Anketa:
Články - Testy a predstavenia
Zobrazujem články 766 až 780 z cekového počtu: 941.
24.07.2008 - Beal Čitatelia: 32816 [Testy a predstavenia - Test]

Test Yamaha T-max 500 - maximálna pohodička
Yamaha-ha-ha-ha. Všimol som si na jednej reklame. Pousmial som sa. Dobrá slovná hračka. Yamaha mala vždy najlepšie reklamy. Otrepané pekelné plamene ma už nebavia. To som ešte netušil, že to „ha – ha – ha“ je vlastne zhrnutie testu T-maxa.
21.07.2008 - Kristián Tino Dudík Čitatelia: 28161 [Testy a predstavenia - Test]

Test Supermoto juniora Yamaha WR 250 X
Motárdy sú dnes v kurze. Ponúkajú tony zábavy pri jazde mestom, zakrútených okreskách a ak ich zoberiete na motokárový okruh, budete tam lietať ako úplny pako stále dokola a pýtať sa sami seba prečo ste to neobjavili preboha skôr. Nová WR 250 X je presne taká.
15.07.2008 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 10576 [Testy a predstavenia - Test]

Ako sa jazdí na KTM na železnom obrovi v Erzbergu?
Erzberg Rodeo – akcia, ktorá rok čo rok viac a viac rezonuje v ušiach fanúšikov endura. Extrém, ktorý je možné vidieť v železom lome v Rakúsku, však láka široké masy divákov.
14.07.2008 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 27513 [Testy a predstavenia - Test]

Test Adamoto Flatus 125
Dizajnovo veľmi svieži a moderne vyzerajúci skúter sa vyrába v dvoch variantoch. Ako Flatus 125 a Flatus 150. Na prvý pohľad je jasné, že rozdiel bude v objeme motora. Nám sa pod ruku dostal ten „menší“.
04.07.2008 - Kristián Tino Dudík Čitatelia: 20473 [Testy a predstavenia - Test]

Test KTM 950 R Supermoto
Musím sa vám s niečím veľmi dôležitým priznať. Spolu s agressorom som bol predposledný májový týždeň úplne zdrogovaný. Diagnóza jasná. Trvalé poškodenie mozgu a návrat späť do bežného života nemožný.
25.06.2008 - Beal Čitatelia: 44840 [Testy a predstavenia - Test]

Dvojtest Honda CBF 600 - jedna trochu zahalená, druhá naostro nahá
Tak dobre. Trošku sa zveziem, len tak na skúšku. Aj tak sa mi vôbec nepáči. Vraciam ju až na druhý deň s úsmevom a takmer tisíckou kilákov v kolesách.
24.06.2008 - Brambo Čitatelia: 9541 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Supermoto Honda deň 2008, ochutnávka noviek Honda v Brne
Tradičná akcia, tradičné miesto, slnečné počasie, nový povrch na Brnenskom motodrome a vyleštené stroje Honda pripravené na vyskúšanie.
23.06.2008 - Kristián Tino Dudík Čitatelia: 22518 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]

Honda CBR 600 RR TenKate vs. Yamaha YZF-R6
Dnes máte v podstate dve možnosti, ako žiť v neustálej ilegalite a jednou nohou v kriminále. Buď budete prechovávať vo svojej pivnici jedného z rodinných príslušníkov, ako je to teraz populárne u našich rakúskych susedov, alebo si začnete voziť zadok na novej R6 alebo šestkovej CBR. My sme zvolili tú druhú možnosť.
20.06.2008 - Ivan Ifk0 Kuzevič Čitatelia: 29590 [Testy a predstavenia - Test]

Test Yamaha WR 250 R
Tak som zase o rok starší. Už nikdy si v kolónke vek nenapíšem ako prvé číslo dvojku, nebudem už baliť na díze babenky, lebo by som tam vyzeral ako starý úchyl. Nemám rád svoje narodky, pretože mi pripomínajú, že ani ja nemladnem a že život je tak strašne krátky. Ešteže sú tu veci, ktoré robia život krásnym. Nasledujúcich pár okamihov to bude WR 250 R a ja sa teším ako malé decko na novú hračku.
16.06.2008 - agressor Čitatelia: 41360 [Testy a predstavenia - Test]

Test najmenšej Ninje od Kawasaki - 250R
Premýšľam, načo je taká dvestopäťdesiatka dobrá. Bude to veľká stodvadsaťpäťka alebo malé päťkilečko? Ninju 250R preberám s veľkými otáznikmi a teším sa, že si ich zodpoviem.
13.06.2008 - Redakcia Motoride.sk Čitatelia: 6099 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Yamaha deň na okruhu v Moste, 9. – 10. 6. 2008
V pondelkové skoré ráno, či skôr v noci, sme vyrazili na Mostecký autodrom, kde sa konal počas dvoch dní Yamaha deň. K dispozícii na otestovanie sme mali letecký R-kový materiál a (polo)nahotiny FZ.
06.06.2008 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 25193 [Testy a predstavenia - Test]

3000 km v sedle Hondy XL 700 V Transalp na Rally Central Europe
Túto novinku na poli cestovných endúr sme si v teste už predstavili. Rozhodol som sa však Transalpa otestovať v podmienkach, na ktoré bol stvorený; viac ako 3000 km za jeden týždeň v Maďarsku a Rumunsku.
06.06.2008 - Peter Fischer Čitatelia: 57548 [Testy a predstavenia - Test]

Test ortodoxného endura BMW F 800 GS
Skôr som čakal blesk s jasného neba než to, že sa na novej osemstovke povozím už v apríli. A že bude krásne zabehnutá, s dobrou výbavou a že s ňou pôjdem pozrieť Central Europe Rally, sa mi ani nesnívalo.
02.06.2008 - Peter Fischer Čitatelia: 30177 [Testy a predstavenia - Test]

Test steroidovej cestovateľky Kawasaki GTR 1400
Oživenie modelu GTR bolo pre mňa spočiatku prekvapením, ale postupom času mi bolo stále jasnejšie – veď fabrika mala super základ v ZZR 1400, a tak mali konštruktéri zopár nočných, aby prihodili niekoľko vecí naviac a prišli s moderným parníkom, ktorý v ponuke zelenej značky chýbal.
27.05.2008 - agressor Čitatelia: 70233 [Testy a predstavenia - Test]

Test Yamaha YZF-R 125 - skutočný športovec
„Stodvadsaťpäť?”, hovorím si. „To zas bude nuda. No čo, trochu sa povozím, napíšem niečo o výzore a budem sa tešiť na novú motorku.” Nakoniec to testovanie ale dopadlo úplne inak.
Predchádzajúce | 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 | Nasledujúce

Vaše najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!