ISSN 1336-6491 | Online: 1326 | Redakcia

motoride.sk :: Články | Videá | Tipy | Foto | Klub | Inzercia | Firmy | Fórum | Kalendár

Motozem.sk www.styx.sk/

Anketa:

Ako na núdzové brzdenie v krízovej situácii?

Spolu odpovedi: 30246
Intenzívne brzdím oboma brzdami: 59% (17843)
Brzdím iba prednou brzdou aby som nedostal šmyk: 41% (12403)

Články - Vaše stroje - Moja motorka

slider

Honda CL500. CL ako Celkom Lacné

Jedno staré arabské príslovie, ktoré som si teraz vymyslel, hovorí „tovar stojí toľko, koľko je zaň ochotný zaplatiť kupec.“

slider

KTM Super Duke 990 - časť 3. Albánsko

„Turistika ma nikdy nechytila.“
„Tak poď s nami na skúšku do Albánska.“
Toto zaznelo nad kávou a minerálkou na terase za domom u Jara Černého staršieho (otca nášho...

slider

Yamaha Tricity - Trojkolka pre dospelých

Moji priatelia vedia, že mám pre Tricity slabosť, dokonca som sa v roku 2014 len kvôli konceptu previezol 800 km, aby som ho videl a reál je ešte lepší. O to viac si cením,...

slider

„Hodne“ o Honde PCX 125

Malá vrtká, dobre .... jazdí.

slider

Úprava Simsona S51 na StuntRiding

Podelím sa s vami o skúsenosti pri úprave môjho Simáča, možno to niekomu pomôže.

slider

KTM 690 Rally Replica

Kultová mašina, sen mnohých motorkárov. Veľa sa o nej rozpráva, no málo vie. Preto skúsim poodhaliť kapotáže a nahliadnuť pod ne amatérskym pohľadom, či je skutočne...

slider

BMW R 1150 GS Adventure po 80.000km - závady a nedostatky

Ona bola jazdenka - ja tiež jazdený. Ona mala jedného milenca, ja som bol promiskuitnejší. Pri prvom stretnutí pred tromi rokmi mala najazdených 23,000km a dnes sme slávili...

Zobrazujem články 286 až 300 z cekového počtu: 608.

10.05.2007 - Crossbiker Čitatelia: 19673 Strany: 2 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Návrat k moto po 20 rokoch

Od ČZ 250 k Suzuki DR 650

 

09.05.2007 - Jozef Bebčák Čitatelia: 3974 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Môj príbeh a Hero Puch #2

To, o čom tu chcem zas písať je fakt, že si to chcem u Herov Puchov Winnerákov trochu vyžehliť, a preto chcem v tejto druhej časti napísať pár riadkov o radostiach ale aj starostiach, ktoré sme zažili na spoločnej ceste životom, až kým nás inzertné portály nerozdelia.

 

05.05.2007 - Beal Čitatelia: 30267 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Suzuki DR 800 BIG

Hneď pri zrode prvého modelu v roku 1988 bolo cirkvi jasné, že z horúcich pekiel vyšiel sám diabol. Na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave tak zorganizovali sviečkový pochod, ktorým si každoročne pripomínajú rok výroby prvého kusu.

 

04.05.2007 - Ridgeback Čitatelia: 26577 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Honda CB 600 F Hornet 2006 – Výmena partneriek...

Po jedinej sezóne bolo jasné, že nahá krásavica Honda vyvolala vo mne silnú a trvalú závislosť. Počas 12000 kilometrov v mojich rukách mi dala úplne všetko, na čo som len pomyslel, užíval som si vždy, keď sa naskytla príležitosť...

 

03.05.2007 - Diger Čitatelia: 18125 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Yamaha YZF R6 - Moja Januška II.

Už niekoľkokrát som sa dočítal na fóre, ako kupovať motorku. Nedávno som dal článok do rubriky moje stroje, ako som si prerobil CBR 600 F a už zasa sem pridávam článok.

 

02.05.2007 - Ridgeback Čitatelia: 29650 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Honda CB 600 F Hornet 2003 – Šantenie s nahou kráskou

Letná sezóna roku 2005 bola pre mňa zlomovou – po piatich sezónach bez motocykla, strávených na cestách výlučne v plechových krabičkách, to vo mne dozrelo. Rozhodol som sa vzoprieť stereotypu, ktorý sa síce pomaly, ale o to nástojčivejšie začal vkrádať do môjho života...

 

30.04.2007 - DUCATIman Čitatelia: 14063 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Moja Ducati 1098

Chcem sa podeliť so skúsenosťami mojou DUCATI 1098

 

23.04.2007 - spider81 Čitatelia: 17353 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Moje skúsenosti s Yuki Space 125

Pokračovanie predstavovania tohto milého skútrika...

 

16.04.2007 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 16476 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Ducati Monster S2R1000

A sme tu zas! Mikulec a jeho Ducati. Nemocný buázen a jeho medicína Ducati Monster S2R1000.
Sem vám to dau aj po mojím aj po slovensky.

 

13.04.2007 - Heno Čitatelia: 18050 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Yamaha T-Max 500

Nie je skúter ako skúter!

 

11.04.2007 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 22342 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Ducati monster 600, r. v. 1995

Tak sem sa teda rozhodeu a konečňe aj rozhýbau k temu, abych napísau ňejakú tú skúsenost s mojú Monstricú!
Aby sem Vám to nesťažovau, tak to sem napíšem po slovensky.
Teda dzime na to!

 

11.04.2007 - Diger Čitatelia: 23794 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Opäť Honda CBR 600 F

Nie práve najslávnejšie skončila moja prvá CBR 600 F, ale i tak som sa rozhodol, že si znovu obstarám CBR 600.

 

04.04.2007 - BouB Čitatelia: 19153 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Jawa 350 - Za málo peňazí veľa radosti

Pokus o vizualny tunning (alebo tuzing?) mojej moto

 

17.03.2007 - francik Čitatelia: 15687 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Moja kovová holka Sofinka - Yamaha R6

Rád by som vám predstavil moju srdcovú záležitosť – Yamku R6 menom Sofinka...

 

14.03.2007 - vittorio Čitatelia: 27055 [Vaše stroje - Moja motorka]

-

Moja Jawa 350-634

Zdravím všetkých, ktorým učarovali jednostopé stroje komplikovanejšie ako bicykel.

 

| 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |

Vtip

Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!



Ďalšie vtipy »