stroje - Moja motorka]

Suzuki GSX 600R – Moje žive šesťkilo II
Po dlhom zháňaní a rozhodovaní som sa rozhodol a zakúpil novy stroj, nový vysnívaný stroj Suzuki GSX 600R r.v. 2001.
17.05.2005 - MajoKE Čitatelia: 38529 Strany: 2 [Vaše stroje - Moja motorka]

KEEWAY Viva 125 - Bez predsudkov
Tento článok píšem, pretože sa domnievam, že to môže niekomu pomôcť pri rozhodovaní, či ušetrené peniaze stoja za to, alebo nie. Stalo sa mi skutočne veľakrát, že ma cudzí človek čakal pri skútri, keď som nakupoval. Hneď sa pýtal na skútrik a v tvári mal optimizmus, všetko nadšenie skončilo po vyslovení, že je to číňan. Chápem, nezazlievam. Takže 65.000Sk za KEEWAY Viva 125 - 4T , alebo 110.000Sk a viac za lepšie a technicky dokonalejšie skútre. Bavíme sa o štvortaktoch, vodou chladených.
03.05.2005 - Skarab Čitatelia: 39843 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moje Máša Yamaha DT125RE 1997
Tak jsem se rozhodl, že vám o ní něco povím....
Predchádzajúce | 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | Nasledujúce
Nové moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!