Anketa:
Články - Testy a predstavenia
Zobrazujem články 706 až 720 z cekového počtu: 941.
16.10.2009 - Feri Zubal - zeON Čitatelia: 19663 [Testy a predstavenia - Test]

Test jazdenky: Aprilia Tuareg 125 Wind – Minidakar každý deň.
To bude diskusia vo fóre, 2t má rád málokto a ešte k tomu o nej píše jej majiteľ. Sám som zvedavý na ohlasy ohľadom objektivity tohto článku. Ale poďme pekne k podstate a to k malej-veľkej Aprilii Tuareg 125 Wind.
15.10.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 17452 [Testy a predstavenia - Test]

Veľký alpský porovnávací test - 3. časť - Elitné dvojvalce
V predposlednej časti sa na zúbok pozrieme dvom najdrahším a najvýkonnejším motorkám z našej šestice. Dámy a páni, prichádzajú BMW R1200GS Adventure a KTM 990 SMT.
08.10.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 10260 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Nová Honda VFR1200F odhalená
Tááák a je to oficiálne! Po množstve zverejnených fotomontáží, niekoľkých špionážnych fotkách a odhadovaných technických špecifikáciach prichádzajú obrázky a údaje priamo z Hondy. DOPLNENÁ FOTOGALÉRIA!!!
08.10.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 23091 [Testy a predstavenia - Test]

Veľký alpský porovnávací test - 2. časť - Ľahké turistické intermezzo
V prvom článku porovnávania šestice strojov v Alpách si sa mohol dozvedieť viac o malých naháčoch. Teraz k nim pridávame dvojicu Honda XL700V Transalp a Suzuki DL650 V-Strom.
07.10.2009 - Peter Fischer Čitatelia: 20128 [Testy a predstavenia - Doplnky]

Test kamery GoPro Hero Wide
Nejaké testy kamier tu už boli, ale táto vyhráva na plnej čiare. Širokouhlým objektívom, funkciami, kvalitou fotiek, spracovaním a univerzálnosťou.
02.10.2009 - Cacao Čitatelia: 13410 [Testy a predstavenia - Test]

Každodenný spoločník do času aj nečasu - Kawasaki Versys
Kam zaradiť čudo s názvom Versys? Tento stroj nie je čistokrvný naháč, rovnako však nepatrí k extrémne pohodlným turistom. To, čo tento pracant dokáže, si môžeš prečítať ďalej...
01.10.2009 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 21273 [Testy a predstavenia - Test]

Veľký alpský porovnavací test - 1. časť - Úvod a naháče
Najmä leto je čas, kedy sa milióny ľudí sťahujú po celej planéte, aby videli tú-ktorú jej krásnu časť a pokochali svoje oči, užili si pár skvelých dní mimo domova a trochu sa zabavili. Na vypadnutie z mesta do rakúskych Álp sme si v redakcii vybrali šesticu rôznych strojov - BMW R1200GS Adventure, Honda XL700V Transalp, Kawasaki ER6-n, KTM 990 SM-T, Suzuki DL650 V-Strom a Yamaha XJ6 Diversion.
24.09.2009 - Juraj Odin Klačko Čitatelia: 10833 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Husqvarna 2010 test day Sverepec
Sobota 12. septembra 2009 sa konala v znamení závodných modelov Husqvarny, modelový rok 2010 a celé testovanie sa zomlelo vo Sverepci.
20.09.2009 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 18118 [Testy a predstavenia - Test]

Malá zelená žabička - Kawasaki ZX-6R
Pre tento krát sme skúsili niečo, čo by možno nikto z Vás nečakal. Vyskúšali sme nielen importérovu odvahu zveriť moto do mojich rúk, ale skúsili sme spojenie dvojvalcového fanatika so superšportovým štvorvalcom. Čo z tohto spojenia vzniklo, si prečítate v nasledujúcich historicky sa možno neopakujúcich slovách.
08.09.2009 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 21913 [Testy a predstavenia - Test]

BMW F800GS v úprave Touratech
Touratech je celosvetovo známa firma, ktorá sa zaoberá výrobou doplnkov hlavne pre turistické motorky. My sme mali možnosť vyskúšať upravenú BMW F800GS - projekt slovenského predajcu Touratech z Popradu.
04.09.2009 - agressor Čitatelia: 28118 [Testy a predstavenia - Test]

Suzuki GSX 650F - malý veľký turista
Bandita pozná každý. Sám som jedného vlastnil a mal som ho rád aj s tým jeho lenivým motorom, mäkkým podvozkom, krútiacim sa rámom a slabými brzdami. Odvtedy ale Japonci vylovili veľa veľrýb a motorky už nezvyknú trpieť chorobami z minulého storočia. Preto som bol veľmi zvedavý na to, ako tento Bandit obalený do plastu obstojí v konkurencii moderných strojov.
28.08.2009 - Kristián Tino Dudík Čitatelia: 9830 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Porovnávací test exotov Ducati, Voxan a Buell
Takéto testy sa nerobia na Slovensku každý deň. Zišiel sa nám tu francúzsky extrovert Voxan Café Racer 1000, americký buldog Buell XB9SX Lightning a talianska diva Ducati 1100 Monster.
27.08.2009 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 12989 [Testy a predstavenia - Doplnky]

Test helmet kamery TachyonXC
Do našich redakčných pazúrov sa dostáva nová malá a odolná kamera vhodná na upevnenie aj na prilbu, TachyonXC. Poďme sa pozrieť na to, čo dokáže.
21.08.2009 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 10105 [Testy a predstavenia - Doplnky]

Test komunikačného systému Hello Biker 2.0
Komunikačný systém talianského výrobcu ponúka Bluetooth spojenie s mobilom alebo navigáciou a hromadnú komunikáciu až medzi šiestimi jednotkami na vlastnom komunikačnom kanáli.
05.08.2009 - Juraj Odin Klačko Čitatelia: 43277 [Testy a predstavenia - Test]

Test Honda VTR 250 - malé šikovné športové véčko
Honda VTR 250 sa mi dostáva do rúk po nie zrovna málo kilometroch strávených v sedle CBF 125-ky. Obe sú to Hondy, objemovo je to takmer presná polovica (veď 1 ccm je vážne iba o chlp), bude skutočne aj faktor jazdeckého zážitku "krát dva"?
Predchádzajúce | 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 | Nasledujúce

Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!