Anketa:
Články - Testy a predstavenia
Zobrazujem články 871 až 885 z cekového počtu: 941.
29.05.2006 - Peter Fischer Čitatelia: 9664 [Testy a predstavenia - Test]

Minitest pomôcky Throttle Rocker
Motorkárov život uľahčujú mnohé drobnosti, ktoré sú lacné, malé a veľmi praktické. Jednou z nich je aj minipomôcka s názvom Throttle Rocker.
07.04.2006 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 14688 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Ducati Monster 695
V tomto mesiaci sa Ducati rozhodla prísť na trh s novinkou určenou pre rok 2007. Je ňou nový model Monstera s označením 695. Motocykel je určený ako pre skupinu začínajúcich motorkárov, tak aj pre tých ostrieľaných. Heslom Ducati pri predstavovaní tohto modelu je: \"Najjednoduchšia cesta ako vlastniť Ducati\"
06.04.2006 - sliver Čitatelia: 9849 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Veľryba menom K 1200 GT
BMW tento rok vystrieľalo toľko nábojov, že iné konkurenčné firmy by mohli na tri roky zavrieť oddelenie výskumu a pracovníkov poslať na neplatenú dovolenku. Však sa pozrime: nová 800vka v dvoch verziách, ešte lepšie GS-ko 1200vka, S-ko, ktoré sa tvári ako športovec atď. Pozrieme sa teda na ich cestovnú loď.
04.04.2006 - Peter Fischer Čitatelia: 14520 [Testy a predstavenia - Test]

Luma Xmart - zámok na kotúč a stupačka v jednom
Ak používaš zámok na kotúč, je dosť možné, že si raz naň pri odomykaní a štartovaní motorky zabudol, zaradil si jednotku, pustil spojku a... Tresk. Škoda pri takomto incidente nebýva malá a pohybuje sa rádovo v desaťtisícoch korún.
03.04.2006 - sliver Čitatelia: 12621 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Toreádor Mulhacén z Derbi
Nebo bolo modré. Z arény sa niesol šum. Sviatočné šaty. Letná horúčava. Býk sa v ohrade vzpína. Do arény vstúpil toreádor. Obecenstvo utíchlo. Z tejto rodiny už dlho žiaden toreádor nevzišiel.
30.03.2006 - sliver Čitatelia: 16951 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Na kapučíno s Moto Guzzi Griso
Na začiatku bolo slovo... V tomto prípade je to iba tradovaný omyl, pretože na začiatku bola investícia 5,5 milióna eur do vývoja tohto motocykla.
29.03.2006 - Peter Fischer Čitatelia: 10438 [Testy a predstavenia - Test]

Systém mazania reťaze CLS 200µ na Varadere
Pozorný čitateľ tejto stránky si určite pamätá, že v marci minulého roka začal Awia testovať tento systém na Honde CBR 1000 F. Keďže sme sa CLS rozhodli otestovať aj v náročnejších podmienkach, stal som sa pokračovateľom testu ja - na svoje Varadero som CLS namontoval koncom augusta.
23.03.2006 - sliver Čitatelia: 13225 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

HP2 podľa Schnitzera, alebo HP2 Supermoto
Nemci tento rok vstúpili na trh s terénnou motorkou. A iný Nemci si povedali nie nie nie spravíme z toho supermoto. Je jasné o koho ide v prvom prípade, no a v tom druhom ide o nemeckého úpravcu motocyklov a automobilov (oboch značky BMW) AC Schnitzer.
20.03.2006 - Andre Čitatelia: 24681 [Testy a predstavenia - Test]

Test systému automatického mazania reťaze Scottoiler Universal Kit
Sezóna sa nám pomaly ale isto približuje a každý z vás už určite rozmýšľa, čo vylepšiť a čo zdokonaliť na svojej motorke. Možno máme pre vás vhodný tip - firma Styx Vráble nám zapožičala na dlhodobý test systém mazania reťaze Scottoiler Universal Kit. Na motocykli SUZUKI DR BIG 800S bude systém celú sezónu 2006, a tak bude čas ho kvalitne preveriť.
17.03.2006 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 12838 [Testy a predstavenia - Predstavujeme]

Šesťvalcová Hayabusa
Nová Suzuki Hayabusa by mala dostať úplne nový šesťvalcový motor s cieľom vytvoriť superrýchly žrút kilometrov. Zdá sa, že výrobcovia nepoznajú zábrany a honba za výkonom a maximálnou rýchlosťou sa nekončí.
15.03.2006 - marekxxx Čitatelia: 26065 [Testy a predstavenia - Doplnky]

Kamera na prilbu - HELMET CAMERA
Je veľa motorkárov, ktorí majú záujem si zaznamenať svoju jazdu na motorke na kameru a keďže na Slovensku som sa nestretol s firmou, ktorá by predávala produkt, ktorý by toto umožňoval, rozhodol som sa napísať krátky test kamery na prilbu, ktorú som si nechal poslať z USA.
27.01.2006 - Peter Fischer Čitatelia: 45296 Strany: 2 [Testy a predstavenia - Test]

Test moto zámkov Master Lock – jeden zo štyroch otvorený
Ako bolo dohodnuté koncom novembra minulého roka, dnes sa uskutočnil dlho očakávaný test zámkov značky Master Lock.
22.11.2005 - Tomáš Hajduch - Awia Čitatelia: 35216 [Testy a predstavenia - Test]

Test moto zámku Master Lock
Na trhu je množstvo moto zámkov, ktoré majú zabezpečiť, aby Vaša motorka na Vás počkala tam, kde ju zaparkujete. Keďže vyskočili pochybnosti o ich užitočnosti rozhodli sme sa jeden z nich overiť.
11.11.2005 - Peter Fischer Čitatelia: 19289 [Testy a predstavenia - Test]

Test BMW HP2
Ako u BMW býva dobrým zvykom, každá novinka musí prísť na svetlo sveta s niečím nevídaným–neslýchaným. Tentoraz zobrali tisícdvestovkový boxer z GS, omotali ho rúrkovým rámom, dopredu dali obrátenú vidlicu, dozadu pokrokovú tlmiacu jednotku s Paraleverom, nazvali to HP2 a povedali, že je to do terénu...
08.11.2005 - Jaro Harly Jerga Čitatelia: 12418 [Testy a predstavenia - Test]

Honda SCV 100 Lead - Mejd in India
Toto leto som dostal skvelú ponuku vziať do "opatery" skútra. Keďže som bol v tom čase bez motorky, neváhal som a ponuku som prijal.
Predchádzajúce | 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 | Nasledujúce

Najnovšie videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!