Anketa:
Články - Vaše stroje - Moja motorka
Zobrazujem články 436 až 450 z cekového počtu: 608.
09.01.2005 - Cistic Čitatelia: 14466 [Vaše stroje - Moja motorka]

Prvá sezóna na 800-kubíkovom Marauderi
Sezóna 2004 je úž dávno za nami a len tak z nostalgie som sa rozhodol ju zbilancovať z môjho pohľadu.
06.01.2005 - tvrdas Čitatelia: 48420 [Vaše stroje - Moja motorka]

Suzuki DL 650 V-Strom
Tento typ od Suzuki nie je až taký rozšírený na našich cestách tak ako v USA či iných krajinách, preto vám predstavím môj Strom. A kedže má aj litrového súrodenca, menšiemu sa hovorí bonsaj.
27.12.2004 - tomxx Čitatelia: 34613 [Vaše stroje - Moja motorka]

Yamaha TT350
Chcel by som Vám ponúknuť zopár informácií o mojej prvej motorke a o radostiach a starostiach s ňou.
23.12.2004 - zomby Čitatelia: 8992 [Vaše stroje - Moja motorka]

Z cyklistu traktorista
Tak ako hovorí moja životná skúsenosť: láska k žene je chvíľková záležitosť, no k motorkám je to na doživotie!
16.12.2004 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 27307 [Vaše stroje - Moja motorka]

Žiaden imidž. Len dva valce do V a kardan.
Sú motocykle, ktoré počas sezóny stretnete v priebehu jedného dňa hneď niekoľko krát, prípadne sa o ne "podkýnate" na každom zraze. To však určite neplatí o tejto Suzuki.
11.12.2004 - stega Čitatelia: 12176 [Vaše stroje - Moja motorka]

Ako som prišiel k motorke...
V tomto článku som opísal, ako som si splnil môj sen.
P.S.:článok je písaný pre jednoduchý pracujúci slovenskí národ, zbohatlíci a mafiáni nech ho radšej nečítajú. pripadala by im táto historka smiešna.
10.12.2004 - kaktus02 Čitatelia: 22527 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moje meno je Tmax, Yamaha Tmax.
Aj tak sa dá nazvať článok o tomto motocykli alebo je to ešte stále skúter? Nie, ja si myslím že už to nie je skúter, je to motocykel. Medzi slovenskou motorkárskou verejnosťou je pojem maxiskúter ešte stále veľkou neznámou až na pár výnimiek, preto sa chcem s Vami podeliť o svoje skúsenosti s týmto strojom.
02.12.2004 - OTIS Čitatelia: 22946 [Vaše stroje - Moja motorka]

YAMAHA XJ 600N (2001)
Po sedmi letech strávených v sedle Jawy 350/638 jsem se rozhodl zkusit to s Japonkou
26.11.2004 - Wing Čitatelia: 33360 Strany: 8 [Vaše stroje - Moja motorka]

GOLD WING 1800 – nemá chybu?
Na diskuzním fóru jsem byl vyzván abych dlouze nežvanil o co se pokusím, což se mi zcela jistě nezdaří, protože psát o složitých věcech pár větama se skoro nedá, a budu v rámci možností stručnej, čemuž sám nevěřím.
18.11.2004 - Frankee Čitatelia: 20910 [Vaše stroje - Moja motorka]

YAMAHA XJ 600 S DIVERSION
Moja prvá...
Po dlhom čakaní(šporení) som si konečne kúpil svoju prvú veľkú mašinu.
11.11.2004 - Junior Čitatelia: 52949 [Vaše stroje - Moja motorka]

Jedinečná a krásna KAWASAKI ZXR 400 Ninja
Jedinečny a neprekonatelný stroj vo svojejej kubatúre.
08.11.2004 - cobra Čitatelia: 24193 [Vaše stroje - Moja motorka]

Yamaha YZF 600R Thundercat
Konečne sa mi to podarilo...Mám konečne svoju vysnívanú "Hromkočku"!
Ešte sa s ňou len zoznamujem, ale už teraz viem, že táto známosť určite krátka nebude...
05.11.2004 - Dada Čitatelia: 30107 [Vaše stroje - Moja motorka]

Plastická chirurgia: Suzuki Intruder 800
Milí čitatelia, musím sa hneď na úvod priznať, že celý nápad podeliť sa s myšlienkami a výhodami prestavby motorky nebol môj.... Ale prečo na margo tejto témy nenapísať pár slov, keď jeden taký „originálny klenot“ vlastním.
04.11.2004 - MMATO Čitatelia: 17130 [Vaše stroje - Moja motorka]

Honda CBR 600 F 1990
Moja prezlečená CBR-ka...
19.10.2004 - jeegor Čitatelia: 15578 [Vaše stroje - Moja motorka]

Honda MAX3
Skuter Honda MAX3 125ccm.
Predchádzajúce | 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | Nasledujúce

Redakčné videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!