Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

ISSN 1336-6491 | Online: 2158 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 31716
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 58% (18528)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 42% (13188)

Články - Vaše stroje - Moja motorka

slider

Honda CL500. CL ako Celkom Lacné

Jedno staré arabské príslovie, ktoré som si teraz vymyslel, hovorí „tovar stojí toľko, koľko je zaň ochotný zaplatiť kupec.“

slider

KTM Super Duke 990 - časť 3. Albánsko

„Turistika ma nikdy nechytila.“
„Tak poď s nami na skúšku do Albánska.“
Toto zaznelo nad kávou a minerálkou na terase za domom u Jara Černého staršieho (otca nášho...

slider

Yamaha Tricity - Trojkolka pre dospelých

Moji priatelia vedia, že mám pre Tricity slabosť, dokonca som sa v roku 2014 len kvôli konceptu previezol 800 km, aby som ho videl a reál je ešte lepší. O to viac si cením,...

slider

„Hodne“ o Honde PCX 125

Malá vrtká, dobre .... jazdí.

slider

Úprava Simsona S51 na StuntRiding

Podelím sa s vami o skúsenosti pri úprave môjho Simáča, možno to niekomu pomôže.

slider

KTM 690 Rally Replica

Kultová mašina, sen mnohých motorkárov. Veľa sa o nej rozpráva, no málo vie. Preto skúsim poodhaliť kapotáže a nahliadnuť pod ne amatérskym pohľadom, či je skutočne...

slider

BMW R 1150 GS Adventure po 80.000km - závady a nedostatky

Ona bola jazdenka - ja tiež jazdený. Ona mala jedného milenca, ja som bol promiskuitnejší. Pri prvom stretnutí pred tromi rokmi mala najazdených 23,000km a dnes sme slávili...

Zobrazujem články 571 až 585 z cekového počtu: 608.

19.09.2002 - bugy Čitatelia: 10719 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Moja TDM-ka

Po štyroch rokoch jazdenia na MZ 250 som ju tento rok vymenil za Yamahu 850 TDM r.výr.96.

 

10.09.2002 - Peter Fischer Čitatelia: 22373 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Honda CB 500 (1996)

Takže toto je moja Honda CB 500, narodená v roku 1996, ktorej čestným majiteľom som sa stal
17. marca 2002. Cesta k nej bola tŕnistá, poznačená najmä nečakanou stratou zamestnania
a neustálym nedostatkom financií. Dnes je už ale všetko OK a mám na nej najazdených
bezproblémových 9300 km.

 

04.09.2002 - Zdenek Čitatelia: 23602 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

SUZUKI DR 800 S - Můj BIG

Big je pohodová a pohodlná motorka.

 

04.09.2002 - GaST Čitatelia: 25676 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Suzuki GSX 1100 G 1993

Hádam dozrel čas predstaviť mojú "Malú" ...

 

26.08.2002 - Slavdo Čitatelia: 7911 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Fantic - Slabá ale KRÁSNA !!!

Tak toto je Fantic, Talianske enduro len 50ccm.

 

26.08.2002 - begus Čitatelia: 74782 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Yamaha XTZ 750 Super Tenere a Cagiva 125 Elefant-RE

Nieco o mojich motorkach.

 

22.08.2002 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 39332 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Honda CBR 1000F

Pred desiatimi rokmi označovaná ako SuperSport, dnes skôr ako športovo turistický motocykel (SportTouring), to je Honda CBR1000F...

 

08.08.2002 - Joker Čitatelia: 15736 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Suzuki GSX 600F - Moje živé šesťkilo

Kto by to bol povedal...

 

07.08.2002 - rohi Čitatelia: 19971 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Yamaha XJ 600 N - Katka

Rohi a "Katka"

 

05.08.2002 - johnnyB Čitatelia: 10316 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Moje GS-ko

Tak to je ona... Suzuki GS 500

 

05.08.2002 - Andre Čitatelia: 12737 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Cagiva T4E

Cestne enduro s rokom výroby 1991. Spoľahlivé jazdenie aj s obsahom 350cm3 Vám ponúka aj menej uznávaný výrobca Cagiva. Mám na nej zjazdených 5000 km a stále je to bez poruchy. Je to jednoduch mašinka pre menej náročných s výletmi do okruhu 400km.

 

30.07.2002 - mike Čitatelia: 14918 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Suzuki Marauder 125

Moje lietadlo...

 

28.07.2002 - PetoNR Čitatelia: 21780 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Yamaha Maxster 125

V meste vždy prvý ...

 

16.07.2002 - yoda Čitatelia: 6824 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

XT 600 / YZF R-6

xt600 - super vec,už mám zopár modrín z prvých jázd v teréne, ale je to zažitok - nepoznať prekážky v jazde. Aj na asfalte sa s tým dajú stvárať dosť bláznivé veci, dokonca pri terénnom obutí, proste zabava!

 

14.07.2002 - Indy Čitatelia: 12585 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Blackbird, ...na toto som čakal

Takmer štyri roky som ho mal a mám na plagáte v kancelárii, ako motiváciu k práci. Nakoniec to vyšlo s odranými ušami je tu.

 

| 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 |

yamaha_tour-side-05-2025

Triumph-side-07-2025

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »