Anketa:
Články - Vaše stroje
Zobrazujem články 316 až 330 z cekového počtu: 649.
24.05.2007 - NiKiCBR Čitatelia: 23376 [Vaše stroje - Moja motorka]

SUZUKI RF 900 RS2, r. v. 1998
Takto vyzerá moja SUZUKI RF 900 RS2 po úprave podľa mojích predstáv. Je to štvorvalec s obsahom 937 ccm a výkonom 143 HP. Dosť výkonu mu pridáva aj športový ladený výfuk REMUS aj so zvodmi, ktorý tejto motorke dáva oveľa drsnejši zvuk.
14.05.2007 - Milosi Čitatelia: 44715 [Vaše stroje - Moja motorka]

Aprilia SR 50 Ditech
Už dlhší čas sa rozhodujem, že aj ja prispejem článkom na túto stránku. Keďže v čase, keď som sa aj ja rozhodoval nad kúpou malého skútra a hľadal som informácie o Aprilii SR 50 Ditech, nenašiel som žiadny článok, v ktorom by som sa dozvedel niečo viac o skúsenostiach majiteľov tohto skútra.
11.05.2007 - Sixkiller Čitatelia: 24930 [Vaše stroje - Moja motorka]

Suzuki Intruder 125
Nazdar motorkári, tak konečne patríme k vám.
10.05.2007 - Crossbiker Čitatelia: 19668 Strany: 2 [Vaše stroje - Moja motorka]

Návrat k moto po 20 rokoch
Od ČZ 250 k Suzuki DR 650
09.05.2007 - Jozef Bebčák Čitatelia: 3971 [Vaše stroje - Moja motorka]

Môj príbeh a Hero Puch #2
To, o čom tu chcem zas písať je fakt, že si to chcem u Herov Puchov Winnerákov trochu vyžehliť, a preto chcem v tejto druhej časti napísať pár riadkov o radostiach ale aj starostiach, ktoré sme zažili na spoločnej ceste životom, až kým nás inzertné portály nerozdelia.
05.05.2007 - Beal Čitatelia: 30258 [Vaše stroje - Moja motorka]

Suzuki DR 800 BIG
Hneď pri zrode prvého modelu v roku 1988 bolo cirkvi jasné, že z horúcich pekiel vyšiel sám diabol. Na Hviezdoslavovom námestí v Bratislave tak zorganizovali sviečkový pochod, ktorým si každoročne pripomínajú rok výroby prvého kusu.
04.05.2007 - Ridgeback Čitatelia: 26571 [Vaše stroje - Moja motorka]

Honda CB 600 F Hornet 2006 – Výmena partneriek...
Po jedinej sezóne bolo jasné, že nahá krásavica Honda vyvolala vo mne silnú a trvalú závislosť. Počas 12000 kilometrov v mojich rukách mi dala úplne všetko, na čo som len pomyslel, užíval som si vždy, keď sa naskytla príležitosť...
03.05.2007 - Diger Čitatelia: 18119 [Vaše stroje - Moja motorka]

Yamaha YZF R6 - Moja Januška II.
Už niekoľkokrát som sa dočítal na fóre, ako kupovať motorku. Nedávno som dal článok do rubriky moje stroje, ako som si prerobil CBR 600 F a už zasa sem pridávam článok.
02.05.2007 - Ridgeback Čitatelia: 29641 [Vaše stroje - Moja motorka]

Honda CB 600 F Hornet 2003 – Šantenie s nahou kráskou
Letná sezóna roku 2005 bola pre mňa zlomovou – po piatich sezónach bez motocykla, strávených na cestách výlučne v plechových krabičkách, to vo mne dozrelo. Rozhodol som sa vzoprieť stereotypu, ktorý sa síce pomaly, ale o to nástojčivejšie začal vkrádať do môjho života...
30.04.2007 - DUCATIman Čitatelia: 14060 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moja Ducati 1098
Chcem sa podeliť so skúsenosťami mojou DUCATI 1098
23.04.2007 - spider81 Čitatelia: 17350 [Vaše stroje - Moja motorka]

Moje skúsenosti s Yuki Space 125
Pokračovanie predstavovania tohto milého skútrika...
16.04.2007 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 16469 [Vaše stroje - Moja motorka]

Ducati Monster S2R1000
A sme tu zas! Mikulec a jeho Ducati. Nemocný buázen a jeho medicína Ducati Monster S2R1000.
Sem vám to dau aj po mojím aj po slovensky.
13.04.2007 - Heno Čitatelia: 18043 [Vaše stroje - Moja motorka]

Yamaha T-Max 500
Nie je skúter ako skúter!
11.04.2007 - Milan Mikulík - mikulec Čitatelia: 22328 [Vaše stroje - Moja motorka]

Ducati monster 600, r. v. 1995
Tak sem sa teda rozhodeu a konečňe aj rozhýbau k temu, abych napísau ňejakú tú skúsenost s mojú Monstricú!
Aby sem Vám to nesťažovau, tak to sem napíšem po slovensky.
Teda dzime na to!
11.04.2007 - Diger Čitatelia: 23784 [Vaše stroje - Moja motorka]

Opäť Honda CBR 600 F
Nie práve najslávnejšie skončila moja prvá CBR 600 F, ale i tak som sa rozhodol, že si znovu obstarám CBR 600.
Predchádzajúce | 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | Nasledujúce
Moto videá:
Vtip
Pridal:
Princípy moderného inžinierskeho designu
Štandardizovaný rozchod koľají na železniciach v USA činí 1435 mm (4 stopy a 8,5 palca). To je ale neobyčajne divná hodnota. Prečo je rozchod práve toľko? No pretože tak stavali železnice v Anglicku a železnice v USA stavali emigranti z Anglicka.
Prečo to Angličania stavali práve tak? Pretože prvé železnice boli postavené ľuďmi, ktorí predtým stavali električkové trate a tie mali taký rozchod.
A prečo ti použili taký rozchod? Pretože ľudia, ktorí stavali električkové vozidlá, na to použili rovnaké nástroje ako pri stavbe kočiarov, ktoré mali taký rozostup kolies.
Fajn! A prečo teda mali kočiare práve taký divný rozostup kolies? No pretože keby skúsili urobiť kočiar s iným rozostupom, tak by sa kolesá na starých cestách v Anglicku mohli ľahko zlomiť, pretože na nich boli vyjazdené koľaje práve toho rozostupu.
A kto postavil tie staré cesty s koľajami? Prvé dlhé cesty v Európe (a Anglicku) postavili v Rímskom impériu pre legionárov. Od tej doby sa používajú.
A koľaje? Pôvodné koľaje, ktoré každý rešpektuje zo strachu zo zničenia kočiarov, boli vyjazdené rímskymi vojnovými vozidlami. Od doby, keď boli vozidlá stavané pre Rímske impérium, mali všetky podobný rozostup kolies.
Tak sme sa konečne dobrali k odpovedi na pôvodnú otázku. Rozchod koľají železníc v USA je odvodený z pôvodnej špecifikácie vojnových vozidiel Rímskeho impéria.
Byrokracia a špecifikácie sú nesmrteľné. Takže až budete zase študovať nejakú špecifikáciu a čudovať sa, čo to tam je za konský zadok, môžete tým trafiť klinec na hlavičku – pretože vojnové vozidlá Rímskeho impéria boli široké tak akurát na dva zadky vojnových koní.
A ešte niečo. Keď sa pozriete na raketoplán na štartovacej rampe, uvidíte po stranách palivovej nádrže dva pomocné raketové motory. Vyrába ich spoločnosť Thiokol v továrni v Utahu. do toho tunela vošli. Tunel je o málo širší ako železnica, a železnica má rozostup koľají asi tak na dva konské zadky.
Takže taká dôležitá vlastnosť najpokročilejšieho dopravného prostriedku na svete bola určená šírkou dvoch konských zadkov!