ISSN 1336-6491 | Online: 1171 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30242
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17841)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12401)

Články - Vaše stroje

slider

Honda CL500. CL ako Celkom Lacné

Jedno staré arabské príslovie, ktoré som si teraz vymyslel, hovorí „tovar stojí toľko, koľko je zaň ochotný zaplatiť kupec.“

slider

KTM Super Duke 990 - časť 3. Albánsko

„Turistika ma nikdy nechytila.“
„Tak poď s nami na skúšku do Albánska.“
Toto zaznelo nad kávou a minerálkou na terase za domom u Jara Černého staršieho (otca nášho...

slider

KTM Super Duke 990 - časť 2.

Nastalo vzrušujúce obdobie montáže. Vzrušenie je o to väčšie, že do finálnej povrchovej úpravy môžete so súčiastkami manipulovať pomerne benevolentne. Hrk sem, hrk tam.

slider

KTM Super Duke 990 trochu inak - časť 1.

Motorka. A jazdiť na motorke je niečo jedinečné. Sú iba dve možnosti. Alebo áno, alebo nie. Beriem áno. Jazdiť na motorke iba tak alebo pre radosť. Beriem pre radosť. Teda...

slider

JAWA 353 PAKKK

Ako sa zabaviť keď sa v zime nedá jazdiť.

slider

Ako namontovať tlmič riadenia na XT660Z Tenere

Toto je návod na montáž univerzálneho tlmiča riadenia na motocykel YAMAHA XT660Z Tenere 2008+. Tlmič riadenia nie je lacná záležitosť ceny s montážnou sadov začínajú...

slider

Java 555 PAKKK - záchrana starej kostry

Nazdar, ja vám chcem len predstaviť moju prekopanú 555.

slider

Yamaha Tricity - Trojkolka pre dospelých

Moji priatelia vedia, že mám pre Tricity slabosť, dokonca som sa v roku 2014 len kvôli konceptu previezol 800 km, aby som ho videl a reál je ešte lepší. O to viac si cením,...

slider

Skúsenosti s Touratech Suspension po 3.000 kilometroch

Nič sa nepolámalo, nič neprasklo a zatiaľ všetko funguje tak ako má. O citeľnej zmene fungovania podvozku po prvých kilometroch som už písal, pocity mám stále podobné aj...

Zobrazujem články 481 až 495 z cekového počtu: 649.

11.12.2004 - stega Čitatelia: 12120 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Ako som prišiel k motorke...

V tomto článku som opísal, ako som si splnil môj sen.
P.S.:článok je písaný pre jednoduchý pracujúci slovenskí národ, zbohatlíci a mafiáni nech ho radšej nečítajú. pripadala by im táto historka smiešna.

 

10.12.2004 - kaktus02 Čitatelia: 22424 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Moje meno je Tmax, Yamaha Tmax.

Aj tak sa dá nazvať článok o tomto motocykli alebo je to ešte stále skúter? Nie, ja si myslím že už to nie je skúter, je to motocykel. Medzi slovenskou motorkárskou verejnosťou je pojem maxiskúter ešte stále veľkou neznámou až na pár výnimiek, preto sa chcem s Vami podeliť o svoje skúsenosti s týmto strojom.

 

02.12.2004 - OTIS Čitatelia: 22855 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

YAMAHA XJ 600N (2001)

Po sedmi letech strávených v sedle Jawy 350/638 jsem se rozhodl zkusit to s Japonkou

 

26.11.2004 - Wing Čitatelia: 33051 Strany: 8 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

GOLD WING 1800 – nemá chybu?

Na diskuzním fóru jsem byl vyzván abych dlouze nežvanil o co se pokusím, což se mi zcela jistě nezdaří, protože psát o složitých věcech pár větama se skoro nedá, a budu v rámci možností stručnej, čemuž sám nevěřím.

 

18.11.2004 - Frankee Čitatelia: 20783 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

YAMAHA XJ 600 S DIVERSION

Moja prvá...
Po dlhom čakaní(šporení) som si konečne kúpil svoju prvú veľkú mašinu.

 

11.11.2004 - Junior Čitatelia: 52838 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Jedinečná a krásna KAWASAKI ZXR 400 Ninja

Jedinečny a neprekonatelný stroj vo svojejej kubatúre.

 

08.11.2004 - cobra Čitatelia: 24108 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Yamaha YZF 600R Thundercat

Konečne sa mi to podarilo...Mám konečne svoju vysnívanú "Hromkočku"!
Ešte sa s ňou len zoznamujem, ale už teraz viem, že táto známosť určite krátka nebude...

 

05.11.2004 - Dada Čitatelia: 30028 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Plastická chirurgia: Suzuki Intruder 800

Milí čitatelia, musím sa hneď na úvod priznať, že celý nápad podeliť sa s myšlienkami a výhodami prestavby motorky nebol môj.... Ale prečo na margo tejto témy nenapísať pár slov, keď jeden taký „originálny klenot“ vlastním.

 

04.11.2004 - MMATO Čitatelia: 16970 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Honda CBR 600 F 1990

Moja prezlečená CBR-ka...

 

19.10.2004 - jeegor Čitatelia: 15506 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Honda MAX3

Skuter Honda MAX3 125ccm.

 

15.10.2004 - Noso Čitatelia: 30224 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Suzuki HAYABUSA na diaľkové jazdy...

Tak to predsa prišlo.... Yamaha Srdiečko zmenila majiteľa a ku mne prišla SUZUKI HAYABUSA 1300R ... a to som mal na pláne Bandit alebo XJR, ci starší ExUp...

 

08.10.2004 - eXeBaT Čitatelia: 10346 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

PROTOTYP mojej jednokolesovej Hondy 900RR Fireblade

Ako už nadpis napovedá, ide o unikát na Slovensku. K výrobe a úprave som sa rozhodol po opakovanom stereotype z jazdy ... >>

 

08.10.2004 - OMtuning Čitatelia: 20151 [Vaše stroje - Moja úprava]

-

Honda CBR900RR fireblade (úprava P.B.) – ILLEGAL STREETFIGHTER:)

Každý má svoj štýl. Každý má svoj cieľ. Každý je jedinečný...:)

 

23.09.2004 - datel Čitatelia: 20618 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Suzuki GSX 750

Nevydržal som a kúpil som!

 

10.09.2004 - madmax Čitatelia: 12273 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Suzuki INAZUMA1200

Tak, ako povedal LUKY, už som dozrel a zmenil som stroj.

 

| 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »